Tips!! Help

02-05-2018 21:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

Ik ben een jongen van begin 20, ik heb al een tijdje een lange relatie achter de rug en ben wel weer toe aan iets nieuws, en hopelijk gewoon de ware te vinden.

Op de middelbare was ik verliefd op een meisje uit mijn klas, ik heb haar nooit iets laten weten, ik heb haar ook inmiddels 5 a 6 jaar niet meer gesproken, wel heb ik haar vorige week een berichtje gestuurd hoe het met haar was, ze reageerde erg open en sociaal, (iets wat ik niet echt verwacht had) we hebbe 2 dagen gepraat over koetjes en kalfjes, nu is het alweer een paar dagen stil,

Ik zou haar dolgraag eens willen zien of iets met haar gaan drinken, maar hoe pak ik dit het beste aan, zonder dat ik voor schut sta..

Kan ik zomaar een berichtje sturen met: hee zin om eens iets ergens te gaan drinken?

Ik weet het niet, hopelijk geven jullie mij wat tips!
Ja dat kan, gewoon doen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Vraag of ze zin heeft om ns bij te praten
Bloody_Mary schreef:
02-05-2018 21:58
Vraag of ze zin heeft om ns bij te praten
Dit
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dit leest een beetje als die gevangenen die ontsnappen willen en begonnen aan het klimmen over 100 gevangenismuren om tenslotte maar te stoppen bij nr 99
Lorem Ipsum
Gewoon vragen of ze wat wil gaan doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven