Toeval, zo sterk?

04-09-2019 15:36 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.

Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 11:38
Ja, dat blijkt! Time will tell.
Ik wacht gewoon morgen eens af, en dan zie ik het wel.
Wat verwacht je dan van morgen? Dat zijn broer jou nog meer info gaat geven over de relatie van je ex? Dat die ook hoopt dat jullie samen komen, of er zelfs al met ex over heeft gesproken?
S-Meds schreef:
04-09-2019 22:07
en knap is ze ook volgens haarzelf
mensen die zichzelf zo overschreeuwen hebben vaak een minderwaardigheidscomplex
Precies.

TO, PB me even je regio, ik heb mogelijk nóg een soulmate voor je in de aanbieding. Die had het ook zo druk met vertellen hoe sociaal en nobel hij was.
o, en ik hoop dat je met zijn broer en diens vriendin afspreekt omdat dat gezellig is, en niet omdat je wilt hengelen en/of je zo een lijntje met je ex houdt?
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 11:53
7.79% gewijzigd
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 11:44
Dat denk ik niet hoor. Grote kans dat ze ook slecht over TS praten als ze er niet bij is. Als mensen zo makkelijk met je roddelen, doen ze dat ook heus wel over jou.
Dat zou ook kunnen maar ik geef TO even het idee dat ze helemaal gelijk heeft 😏
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 11:31
Wat is anders .

Dat jij niet smachtend na hem keek
Dat ze misschien er niet tegen op zat dat ze je moest tegenkomen

Of dat zijn vriendenkring en familie je niet ophemelen

Kennelijk vinden hun allemaal ook dat jullie bij elkaar passen dat zijn je eigen woorden ..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 11:48
Wat verwacht je dan van morgen? Dat zijn broer jou nog meer info gaat geven over de relatie van je ex? Dat die ook hoopt dat jullie samen komen, of er zelfs al met ex over heeft gesproken?
Nee hoor. Ik heb geen verwachtingen. Gewoon gezellig op bezoek.
Ik verheug me erop, deze contacten weer op te bouwen. Mij zul je zelf niet over hem horen beginnen.
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 11:56
Nee hoor. Ik heb geen verwachtingen. Gewoon gezellig op bezoek.
Ik verheug me erop, deze contacten weer op te bouwen. Mij zul je zelf niet over hem horen beginnen.
Waarom zeg je dan dat je morgen even afwacht, als het bezoekje aan zijn broer niks met hem te maken heeft?
[quote=mamsvan post_id=30354406 time=1567677386 user_id=202871]
Wat is anders .

Dat jij niet smachtend na hem keek - correct
Dat ze misschien er niet tegen op zat dat ze je moest tegenkomen - ook correct. Ze ziet me bijna dagelijks. Dit was de eerste keer, dat ze me samen zagen.

Of dat zijn vriendenkring en familie je niet ophemelen - hier ga ik niet eens op in

Kennelijk vinden hun allemaal ook dat jullie bij elkaar passen dat zijn je eigen woorden .. - klopt
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 11:57
Waarom zeg je dan dat je morgen even afwacht, als het bezoekje aan zijn broer niks met hem te maken heeft?
Eens, nogal tegenstrijdig, heeft ze wel meer in dit topic. TO doet alsof ze er niks mee wil, maar intussen blijkt uit veel het tegendeel. "als zijn vriendin zijn telefoon niet las, had ik hem geappt' bijvoorbeeld
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 12:02
Wat vind jij eigenlijk van mensen die zo slecht over de vriendin van hun vriend spreken?
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 12:10
Wat vind jij eigenlijk van mensen die zo slecht over de vriendin van hun vriend spreken?
Dan ben je blijkbaar niet tevreden over of met die persoon, lijkt mij. Kan best zijn dat hij moeilijk alleen kan zijn, of dat hij daarin een lafaard is.
Maar dat is niet mijn pakkie an. Ik heb nooit een slecht woord over hem (of andere exen) uitgesproken. Persoonlijke details uit een relatie bespreek ik niet met familie en vrienden. Ook niet wanneer het even minder goed gaat. Dat is iets tussen 2 personen. Period.
Ja en in jouw droomscenario dus wel degelijk jouw pakkie-an. Ben je mooi klaar mee!
Heel vermoeiend allemaal ik ga even een dutje doen
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 12:18
Dan ben je blijkbaar niet tevreden over of met die persoon, lijkt mij. Kan best zijn dat hij moeilijk alleen kan zijn, of dat hij daarin een lafaard is.
Maar dat is niet mijn pakkie an. Ik heb nooit een slecht woord over hem (of andere exen) uitgesproken. Persoonlijke details uit een relatie bespreek ik niet met familie en vrienden. Ook niet wanneer het even minder goed gaat. Dat is iets tussen 2 personen. Period.
Oke, nou je weet nu in elk geval wat voor vlees je in de kuip hebt. Hij zou dan in een eventuele relatie met jou ook zo over jou praten met zijn vrienden. En zijn vrienden zullen dat weer doorbrieven naar anderen.
S-Meds schreef:
05-09-2019 12:21
Heel vermoeiend allemaal ik ga even een dutje doen
Trusten!
Poeszie schreef:
05-09-2019 11:41
Ik vraag me af waarom het de vorige keer is uitgegaan, als de breuk zo moeilijk en emotioneel is. Lijkt me geen onbelangrijke info mbt de vraag wat je er mee moet (in het geval dat hij deze relatie verbreekt). Uiteraard was je toen jonger. Maar wat ging er bij de jongere versie van jullie toen mis dan?

Over het algemeen denk ik dat ervaringen uit het verleden vaak wel een goede garantie zijn voor de toekomst.
Ik quote mezelf even, ben eigenlijk wel benieuwd naar waarom het uit ging
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 12:22
Oke, nou je weet nu in elk geval wat voor vlees je in de kuip hebt. Hij zou dan in een eventuele relatie met jou ook zo over jou praten met zijn vrienden. En zijn vrienden zullen dat weer doorbrieven naar anderen.
Kan. Kan ook niet.
Ik ben i.i.g. blij dat ik niet zo ben.
Poeszie schreef:
05-09-2019 12:24
dit! Plus nog wel benieuwd naar het verband tussen de afspraak morgen en dit verhaal.
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 12:37
dit! Plus nog wel benieuwd naar het verband tussen de afspraak morgen en dit verhaal.
en wie het uit heeft gemaakt
Poeszie schreef:
Dit
Poeszie schreef:
Waarom het uitging? Gewoon echt te jong. We waren geen eigen individu meer. Doordat we al jaren samen waren, wist niemand beter. Geen bijzondere reden, geen ruzie. We hebben er toen samen een punt achter gezet. Met een mogelijk terug weerzien in de toekomst.
socialgoodwoman schreef:
05-09-2019 13:23
Waarom het uitging? Gewoon echt te jong. We waren geen eigen individu meer. Doordat we al jaren samen waren, wist niemand beter. Geen bijzondere reden, geen ruzie. We hebben er toen samen een punt achter gezet. Met een mogelijk terug weerzien in de toekomst.
Vergeef het me als ik er naast zit.. maar ik meen toch van jou te hebben gelezen dat jullie breuk heel verdrietig en pijnlijk was, en daarom ook al het contact verbroken werd??
Ik kan het mis hebben (veel reacties achter elkaar)
Pindakaasjes schreef:
05-09-2019 13:36
Vergeef het me als ik er naast zit.. maar ik meen toch van jou te hebben gelezen dat jullie breuk heel verdrietig en pijnlijk was, en daarom ook al het contact verbroken werd??
Dit dacht ik ook...
Pindakaasjes schreef:
05-09-2019 13:36
:loveit:
Levensgenieter ;)
Hoe lang is dat geleden?
Of heb ik daarover heen gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven