Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Het is zeker nooit te vroeg voor thee, ik ontbijt altijd met ongeveer een liter rooibos met citrus.

Mijn vijfjarige is heleaas tot zondag bij haar vader, dus daar kan ik niet lekker tegenaankruipen. Doe ik idd ook wel eens, dan haal ik dr op als ik zelf naar bed ga en val in slaap met mijn neus in haar krullen en een armpje om mijn nek...

Buurman is idd een ander verhaal...
Hè, jammer dat de kinderen er nu niet zijn. Hoewel het ook wel fijn is als je eens flink wilt janken en gillen.

Ik ga mijn bed in. Geen taart voor mij voorlopig.

O ja, Poez, heb jij nou wel of geen kater?
Ga in therapie!
Beterschap Dubiootje!

Nee, geen kater
oef, mag ik een kopie thee alsjeblieft? Al die Grand Marnieetjes en de wijn van gisteren hebben hun tol ge-eist

Fijn dat je een vertrouwde nacht hebt gehad Poez :-)
Poez, wat is dat met je buurman!!!!

Ben ik een dag weg, zijn jullie met z'n allen verhuisd, da's nou ook wat. En zijn er alweer 180 berichten... Mag ik ook meedoen? Kom weliswaar net uit het bed van LM en heb geen liefdesverdriet, maar wel het recept van je taart nodig. En nog meer fijne taartrecepten, want ik ben dinsdag jarig en ga maandag bakken voor mijn zestig collega's. Enne, komen jullie ook een kopje thee drinken?
Mag ik even een flinke bel champagne en een groot stuk taart? Voor het eerst in ruim twee jaar, na een operatie en vele controles en onderzoeken met steeds verhoogde waardes, kreeg ik vanmorgen de uitslag: pap1! Hoera, eindelijk! Voel me 10 kilo lichter....
Yaya; mijn buurman is 2,5 jaar een goede vriend en mijn minnaar geweest, sinds ruim een half jaar alleen nog goede vriend. Maar in zulke gevallen is het nog steeds een heerlijke reserve om tegenaan te kruipen
(champagne kon ik niet vinden Poez! )

Fijn dat het allemaal goed is!!!
Fijn dat het allemaal goed is, Poez!! (f)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Och jee ja Poez, dat weet ik nog daar had je een topic over geopend toen. Fijn voelt dat he als het eindelijk weer goed is.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zo, wat een opluchting Poez. Daar hef ik ook een kopje thee op (sorry, te beroerd voor champagne)!
Ga in therapie!
Muis schenkt nog een whisky in voor Poez. Geen champagne, maar whisky, maar zelfde effect.
Ik doe er ook nog een wijntje op!

Heb een lekkere avond met vriendinnen gehad. Even lekker mijn hart gelucht, al hoewel... er viel weinig te luchten.

Eigenlijk bizar hoe weinig last ik heb van het verdwijnen van de Poez-liefde. Hij heeft het echt goed verknald, merk ik.
Smoggus Poez! Weer geen kater, hoop ik?

Muis, wat een prachtig motto heb jij!
Ga in therapie!
quote:Poezewoes schreef op 10 oktober 2008 @ 16:57:

Mag ik even een flinke bel champagne en een groot stuk taart? Voor het eerst in ruim twee jaar, na een operatie en vele controles en onderzoeken met steeds verhoogde waardes, kreeg ik vanmorgen de uitslag: pap1! Hoera, eindelijk! Voel me 10 kilo lichter....Wat een geweldig nieuws! Zeker een opluchting. Vanavond zal ik op je toasten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even een late goedemorgen voor jullie allemaal (f)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Poez! Ik lees het nu pas (hoofd is ein-de-lijk onder mijn kussen vandaan). Wat een ge-wel-dig nieuws!!!!!!!!
Cool Poez!
Geen bijzonderheden
Hé Poez, wat fijn dat de uitslag goed was! Kijk, dat benne nou eens goede nieuwzen.
.
Wat fijn dat het eindelijk goed is Poez . Ik hoop dat je het gevierd hebt .
Dank jullie wel!

Feliciaatje, hoe is het nu met jou? Gaat het een beetje?
Lief van je Poez om ernaar te vragen . Het gaat. Gisteren waren we even uit eten en toen kwam het gesprek op praten. Dat hij vaak heeft dat hij het vermoeiend vindt om met me te praten (want moeilijk en dan moet hij focussen enz) en het dan vooral doet om me tegemoet te komen.

Tja dan val ik wel stil. Was heel gezellig, dat etentje . Toen was ik het zo spuugzat. Niks meer gezegd behalve: lekkere koffie. Prima lasagne. Dacht: dan kun je het krijgen ook. Hij vragen wat er was. Niks.

Ik ben normaal nooit zo maar aaaarg, eikel. Zoek het maar uit. Ben daarna met een vriendin een cafe ingedoken en heerlijk gekletst. Dus mijn besluit is om dan maar gezellig te praten met mensen die het leuk vinden ipv me tegemoetkomen. Wat een belediging op een bepaalde manier. Alsof ik zoet gehouden moet worden.

Dat ik luister naar hem, de dingen waar hij mee rondloopt, over nadenkt, dat doe ik omdat ik oprecht geinteresseerd ben. Dat kost me geen energie. Dat een ander daar zo anders in kan staan, pijnlijk besef.
Das inderdaad wel een klap in je gezicht, Feliciaatje. Het klinkt alsof je man in een vissenkom leeft; hij ziet wel dat er buiten zijn bel iets gebeurt, maar het is vertekent en hij krijgt het niet scherp dus zwemt nog maar een rondje.

Heb je al een gesprek gehad met zijn psycholoog (of was het een psychiater?)?

Oh, en de taart van vandaag is bosvruchtenvlaai. met heel veel frambozen en bramen. Zo'n 5 cm dikke laag, schat ik. Neem een lekkere punt lieverd.
Die analyse van je klopt idd denk ik. En ik kreeg zijn psycholoog niet aan de lijn maar heb nu een officiele afspraak voor volgende woensdag.

En die taart.... die klinkt goddelijk. Precies wat ik nodig had!

*gaat er een cappuccino bij zetten*

Hoe gaat het verder nu met je Poez? Verdriet eruit gehuild en verder? Zo klink je wel eigenlijk, sterk en evenwichtig.
Eigenlijk heb ik behalve die doordrenkte maandag en donderdagaaf na het gesprek nog even in de armen van buurman, niet gehuild. Ik voel het wel hoor, af en toe. We hebben het zo leuk gehad. Maar ik voel niet meer voor hem wat ik voelde als ik bijv. naar zijn foto keek, of aan bepaalde momenten dacht. Op een of andere manier zijn bepaalde herinneringen ook veel minder waardevol geworden om dat ik ze deelde met iemand die niet was wie ik dacht. Over de linie voel ik me goed en mijn zelfverzekerde oude zelf.

Overigens hebben we begin volgende week nog even contact. Ik heb wat issues op mijn werk en hij wil heel graag weten hoe dat afloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven