There we go again...

06-01-2010 21:38 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
T is weer uit, voor de derde keer. Ik kan er mee leven, denk ik.

Het is zo raar zo onwennig, ik wil hem niet kwijt maar aan de andere kant weet ik dat we niet bij elkaar passen.

Maar gewoon na 3 jaar dat plekje kwijt zijn bij hem.

Niet meer mijn bed daar, niet meer met hem knuffelen, geen zoen.

Het voelt zo dubbelzijdig. Aan de ene kant ben ik opgelucht aan de andere kant doet het pijn. 3 keer is scheepsrecht zeggen ze.

Bah, ik haat dit gevoel. Behalve chocola en chicklits iemand tips, om deze rotte periode door te komen?
Ik heb alleen een knuffel voor je..
knuffel...meer niet. stel het zou weer aan kunnen gaan zou ik er wel 10x goed over nadenken.
Blijven ademen !!! En vooral veel chocola... en aan zijn slechte kanten denken
Aliquando et insanire lucundum est
deken, bank, kop thee, tranentrekkende film in de dvdspeler, chocolade en even alles vergeten
Denk aan zijn slechte kanten zoals rembo zegt, denk aan andere leuke(re) mannen, eet bakken chocola en m&m's, ga lekker uit met vriendinnen, ga sporten,veel huilen en veel lachen, succes!
Ohh knuff! Ik heb het anderhalve maand geleden uitgemaakt...na dat het voor de zomer ook al uit was gegaan...

het is niet makkelijk, maar meis je komt er boven!
Gun je zelf de tijd en de ruimte. Jank als je moet janken, doe even geen dingen waarbij je je niet prettig voelt. Verwen jezelf, wees lief voor jezelf, luister goed naar je behoeften. Praat erover met mensen die dicht bij je staan. En inderdaad...blijf ademen, de tijd doet een hoop in dit geval.

Sterkte!
Een knuffel voor jou!

Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Een week geleden is het uit gegaan na 5 jaar. Wat voor mij helpt is veel met vriendinnen doen, veel leuke dingen doen, en dingen doen die je al heel lang had willen doen, lekker een warm bad en een goed boek en goed voor jezelf zorgen!

Vorig weekend heb ik het hele weekend liggen huilen en op de bank gehangen. Maar na dat weekend voelde ik me wel al een stuk beter.

Het is moeilijk, maar uiteindelijk toch de beste beslissing zo.

En ik hoop dat dat voor jou ook zo is!

Sterkte!
hoi essiej,

ik kan begrijpen hoe je je voelt.

bij mij is het 6 keer zo gegaan, het gaat nu "al" een jaar goed.

ook wij zijn stapelgek op elkaar en toch onze karakters passen totaal niet bij elkaar.

mensen om ons heen zeiden dat we niet meer bij elkaar moesten komen , en het maakte me ook onzeker.

van de ene kant ben ik blij dat we weer bij elkaar zijn maar aan de andere kant ook altijd dat gevoel van....... dadelijk vertrekt hij misschien weer.

ik kan je niet vertellen wat het beste is maar ik wens je veel sterkte.
Bedankt voor de lieve reacties

roosje en goow veel sterkte allebij!

En yulimoon! Heel veel succes, niet negatief denken . Het komt vast goed!
Na 3 keer uitgaan zou je zeggen dat het juist wel gewend is. In ieder geval is het nu overduidelijk dat het echt niet werkt tussen jullie. Houd die gedachte vast, dat scheelt al heel veel in je verdriet.

En verder vooral leuke dingen doen, dingen waar je blij van wordt.
Hey Essiej, ga leuke dingen doen om het jezelf naar de zin te maken, een musical ofzo? Wil me best opofferen hoor
Maar bankhangen, SATC kijken (oid) en chocola helpen ook goed! Lekker met vriendinnen afspreken, af en toe uithuilen en jezelf weer oprapen... Sterkte ermee
Het gewoon over je heen laten komen, en het de tijd geven.

Die heelt tenslotte alle wonden

voor jou.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
hey meis, veel sterkte ..dikke knufff
Dankjewel lieve mensen En die musical hou ik je tegoed scarlett haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven