Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
[quote][message=11259689,noline]
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
Onder mijn viva en dan profiel bekijken
Je kan mij ook uitnodigen via het poppetje met hartje onder je afbeelding.
[quote][message=11259702,noline]
One day I fly away,

Kan ook zijn dat je het via je mail krijgt. Het probleem is dat mijn mailadres is veranderd en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen.
de uitnodiging is verstuurd.
quote:mensa schreef op 20 februari 2012 @ 09:31:

de uitnodiging is verstuurd.lukt niet echt.
One day I fly away,

Ik heb een nieuw account aangemaakt. nu moet het lukken.
Pumukele, als je onder mijn beeld op het mannetje met het hartje klikt. Dan kun je daarna een uitnodiging naar mij versturen.
heb ik net gedaan hij moet er nu toch zijn?

Kan ook aan mijn account liggen.
One day I fly away,

Hé pumukele, ik heb aan de redactie gevraagd of zij ons in contact willen brengen. Omdat het nu werkt. Hoop dat het zo snel mogelijk lukt.

Gr. M
quote:mensa1 schreef op 20 februari 2012 @ 09:48:

Hé pumukele, ik heb aan de redactie gevraagd of zij ons in contact willen brengen. Omdat het nu werkt. Hoop dat het zo snel mogelijk lukt.

Gr. Mik ook dank je Mensa!!
One day I fly away,

Ik heb je vriendenverzoek geaccepteerd. Stond in mijn live account. Heb jij daar al gekeken?
Ik heb je ook al een mail gestuurd met mijn mailadres. Gr. M
ja hij staat er nu in moet ik een bericht of mail sturen ?
One day I fly away,

Ja
quote:mensa1 schreef op 20 februari 2012 @ 09:55:

Jaoh men er gaat gigantisch iets fout of heb je mijn bericht gekregen?
One day I fly away,

Ik heb geen bericht gekregen maar ik heb jou een mail gestuurd. Als het goed is heb je die in je mailaccount waar je je mee hebt aangemeld gekregen.
[quote][message=11259990,noline]
One day I fly away,

En heb je het binnen?
Ik heb het naar een gmail account gestuurd!
quote:mensa1 schreef op 20 februari 2012 @ 10:05:

En heb je het binnen?ja
One day I fly away,

Mooi, de rest maar per mail.
Vanmorgen na een hevige huilpartij besloten maar op te staan en te leven bij de dag. Dat maakt het aanvaarden misschien makkelijker.

Ik kom er telkens weer bij terecht dat ik ongelooflijk veel van hem houdt. Maar dat hoe ik nu behandeld word absoluut niet wil. dus als ik blijf kies ik er zelf voor om zo behandelt te worden. ( blijft contact hebben met haar enz. ) Dus ga ik morgen gewoon naar de makelaar en ga ervoor om dat huis te bemachtigen.. Ze belden al op of ik wist dat er een grote tuin bij zat en of ik dat kon onderhouden enz.. Eeeh ja leef nu al een heel aantal jaren op de boerderij en ben blij dat er een tuin bij zit.. Gelukkig wat om handen. Jammer dat het mijn eigen huis niet is.. Heb mij inmiddels ook ingeschreven bij woningstichting..Lijkt mij verstandig en afzeggen kan altijd nog.

Misschien komt hij ooit tot inkeer met zijn fratsen op het moment en ziet ie eindelijk wat ie gaat missen en misschien ook niet. Ik heb mij voorgenomen te gaan voor mijzelf en de kids..

Wie weet komt het ooit nog goed. Wie weet tref ik wel een super vent die voor mij gaat en mijn kids..

Ik ga id mijn schouders rechten en mijn hoofd omhoog.

Ik krijg heel veel steun van mensen om mij heen. Echt super! Meer dan ik verwacht had. Mensen zeggen eindelijk neem je het besluit. Wij zijn er voor je. Jammer dat je er zo lang over deed.

En als ik dan dat stukje hier op dat topic lees over de dingen die je zelf hebt gedaan wanneer je wil en wat je wil, denk ik oooh wat lekker. Niet dat ik nu mijn zelf niet kan zijn hoor.. Maar lekker om 7u savond in je joggingbroek op de bank met een kop thee en een boek.. Ik doe het ervoor.

Gisteren met de kids wezen wandelen in het bos.. deed ik haast nooit want vent vind dat niet leuk en ik bleef dan maar thuis omdat ik anders alleen moest. Nu met mijn zus en haar kids en vent geweest! en echt ik heb zo genoten en fijne gesprekken gehad. Ik ben op het moment sterk, maar dat kan zo veranderen(stapje terug)maar uiteindelijk heb ik het idee dat ik nog steeds aan het vooruitgaan ben.

Do ga ik naar de ikea met mijn zus en daarna naar de huishoudbeurs.. Ach lekker daggie weg. Heb der zin in. Nou heel verhaal geworden, maar ik wou het jullie allemaal ff laten weten.
@Problemo, Fijn dat je de schouders eronder zet. Je zult zien dat het goed gaat komen. Lekker een dagje weg, tot rust komen en dan bekijken wat de toekomst je brengt. En eindelijk eens weg uit die onzekerheid en twijfel. Goed voor je!

@Pumukele, fijn dat Mensa je brief leest en dat jullie vriendschap hebben gesloten over de mail.

@Gijs, gaat het nog steeds een beetje? Scheelt natuurlijk wel dat je de nieuwe vriend van ex betrouwbaar vindt. Het is ook beter zo, dan dat jij meegegaan was. Dan had je daarna toch weer een afknapper gekregen.

@Mensa en Habithere, hoe gaat het bij jullie?

Hier weer enigzins tot rust gekomen. Ga vanmiddag nog carnaval "vieren"en dat is dan tevens de laatste keer dit jaar. Ik ben in elk geval trots op mezelf dat ik toch gegaan ben, maar makkelijk is anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven