Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Ter aanvulling hij zegt niet dat hij niet van me houd, maar niet genoeg op dit moment ws.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Je kunt je afvragen waarom hij nog wil langskomen. Waarschijnlijk kan hij je niet helemaal loslaten, maar dat is niet eerlijk naar jou toe. Hij wil misschien alleen de lusten maar niet de lasten. Als hij zegt niet genoeg van je te houden, dan zegt hij m.i. dus dat hij geen relatie met je kan hebben (nu). Ik zou het lekker laten, want anders heb je er verdriet van terwijl het voor hem gewoon gezelligheid is. Totdat hij een ander tegenkomt, dan mag jij aan de kant.
Ja en wie weet is hij al wat tegengekomen en schuift het op overspannenheid. Maar goed Jules las even een stukje van jou en dat de makelaar langs is geweest. Ik kan je vertellen dat ik dit 6 jaar terug heb meegemaakt. Dat is heel erg om ook je huis te verliezen, hoe lang waren jullie samen? Ik vond het verlaten van het huis toen ook heel erg, maar ben nu heel blij met mijn huurwoning, en dat is ook de reden dat ik alleen wil latten, wil nooit meer uit mijn huis moeten. Jammer dat je zo'n verdriet hebt, als je nog zoveel om iemand geeft. En dan kunnen we zeggen er komen andere tijden maar ja daar heb je nu niks aan. Hoe lang zit je al in deze situatie? Ik ben in ieder geval na een paar relaties na mijn scheiding nu echt wel het vertrouwen kwijt.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Het lullige is dat ze er toch niet eerlijk over zijn.

Jij hebt dus al meegemaakt waar ik nu voor sta. We waren ruim 6 jaar samen en hij is nu 3,5 maand weg. Denk dat als het te koop staat, het toch een opluchting is. Maar ook moeilijk, want niet mijn keuze. Het is toch ook een emotioneel iets, een huis dat je samen hebt gekocht en moet verkopen.

Ga ook nooit meer samenwonen, echt niet. Ben er klaar mee, en wil dit nooit meer meemaken. Hoelang was jij destijds samen dan?
Leuk om zo even te praten, wij waren 20 jaar samen, en 1 zoon,

Ik kreeg er bijna paniekaanvallen van soms, heb nog een dik jaar in ons huis gewoond met zoon, soms denk ik nog wel es aan het huis maar ik ben hier wel weer gelukkig mee hoor. Helemaal van mezelf en eigen baas heerlijk. Toen een jaar later had ik een relatie met een leuke man maar hij wilde per se samenwonen, toen een paar jaar alleen geweest, en voor 2 jaar terug kwam ik deze man tegen die ook graag wou latten maar ja, nu dit dus.

Heb je ook kinderen? Ik las ergens dat je ex er met je beste vriendin vandoor is, als je er liever niet aan herinnert wil worden moet je het me zeggen hoor. Wat een rotstreek van allebei, ik kan me niet voorstellen dat iemand gelukkig kan worden door zo te werk te gaan. Misschien strand hun relatie ook wel want hoe je eraan komt kom je er ook van af. Het doet me goed om me even in een ander te verdiepen. Ik zelf ben wel over mijn eerste man heen hoor, dus dat gaat voor jou ook komen, tijd tijd en nog eens tijd,
Niccif. Mijn ex heeft ook eens gezegd niet genoeg van mij te houden. Ik zei toen tegen hem of je houd wel van mij of niet. Een klein beetje bestaat niet.
Ha Nicci, mag ik vragen hoe oud jij bent? Ik heb ook een zoon, een puber. We redden het wel samen, hij en ik. Maar blijft vreemd om hier nog te wonen, en om niet te weten waar we terecht komen. Ik weet wel dat het altijd goed komt, hoe dan ook.

Jij hebt dus best pech gehad met de mannen, je zou er haast niet meer in geloven. Ik zit nu weer in twijfel over een man, die notabene achter mij aanzat en me telkens wilde zien..en die nu stil blijft. Lijkt of hij totaal is verdwenen. En ik heb niet eens de energie om er wat om te geven. Ben er alweer klaar mee, kan het me niet permitteren om er wakker van te liggen.

En Problemo, helemaal gelijk! Twijfelkonten hebben we niks aan.
quote:problemo schreef op 22 augustus 2012 @ 00:40:

Zodra je jaloers bent omdat hun vent wel spijt heeft denk je maar even aan mijn ex.. Vol van spijt.. En een grote eikel. Ben je zo weer met beide benen terug op aarde. Haha moest het ff melden.

Lieve dames en ik.. Zet em op! Ooit gaan we er komen zegt new woman. En zij kan het weten. Zei was er ook in dat diepe dal. Maar moeilijk is het wel. Blijf erbij dat we maar es een ontmoeting moeten regelen.. Met ons allen wie er zin in heeft.Goed plan!
Sterkte Nicci.
Precies Julus, wij verdienen iemand die VOL voor ons gaat, voor minder doen we het niet meer.

Meiden dikke knuffel....
@problemo je hebt helemaal gelijk, een beetje houden van bestaat niet, maar zijn dochter heeft eens gezegd hij houdt alleen van zijn moeder. Zal ook es even me in verdiepen waar jij mee zit, vind het fijn dat we hier kunnen schrijven.
@kunstje bedankt voor je knuffel, knuffel voor jou en iedereen die het nodig heeft.

@julus,

Ik ben 44 en mijn zoon is 19, die woont sinds een half jaar op kamers. Ja ik heb wel pech met mannen, maar ik geef toe dat ik zelf wat ik ook al eerder aangaf niet meer wil samenwonen, en misschien zien sommige mannen dat als nadeel. Maar woon liever alleen dan samen, want dat benauwd me te veel.

Je gaat het zeker redden met je zoon, je kind is zoveel belangrijker dan al die loosers die rondlopen, je kind houd onvoorwaardelijk van je, wat die nieuwe man betreft, maak niet de fout die ik maakte na mijn scheiding, ik zocht een troostbeer maar had het niet verwerkt, Ik heb wel 4 jaar erover moeten doen, en soms denk ik nog aan die 20 jaar terug, maar zou hem niet meer terugwillen. Voor de rest voel ik me vandaag redelijk, exlief doet wanhopige pogingen om me te spreken te krjgen, maar ik neem niet op. Nu nog volhouden en weer een leven krijgen. Ik had nl ook nog een zaak met hem, dus ineens is alles weg, ook mijn dagbesteding, iedereen hier sterkte toegewenst.
Ik hoop eigenlijk dat ik ook met jullie mee mag schrijven.

Todds, 43 jaar, zoon van 13.

Van de vader van mn kind ben ik inmiddels al 11 jaar gescheiden dus dat heb ik inmiddels wel verwerkt : ))

Ook nog wel andere relaties gehad waar liefdesverdriet aan verbonden was maar zo erg als de laatste keer kan ik me niet meer heugen.

Het is nu ongeveer twee maanden uit en ik heb er zoveel last van terwijl het nog geen half jaar geduurd heeft.

Het was ook voor het eerst sinds hele lange tijd dat ik me weer eens echt durfde open te stellen, ik dacht echt dat dit hem was, had weer een toekomstbeeld. En nu zit ik weer alleen op de bank en het valt zo tegen.

En zoals jullie allemaal wil ik hier helemaal niet meer verdrietig om zijn, ik weet namelijk dat het beter is zo.
Nou der komen steeds meer mensen bij. Fijn dat jullie allemaal schrijven. Ik heb er veel steun aan om hier te schrijven. Nu ga ik eerst ff pannekoeken bakken voor me kids. Vanavond ben ik er weer..
Meiden, het is niet makkelijk, zeker niet.

En of het nou 20, of 1 jaar geduurd heeft, het hakt erin als iets wordt beeindigd terwijl je je toekomst voor je zag.

Todds, welkom! Schrijf lekker van je af, dat helpt zo enorm goed. Altijd iemand die erop reageert. Wil je nog iets meer vertellen, waarom het is gestopt?

Nicci, dat is zeker het belangrijkste, je kind. Mijn zoon en ik kunnen goed praten, op zijn niveau natuurlijk. Ik ga hem niet lastig vallen met mijn diepste gevoelens en ik probeer ook altijd positief te blijven over ex. Hij begrijpt heel goed dat een relatie uit twee mensen bestaat, en dat het een wisselwerking is. Kan hij alleen maar meenemen voor als hij straks wat ouder is. Ik wil ook niet meer samenwonen, nooit meer. Genoeg daarvan gehad, ben er niet voor gemaakt.

Merk nu ook weer hoe fijn het is als iemand je de moeite vindt, máár als dat wegvalt, doet dat toch weer pijn. Dus beter maar niet aan beginnen voorlopig.

Tot vanavond en eet smakelijk Problemo!
Ook hier weer even van me afschrijven.... Ging een tijd heel goed, maar laatste dagen erg moeilijk. Ik mis hem ontzettend. Weet dat het niet gaat komen, maar hoop iets van hem te horen. Maar waarschijnlijk is het een gesloten boek voor hem. Zo moeilijk te geloven dan soms, aangezien ik zelf nog veel gevoel voor hem heb.

Onmacht.... Het is al bijna weer twee maanden geleden dat we elkaar zagen. Dat hij zoveel moest huilen, dat hij zei een mooie toekomst te zien samen, maar dat hij het niet op kon brengen, te stressvol, letterlijk benauwd werd hij ervan. We zouden in gesprek blijven, maar inmiddels spreken we elkaar al een tijd niet meer. Geen idee wat hij nu denkt of voelt, maar aangezien ik niets meer van hem hoor, trek ik hier maar m'n eigen conclusies uit. Had het liever eerlijk van hem gehoord....

Pfff, zou willen dat hij me niets meer deed. Andere kant ook weer wel. Raar is dat. Voor mijn gevoel horen we bij elkaar, moét het ooit wel weer goed komen, maar tja, waarschijnlijk voelt hij het anders. Moeilijk om te accepteren (vooral als het ook nog eens je eigen conclusies zijn). BAH! Vanavond gelukkig lekker weg, hopelijk even m'n hoofd een beetje leegmaken. De goede dagen komen wel weer, dat weet ik, maar pfoeh, toch vallen die rotdagen altijd nog wel weer zwaar tegen. Gevoel kan dan zo intens zijn.....
Nee makkelijk is het zeker niet.. Maar na ff een dipje te hebben gehad denk ik id echt dat het met ons wel goed gaat komen. en het maakt niet uit nee hoe lang de relatie heeft geduurd. We hebben onze vertrouwen bij die ander gelegt en dat is beschaamd. en dat is het ergste. Bij mij is niet het ergste dat hij bij een ander in bed heeft gelegen. zwanger gepiept en dat hij ook nog op miskraam bezoek ging. het ergste vond ik dat hij bleef liegen terwijl hij met mij verder wou en dat hij daarom een tweede tel nam en dat ie stiekem bleef bellen en haar bezoeken. En nog erger is zijn gedrag van nu.. Eerst poeslief zijn en als blijkt dat ik toch helemaal niets met hem wil dat ie dan lelijk word. en zo in en in gemeen kan doen.. En dat over de rug van de kinderen. Dat haakt erin bij mij.. Maar ooit ga ik er komen hoor en jullie ook.

Kijk eens waar we vandaan komen.. Maar we moeten niet zo met hun bezig zijn.. We moeten aan onszelf denken..

Julus.. eten was lekker!! kids zijn gek op pannekoeken. Kids hebben een rot weekend bij hun pa achter de rug. Hun hadden een probleem met de sjagrijnigheid van hun vader en hebben mij toe obgebeld om bij mij uit te huilen. En natuurlijk vond hij dat niet goed en heeft hij een van de twee dagen dat ze er waren gezwegen tegen hun. en eerlijk waar nu ik dit schrijf rollen weer de tranen over mijn wangen.. ik vind het zo erg voor ze. Ze willen niet naar hem toe als hij zo doet zeggen ze. En ze hebben verdraaid ook groot gelijk ook.. Wat een eikel is het toch.. zo dat is der weer ff uit..

dames nog 1 nacht werken en ik ga maandag richting oosterhout brabant. mijn zus heeft een huisje geboekt voor haar en haar kids en mij en de kids. Het is ook zon schat he..Ik heb geen middlen om op vakantie te gaan en zij vond dat wij er nodig even tussenuit moesten...
Het is en blijft een Lulhannes van de bovenste plank. Wát een droplul dat hij zichzelf en zijn egootje belangrijker vindt dat het welzijn van zijn kinderen. Duidelijk erg onvolwassen en niet in staat om erboven te staan.

Oosterhout, gezellig! Hoop dat je ervan geniet en geen seconde nadenkt over die loser. Tot gauw!
ik ben nog nooit in oosterhout geweest. Wonen jullie daar in de buurt? Zo ja, wetem jullie nog leuke dingen waar ik met mijn kids en zus en kids naar toe kan gaan? eetgelegenheid of bezienswaardigheid?
www.koeckers.nl/

super leuk pannekoekenhuis, speciaal voor kinderen waar ze een paar gouden muntjes krijgen bij hun ridder/prinsessenpannekoek. Die kunnen ze in het winkeltje omwisselen voor een kadootje.

( ben een meelezer van het eerste uur, mooi topic)

trouwens ook een aardige speeltuin bij met trampolines
o en in Oosterhout is een mooi winkelcentrum om te shoppen (voor de mama's!)

dichtbij de Bieschbosch voor een boottochtje!

ex woont daar...
Ik heb eigenlijk best een redelijke dag gehad naar omstandigheden, ben even wezen winkelen met mijn zus en nicht. Ex heeft ongeveer 6 x gebeld, maar heb niet opgenomen, ws wil hij wat aandacht. Slapen is lastig lig uren wakker snachts en 's ochtends voor dag en dauw weer wakker.
O ja ik dacht vandaag ik verdien iets veel beters dan deze man, en als die man er niet is dan blijf ik lekker alleen. Maar dan denk je ook ineens weer hoe gezellig het kan zijn met zijn tweeen.
quote:problemo schreef op 23 augustus 2012 @ 19:08:

ik ben nog nooit in oosterhout geweest. Wonen jullie daar in de buurt? Zo ja, wetem jullie nog leuke dingen waar ik met mijn kids en zus en kids naar toe kan gaan? eetgelegenheid of bezienswaardigheid?

Heel dichtbij zit een leuk pannenkoekenhuis, ben ff de naam kwijt, maar zit in Den Hout. Is zeker de moeite waard, ook met oudere kids.

Verder? Breda is altijd leuk. Zaterdag is er smartlappendag. Oosterhout zelf ben je zo uitgekeken. Efteling is dichtbij.

Wandelen in het Cadettenkamp in Teteringen is leuk.

Maar dat Pannekoeckershuys (weet de naam weer!) en een dag naar Breda is zeker de moeite waard. Brede heeft leuk centrum.
quote:sproet35 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:29:

www.koeckers.nl/

super leuk pannekoekenhuis, speciaal voor kinderen waar ze een paar gouden muntjes krijgen bij hun ridder/prinsessenpannekoek. Die kunnen ze in het winkeltje omwisselen voor een kadootje.

( ben een meelezer van het eerste uur, mooi topic)

trouwens ook een aardige speeltuin bij met trampolinesHaha, je was me voor! Die is inderdaad echt leuk, voor kinderen va alle leeftijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven