Tindermatch verwijderd
maandag 1 oktober 2018 om 19:13
maandag 1 oktober 2018 om 20:44
Misschien lullig maar wat sugermiss zegt is denk ik wel zo
maandag 1 oktober 2018 om 20:46
dinsdag 2 oktober 2018 om 07:29
Als al he matchen ineens zijn verdwenen kan het een bug zijn die je kan oplossen door op de webversie van tinder in te loggen. Heb ik een keer voor gehad.
Als dit de match niet doet terug keren dan heeft hij je idd ontmatcht en zou ik hem zeker niet online gaan opzoeken.
Ik heb het een aantal keren gehad dat mannen die ik weg had geswiped (en dus echt geen interesse in heb) mij berichtjes begonnen te sturen via Facebook (ze vonden mij dan via een gemeenschappelijke vriend bv) of instagram. Ik kon hier absoluut niet mee lachen want dan respecteer je het concept van tinder niet. Ik wil enkel met je chatten als we een match zijn. Als we dat niet zijn, laat me dan gewoon met rust..
Als dit de match niet doet terug keren dan heeft hij je idd ontmatcht en zou ik hem zeker niet online gaan opzoeken.
Ik heb het een aantal keren gehad dat mannen die ik weg had geswiped (en dus echt geen interesse in heb) mij berichtjes begonnen te sturen via Facebook (ze vonden mij dan via een gemeenschappelijke vriend bv) of instagram. Ik kon hier absoluut niet mee lachen want dan respecteer je het concept van tinder niet. Ik wil enkel met je chatten als we een match zijn. Als we dat niet zijn, laat me dan gewoon met rust..
dinsdag 2 oktober 2018 om 09:20
Maud heeft ons ontmatched - ze komt hier niet meer reageren. Zullen we anders even kijken of we haar op een andere manier (via Facebook of zo) te pakken kunnen krijgen? Wilde nog graag wat tegen haar zeggen..
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”