Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
quote:hollebollegijs schreef op 19 februari 2012 @ 13:26:

[...]

Daar snap ik niets van, ik vroeg mijn ex best vaak mee maar dan had ze geen zin in een personeelsfeest ofzo en dat snap ik ook wel weer.

Daarom ging ik meestal alleen.

Maar zoals ik al schreef mijn ex is ALTIJD ontevreden.

Ik kocht een keer een grote bos bloemen met een kaartje omdat ze niet lekker in haar vel zat zegt ze: "Ik geloof niet dat ik hier op zit te wachten"

Een week later ligt die bos bloemen inclusief kaartje in de kliko zegt ze "och vergeten er af te halen" compleet gestoord En zo ook niet bah!
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
ik heel vaak dit soort grappen meegemaakt en kan er boeken over vol schrijven en het heeft mij zo beschadigd,daar kom ik steeds meer achter.daar komt mijn verdriet ook vandaan en boosheid.

de ex van hbg is gewoon niet tevreden te stellen,das jammer want iedere vrouw vind het leuk om bloemen te krijgen.

ik kreeg ze nooit spontaan,eigenlijk nooit wat.

soms een keer een iets van chocola ,

Pumukele,ik denk zelf dat mijn ex vriend een ander heeft ,denk jij dat niet van je ex man?

mijn ex ontkend het stellig maar ik kan zijn gedrag niet verklaren,,,het doet mij sterk denken aan het gedrag dat mijn exman vertoonde toen hij een ander had nl
zonder tegenslag is er geen overwinning
[quote][message=11253382,noline]
One day I fly away,

Hey ho, daar ben ik weer even. Vanmorgen wezen sporten, daarna eerst een kopje thee gedronken met een vriendinnetje, thuis meteen de was aangezet, een uitgebreide lunch voor mezelf gemaakt en aan de keukentafel gaan zitten met het restant van de zaterdagkrant en de radio aan.

Daarna lunch gemaakt voor morgen op kantoor en alvast wat dingetjes gehakt voor het eten van vanavond. Dat hoef ik dus alleen nog maar in de pan te slingeren. Toen de was opgehangen, kleding voor morgen klaargelegd, opgeruimd gestofzuigd en nu met een enorme bak latté en een stukje oshawa cake (yum) op de bank met de laptop.

En. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat ik héél tevreden ben in mijn uppie. Ik kan echt helemaal voldaan zijn als ik op zo'n dag terugkijk. Heb precies gedaan wat ik wilde doen, lekker gesport, gerommeld, wat dingetjes die "moesten" en verder he-le-maal niks. Vanavond ga ik zomaar om 7 uur mijn pyama en badjas aantrekken denk ik, en onderuit op de bank naar de TV kijken.

Meiden. Het leven is af en toe keihard. En op het moment dat mijn man bij me weg ging dacht ik dat mijn leven afgelopen was. Maar in werkelijkheid kom ik er steeds meer achter dat het nu pas begint. En begin ik te genieten van mijn herwonnen vrijheid en zelfstandigheid. Ik heb me veel te afhankelijk opgesteld in mijn relatie, dat was niet slim van me. Maar vanaf nu is mijn leven weer van mij en zit ik zelf weer aan het stuur. En ik ga er iets prachtigs van maken. En dat gun ik jullie ook allemaal van harte. Liefs & sterkte.

..
One day I fly away,

Ook ik heb dat gedaan.te veel afhankelijk opgesteld in mn relatie.

Had ook niet veel ernaast dan werk, kids en hh. Ook nu merk ik dat ik hier heel veel moeite mee heb, er weer alleen me dealen. Heb gelukkig wel veel vrienden maar te afhankelijk van anderen. Moet mezelf happy maken maar als je dat nooit gedaan heb, hoe doe ja dat dan? Vanmiddag n onbedaarlijke huilbui .....bah
quote:pumukele schreef op 19 februari 2012 @ 16:53:

, ook ik heb me veel te afhankelijk opgesteld in mijn realtie, Vraagje aan jullie dames hoe gaat dat in de praktijk "afhankelijk opstellen" heb je dan nergens een mening meer over? stem je zijn politieke partij?

Wat ik in mijn omgeving zie zijn toch meestal werkende vrouwen die vaak lang op zichzelf hebben gewoond en niet in paniek raken als hun kerel er vandoor gaat.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
[quote][message=11254929,noline
One day I fly away,

Sluit me aan bij Pumukele, hbg.
[quote][message=11254896,noline]
One day I fly away,

quote:

ik ben eigenlijk altijd de sterkere partij geweest. zoals ik al zei,

maar we deelden en deden alles samen TE.

Ik snap het je hebt geen eigen vrienden meer enz.

Het zit hem meer in dat soort zaken dan in praktische zoals

bankzaken e.d.

Mmmmmm dat is mijn voordeel wel geweest, hadden juist allebei een eigen vriendenkring waar we op terug konden vallen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
[quote][message=11256565,noline]
One day I fly away,

.
One day I fly away,

Hee dames en heer (ik zie dat Gijs ook weer terug is), jullie zijn weer druk aan het schrijven geweest zie ik.

Vanmiddag toch nog naar carnaval geweest. optocht gekeken (mooi, maar oh, wat was het koud) en daarna nog wat gedronken met vrienden.

En dan plots uit het niets gaat er zo'n verscheurende pijn door je heen en besef je weer dat het voor altijd over is met hem en dat je dit soort dingen nooit meer samen zult doen. Dus op weg naar huis de hele weg gehuild en voel me nu weer eens gruwelijk alleen.

Dus dat waren de stapjes voorwaarts en de stapjes terug. Balen! Het ging zo goed vooruit. Maar morgen ga ik gewoon weer, eens zal het beter gaan.
[quote][message=11257823,noline
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 19 februari 2012 @ 20:46:

[...]

je snapt het idd, wat betrefd bankzaken ed dat deden we in het begin samen, naderhand liet hij steeds meer aan mij over, dus regelde ik alles!

Tsja dat is inderdaad irritant, wij hadden onze eigen rekeningen en een gezamenlijke pot dus bankzaken bleven we allebei wel doen dan blijf je er ook in he.

Moet wel zeggen dat dat niet ons probleem was, bij kinderverjaardagen regelde we allebei een deel, gewoon omdat ik betrokken wil blijven.

Dat zorgde weleens tot wat komische situaties, hadden allebei taart gehaald of met koffers pakken voor de vakantie dat we of veel te veel meenamen of dingen vergeten omdat we dachten "pakt de ander wel"
..
One day I fly away,

.
One day I fly away,

[quote]pumukele schreef op 19 februari 2012 @ 20:46:

[...]
One day I fly away,

ik?
One day I fly away,

Werd net wakker met de wetenschap dat mijn kinderen vandaag voor het eerst met ex en andere man op vakantie gaan.

Ik ben er eigenlijk heel rustig onder, het was onvermijdelijk en na de eerste schok heb ik zoiets "oke dan moet ik maar wennen aan het idee"

Het is een vriendelijke, betrouwbare man die nieuwe partner van ex dat is geruststellend.

Heb ze gisteren gebeld om ze een prettige vakantie te wensen

vond het eerst een raar idee maar dacht later "och waarom ook niet"
quote:pumukele schreef op 20 februari 2012 @ 06:45:

ik geloof ik begin toch wel heel erg boos te worden op hem!

Nog steeds ben ik hem en zijn gedrag aan het verdedigen en cijfer mezelf weg! hij heeft porverdorie de laatste 2 jaar geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor het gezin, alles aan mij overgelaten en vervolgens gevlucht! lafaard!

ik maakte en maak het hem wel erg gemakkelijk, volgens mij ben ik zo stom als het achtereind van een varken?

1. Je woede naar je partner toe over zijn unfaire gedrag kan je helpen met het doorhakken van moeilijke knopen

2. Je woede en wrok naar jezelf toe, het omlaaghalen van je eigen persoon en schelden op jezelf helpen je NIET. Wees nou toch ver$%^$^&$ een beetje lief voor jezelf!!!!!!!!!! Dat wil niet zeggen dat je alleen maar jammerend in een hoekje hoeft te kruipen en jezelf over je bol gaat zitten aaien, maar wel dat je je rug recht, je schouders naar achteren gooit en recht vooruit kijkt en de uitdagingen op je pad één voor één aangaat. Met liefde en respect voor jezelf en je eigen grenzen. Trek je het even niet dan mag je bést even met een lekkere kop thee, een trommel koekjes en een kruikje op de bank kruipen zodat je je daarna met hulp van je - terechte - kwaadheid weer kunt focussen op wat gedaan moet worden.

Voor jou:
[quote][message=11259434,noline]
One day I fly away,

..
One day I fly away,

Hoi Pumukele, ik heb je een vriendenverzoek gedaan, kan je me op deze manier bereiken, dan hoeft het niet via het forum.

Gr. M

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven