Tips voor inscriptie
woensdag 5 januari 2011 om 12:19
Hoi,
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar heb nu zelf een beetje hulp nodig dus eindelijk maar eens een account aangemaakt
Ik wil mijn vriend graag een Ipod kado doen. Nu kun je in de Apple Shop hier een gratis inscriptie op laten zetten. Nu ben ik absoluut niet heel creatief en kom dus niet echt verder als "Ik hou van jou".
Is er hier misschien iemand die een leuke zin heeft om op de Ipod te laten graveren?
Alvast bedankt!
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar heb nu zelf een beetje hulp nodig dus eindelijk maar eens een account aangemaakt
Ik wil mijn vriend graag een Ipod kado doen. Nu kun je in de Apple Shop hier een gratis inscriptie op laten zetten. Nu ben ik absoluut niet heel creatief en kom dus niet echt verder als "Ik hou van jou".
Is er hier misschien iemand die een leuke zin heeft om op de Ipod te laten graveren?
Alvast bedankt!
woensdag 5 januari 2011 om 13:59
donderdag 6 januari 2011 om 10:09
Wat zijn jullie creatief
gaaf!
Heb onze liedjes eens doorgespit maar zit niet echt iets tussen. De ruimte is beperkte en sommige zinnen uit die liedjes hebben pas effect als je de halve tekst erbij kunt zetten
Maar de zin: "ik leef van je liefde" vind ik ook een mooie
. En die van marktplaats is hilarisch 
Ik ga nog eens verder denken. Dus als iemand nog iets weet, laat maar komen!
Heb onze liedjes eens doorgespit maar zit niet echt iets tussen. De ruimte is beperkte en sommige zinnen uit die liedjes hebben pas effect als je de halve tekst erbij kunt zetten
Maar de zin: "ik leef van je liefde" vind ik ook een mooie
Ik ga nog eens verder denken. Dus als iemand nog iets weet, laat maar komen!
donderdag 6 januari 2011 om 11:01
Daar ben ik weer...
Heb zelf ook nog ff zitten puzzelen en heb hier wat dingen bedacht of gejat, is maar net hoe je het bekijkt
:
"Jij bent mijn wereld"
"Jij bent zo helemaal mijn ding" (dat zeggen we altijd tegen elkaar
"Just Because I Love You"
"Ik leef van je liefde"
"You Rock My World"
Nu kan ik weer niet kiezen....
Heb zelf ook nog ff zitten puzzelen en heb hier wat dingen bedacht of gejat, is maar net hoe je het bekijkt
"Jij bent mijn wereld"
"Jij bent zo helemaal mijn ding" (dat zeggen we altijd tegen elkaar
"Just Because I Love You"
"Ik leef van je liefde"
"You Rock My World"
Nu kan ik weer niet kiezen....
donderdag 6 januari 2011 om 11:05
Ik zou de inscriptie niet op de Ipod zelf doen. Een inscriptie vind ik meer gepast bij een sieraad, niet bij aan apparaat.
Bovendien verliest die Ipod zo onmiddellijk zijn waarde. T.z.t. tweedehands verkopen word dan moeilijker.
Ik zou eerder een mooi hoesje zoeken voor die Ipod, 1 van leer o.i.d., en daar dan zelf (eigen handschrift is veel persoonlijker) iets moois opschrijven. Daar kun je trouwens ook gemakkelijker wat meer tekst op kwijt.
Bovendien verliest die Ipod zo onmiddellijk zijn waarde. T.z.t. tweedehands verkopen word dan moeilijker.
Ik zou eerder een mooi hoesje zoeken voor die Ipod, 1 van leer o.i.d., en daar dan zelf (eigen handschrift is veel persoonlijker) iets moois opschrijven. Daar kun je trouwens ook gemakkelijker wat meer tekst op kwijt.