Teveel contact

28-02-2012 19:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Terwijl ik dit topic tik, weet ik zelf het antwoord al, maar toch wil ik even wat delen.. misschien herkent iemand dit of heeft een ander er wat aan.

Stel, je ontmoet een man, je gaat op date, hebt elke dag (de hele dag door non stop bedoel ik dus) contact en juist dat vele contact nekt het goeie contact?

Als een man zegt: "het contact is teveel, ik zie je als een goeie vriendin, waarmee ik niet wil zeggen dat het nooit iets kan worden"

bedoelt hij: "ik hou je ff warm, even kijken of er wat interessanters voorbij komt, mocht dat niet het geval zijn, dan hoor je het wel"??

Overigens hoor ik regelmatig wat van hem in de zin van: hoe gaat het?
De hele dag non-stop contact? Van zijn of jouw kant? Het zou mij vreselijk benauwen, als iemand die ik nét ken de hele dag door contact zou willen...
Beide kanten, ene keer begint hij andere keer ik. Inmiddels is het wel een heeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder hoor, 1x per week ofzo.. eerste maanden de hele dag door
Ja dat bedoelt hij...dumpen dus...next
Ik weet niet of die man dat bedoelt. Hij kan ook gewoon bedoelen wat hij zegt, namelijk: Dat hij nu niet verliefd is, maar dat hij niet uitsluit dat het ooit nog gaat gebeuren.

Ik denk dat je te veel analyseert nu. Een nee is een nee in welke vorm dat ook is. De boodschap blijft nee.

Hoe dan ook, ik zou er zelf niet op gaan wachten.
dumpen... next.
Tja.. ik heb het contact van mijn kant gestopt, maar toch vraag ik me soms af: goh, hoe zou zn vakantie zijn geweest, o hij is vandaag jarig, heey das waar ook, hij begon met een nieuwe baan vandaag, hoe was zn eerste dag??

Ik zie hem ook als vriend, raar maar waar

En dan krijg ik een mail met een onzinnige vraag/opmerking en denk ik: het kan zo leuk zijn ...
als een man dat zegt dan bedoelt hij er niks anders mee, maar gewoon dat hij je als een vriendin ziet en dus geen gevoelens voor je heeft, verder gaan dus
Als dat gebeurt dan weet je dat hij zijn interesse in je begint te verliezen. En als een man zijn interesse in mij begint te verliezen, zou ik er geen energie in steken.
Ja idd.. en "gewoon" vrienden blijven.. ik denk niet dat ik het kan Dus ga ik maar vragen of hij me niet meer wil mailen :(

Bedankt mensen!!
quote:peertje81 schreef op 28 februari 2012 @ 20:11:

Tja.. ik heb het contact van mijn kant gestopt, maar toch vraag ik me soms af: goh, hoe zou zn vakantie zijn geweest, o hij is vandaag jarig, heey das waar ook, hij begon met een nieuwe baan vandaag, hoe was zn eerste dag??Misschien zie ik het een beetje te zwart/wit maar bij bovenstaande gelegenheden zou ik nou juist wel weer contact opnemen. (en verder zeker het contact minderen inderdaad!)
quote:EKipaMai schreef op 29 februari 2012 @ 11:50:

[...]

Misschien zie ik het een beetje te zwart/wit maar bij bovenstaande gelegenheden zou ik nou juist wel weer contact opnemen. (en verder zeker het contact minderen inderdaad!)

Tja.. ik weet het niet meer, ergens denk ik: misschien beter om het helemaal af te kappen, in ieder geval voorlopig omdat ik meer voel voor hem dan hij voor mij, maar ik denk ook steeds: waarom geen vrienden zijn? vaak denk ik dat ik het kan, soms denk ik: nee dat gaat me niet lukken.

Vandaag precies een week geleden voor het laatst contact gehad en ik moet zeggen dat het echt afkicken geblazen is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven