tips

09-05-2018 17:06 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
twee weken? mens, kijk het eerst gewoon even aan. Zolang het leuk is, is het leuk toch?
Geniet van wat er is
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Twee vraagjes, weet hij het zelf ook dat hij een scharrel is en denk je dat hij een relatie wel ziet zitten?

Ik zou rustig aan gewoon verder gaan en evt kenbaar maken dat je best wel meer ziet zitten dan scharrelen maar je tijd nodig hebt.
Jij noemt het een scharrel, oftewel, het is niets serieus. Het is gewoon voor beide leuk en prettig, meer niet.
Ga dan ook niet zo moeilijk doen. Daarmee verpest je wat er eventueel nog meer in kan zitten alleen maar.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Jij gaat niet dood wanneer hij ineens wel opstapt. Iets kan altijd overgaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
het klinkt alsof je bent aan't daten
Lorem Ipsum
Guttekes, geniet gewoon van het moment!

Als het een scharrel is - zoals jij aangeeft - maak jezelf dan niet zo druk.
Kijk het eerst maar eens 3 maanden aan. Misschien word het wat, misschien niet. K heb ook eerst wel 10 vriendjes gehad voordat ik trouwde.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dan vraag je hem: goh schatje, hoe zie jij ons eigenlijk? Hebben we verkering?

Leuke mannen, vinden dat fijne vragen. Scheidt ook meteen het kaf van het koren
en wat lilalinda zegt
Lorem Ipsum
Vraag hem ten huwelijk
Let’s go Brandon!
hallo dames,

ik ben nu sinds 2 weken aan het scharrelen/daten, met een hele leuke jongen. nu is die wel wat jonger, maar dat is geen punt. het punt is dat ik heel onzeker ben geworden, door mijn laatste relatie.

ik ben bang dat deze jongen uiteindelijk ook de benen neemt. het heikelpunt is het whatsappen. ik weet niet waar ik de grens moet trekken, qua hoeveelheid berichten, wat voor berichten en hoe snel. ik wil niet te wanhopig of te claimerig over komen.

als we bij elkaar zijn, hebben we het heel leuk. hij is heel lief "meegegaan naar t ziekenhuis bloedprikken", als die hier is gaat het niet om de sex maar knuffelen en zoenen we veel (initiatief komt van bijde)... als we ergens stil staan achter me komen staan en zijn handen om mijn middel leggen, als we ergens zitten, zijn hoofd op mijn schouder leggen... me het gevoel geven dat ik sexy ben... en toch vind ik het moeilijk of lastig om hem te laten jagen...

ik wil hem niet weg jagen, omdat ik te snel ben. maar ben bang dat ik dat wel doe, ik twijfel zo aan mijzelf.. wat denken jullie, of wat is jullie advies?
Overleg met hem, vraag hem wat hij van appen vindt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom open je nu al het 2e zelfde topic?
Waren de tips in het andere topic niet duidelijk?
Ik heb dit net ook nog gelezen?
overig/scharrel-of-relatie/list_messages/409983
@madeliefjees en @8102, omdat ik nog wat vergeten was... en sinds wanneer is iets verboden? als je niet wil reageren, reageer niet...
Kellyb1989 schreef:
09-05-2018 22:40
@madeliefjees en @8102, omdat ik nog wat vergeten was... en sinds wanneer is iets verboden? als je niet wil reageren, reageer niet...
Dan pas je je andere topic toch aan? Hoogstwaarschijnlijk zal 1 van deze 2 topics verwijderd worden....
Ik heb je andere topic niet gezien, maar je had daar inderdaad de aanpassing in kunnen zetten.
Voor nu. Praat met hem, vraag het hem.
Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken.

Misschien vindt hij de appjes wel leuk, maar "kan" hij er niks mee. Als in, ik vind het fijn dat je het deelt, maar ik kan niet overal op reageren. Houd er ook rekening mee dat hij het helemaal niks vindt :)
Als je net zoveel appt als je topics opent en over hetzelfde ook nog en dat lijkt me niet heel vergezocht: niet zoveel appen hoor. Gewoon praten en alleen appen als je wat te melden hebt.
Ik herken de onzekerheden, en heel veel mensen hebben die.
Ook ik had door voorgaande relaties heel veel moeite om erop te vertrouwen en het op een relaxte manier te laten verlopen. Wat eigenlijk heel zonde is! Dus probeer het toch maar. Minder appen, niet de hele tijd aandacht en bevestiging zoeken. Daar is whatsapp niet geschikt voor.

Met mijn huidige vriend heb ik het snel op tafel gegooid, bijna als een soort van waarschuwing. Omdat hij mij echt heel leuk vond en zelf gewoon een toffe peer is, hebben die paar keer dat ik me mee heb laten slepen hem niet weggejaagd. En geloof me maar dat ik me heb misdragen. Langzaam heb ik leren vertrouwen op de tekenen dat hij mij wel leuk vind en bevestiging geven, in plaats van te concentreren op wat misschien een mogelijke afwijzing zou zijn. Hij had dat heel goed door, ik was telkens op zoek naar aanwijzingen dat hij de benen zou nemen. Maar hij ging niet. Nou ja mijn advies zou dus zijn, gewoon vertellen dat je onzeker bent.

En geniet van die spannende tijd van elkaar leren kennen en aftasten. Het gaat er namelijk in deze fase niet alleen om dat hij jou helemaal geweldig moet vinden of al dan niet te benen neemt, maar ook dat jij hem leert kennen en bedenkt wat je nu eigenlijk echt van hem vindt. Voor hetzelfde geld ben je zo bezig met dat hij jou leuk moet vinden dat je zelf niet meer ziet dat hij eigenlijk een weggewaaid dakraam is.
Hoe kan een scharrel de benen nemen? Weet hij dat hij dat maar is? Hij zou hier beter een topic openen: 'ik date een vrouw die ik leuk vind maar ben voor haar maar een scharrel '
Kellyb1989 schreef:
09-05-2018 22:40
Het komt nogal obsessief over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
10-05-2018 07:19
Het komt nogal obsessief over.
Dat. Het houd je te veel bezig. Geniet van het daten.

En je reactie is best onvriendelijk.

Heel normaal als mensen zien dat er 2 dezelfde topics geopend zijn. Dat is niet de bedoeling.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 07:23
38.82% gewijzigd
Ik heb het gevraagd voor je aan de Mods, kunnen ze hem samenvoegen. Graag gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven