Tindermatch verwijderd

01-10-2018 19:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik had een paar weken leuk contact via tinder. Opeens was de match verdwenen.
Ik weet alleen de naam en leeftijd, helaas geen screenshot van de foto's.

Helaas heeft een zoektocht op facebook nog niets opgeleverd, zijn er andere mogelijkheden om de match te vinden.
Nou zit ik niet op tinder maar is het nog niet bij je opgekomen dat de match verdwenen is omdat de desbetreffende man geen interesse meer in je heeft.

Nogal sneu en wanhopig om hem dan alsnog via social media proberen op te sporen.
sugarmiss schreef:
01-10-2018 20:42
Nou zit ik niet op tinder maar is het nog niet bij je opgekomen dat de match verdwenen is omdat de desbetreffende man geen interesse meer in je heeft.

Nogal sneu en wanhopig om hem dan alsnog via social media proberen op te sporen.
Misschien lullig maar wat sugermiss zegt is denk ik wel zo
Blijkbaar was zijn interesse minder dan die van jou. Waarom zou je hem alsnog willen opzoeken elders?
Als de match is verdwenen dan zit hij of zij niet te wachten op contact met je. Laat staan dat je hem/haar via andere kanalen gaat benaderen (dat is nogal stalkerig)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Wat men hierboven zegt.
Bovendien; hoe geweldig was de match als je na weken een match te zijn, nog niks weet behalve zijn voornaam en leeftijd?
Dacht je trouwens echt dat men hier op het forum je van een cursusje 'internet stalken voor beginners' zou gaan geven?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik zou ook niet weken willen chatten zonder verder te komen. Je zit daar om, na een geslaagd online gesprek, af te spreken in levende lijve. Als je wil chatten, zoek dan lekker een chatroom.
Je weet toch wel dat je bent geblokkeerd? Hij of zij wil niet meer gevonden worden door jou. Geef het op.
Ik heb ook wel eens een match opgeheven. Hij ging me vervolgens steeds berichten via internet, heel irritant.
Als al he matchen ineens zijn verdwenen kan het een bug zijn die je kan oplossen door op de webversie van tinder in te loggen. Heb ik een keer voor gehad.

Als dit de match niet doet terug keren dan heeft hij je idd ontmatcht en zou ik hem zeker niet online gaan opzoeken.

Ik heb het een aantal keren gehad dat mannen die ik weg had geswiped (en dus echt geen interesse in heb) mij berichtjes begonnen te sturen via Facebook (ze vonden mij dan via een gemeenschappelijke vriend bv) of instagram. Ik kon hier absoluut niet mee lachen want dan respecteer je het concept van tinder niet. Ik wil enkel met je chatten als we een match zijn. Als we dat niet zijn, laat me dan gewoon met rust..
Maud heeft ons ontmatched - ze komt hier niet meer reageren. Zullen we anders even kijken of we haar op een andere manier (via Facebook of zo) te pakken kunnen krijgen? Wilde nog graag wat tegen haar zeggen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven