Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
woensdag 4 september 2019 om 15:50
Ja hiero. Jeugdverkerinkje, het ging uit, maar ik bleef altijd wel een zwak voor hem hebben, zoooo knap) en dik tien jaar later stond ie weer voor mijn bar. Nu inmiddels zestien jaar verder en elf jaar getrouwd.
Toeval? Niet echt, hij was meegenomen door een gezamenlijke vriend. Lot? Mwah. Wel heel veel geluk.
Toeval? Niet echt, hij was meegenomen door een gezamenlijke vriend. Lot? Mwah. Wel heel veel geluk.
woensdag 4 september 2019 om 15:56
ik heb het meegemaakt met een soort vakantie liefde
niet dat ik hem echt tijdens een vakantie heb ontmoet maar het was in de begin van de zomer vakantie en het heeft maar 2 maanden mogen duur en het is uitgegaan door beïnvloeding van anderen
daarna niet meer gezien ondanks dat we in dezelfde stad woonde
4 jaar daarna kwamen we elkaar tegen hebben we een hartstochtelijke one night stand gehad, wou ik wel met hem verder gaan maar hij durfde niet want er waren wat omstandigheden met zijn familie (wat niet over mij ging)
ik kwam hem daarna nog met een ex vriend tegen praten altijd met elkaar, en elk keer had ik de kriebels als ik hem zag (ex had het niet door) toen die relatie over was en ik mijn huidige partner leerde kennen heb ik nog een liefdes brief gehad, maar koos voor het nieuwe, het onbekende , de kans om mijn geboorte stad te verlaten
soms denk ik nog weleens wie weet komt er ooit wel een verzoek van een tv programma ofzo of ik kom hem tegen maar aan de andere kant denk ik "doe toch normaal"
niet dat ik hem echt tijdens een vakantie heb ontmoet maar het was in de begin van de zomer vakantie en het heeft maar 2 maanden mogen duur en het is uitgegaan door beïnvloeding van anderen
daarna niet meer gezien ondanks dat we in dezelfde stad woonde
4 jaar daarna kwamen we elkaar tegen hebben we een hartstochtelijke one night stand gehad, wou ik wel met hem verder gaan maar hij durfde niet want er waren wat omstandigheden met zijn familie (wat niet over mij ging)
ik kwam hem daarna nog met een ex vriend tegen praten altijd met elkaar, en elk keer had ik de kriebels als ik hem zag (ex had het niet door) toen die relatie over was en ik mijn huidige partner leerde kennen heb ik nog een liefdes brief gehad, maar koos voor het nieuwe, het onbekende , de kans om mijn geboorte stad te verlaten
soms denk ik nog weleens wie weet komt er ooit wel een verzoek van een tv programma ofzo of ik kom hem tegen maar aan de andere kant denk ik "doe toch normaal"
mamsvan wijzigde dit bericht op 04-09-2019 16:02
9.64% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 4 september 2019 om 16:02
Ik geloof niet in het lot, ik geloof in keuzes. Je besluit om iets te ondernemen, of niet. Aantrekkingskracht kan wel heel sterk zijn, dus dat het heel moeilijk te weerstaan is snap ik wel. Beiden ongebonden? Ga ervoor. Maar ik zou geen stabiele relatie opgeven voor aantrekkingskracht. Want veel te grote kans dat het niet werkt.
woensdag 4 september 2019 om 16:09
pas je op, dat je niet gekwetst raakt? Hij heeft een vriendin.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:05Ik heb een (lange) relatie met deze man gehad. En we merken gewoon allebei dat die connectie blijft aanhouden.
Waarom ik niet met hem ga daten? Hij heeft momenteel sinds 9 á 10 maanden een nieuwe relatie.
Ik heb hem jarenlang niet gezien, tot afgelopen zaterdag op een feest. De drang naar contact was er van beide kanten heel erg, alleen is zijn nieuwe vriendin nogal jaloers aangelegd waardoor ik enkel onze oude gezamenlijke vriendenkring heb gesproken. Er was wel veel oogcontact.
Gezien het feit dat hij bezet is, ga ik er uit principe niks mee doen. Wel ga ik komende vrijdag op bezoek bij zijn jongere broer en zijn vriendin.
Hier had ik een hele goede band mee. Ik ben daarom wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien is hij zelf ook wel bij hun die avond?
Dat levert gezeik op. Sta jij straks met lege handen, en een boel gedoe
Besef je nog even, waarom het uitging. Je ziet hem nu te veel met een roze bril
Weet je nog, wat een lul het was??
en... als jullie echt bij elkaar zouden horen... dan kom je er elkaar vast weer tegen, als je allebei ongebonden bent.
woensdag 4 september 2019 om 16:09
Ah dus je gaat er wel wat mee doen.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:05
Gezien het feit dat hij bezet is, ga ik er uit principe niks mee doen. Wel ga ik komende vrijdag op bezoek bij zijn jongere broer en zijn vriendin.
Hier had ik een hele goede band mee. Ik ben daarom wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien is hij zelf ook wel bij hun die avond?
woensdag 4 september 2019 om 16:11
Oh, hij heeft een vriendin, dacht dat jullie allebei alleen waren. Ja, dat is wel een probleem dan. Slim om dan niks te ondernemen,socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:05Ik heb een (lange) relatie met deze man gehad. En we merken gewoon allebei dat die connectie blijft aanhouden.
Waarom ik niet met hem ga daten? Hij heeft momenteel sinds 9 á 10 maanden een nieuwe relatie.
Ik heb hem jarenlang niet gezien, tot afgelopen zaterdag op een feest. De drang naar contact was er van beide kanten heel erg, alleen is zijn nieuwe vriendin nogal jaloers aangelegd waardoor ik enkel onze oude gezamenlijke vriendenkring heb gesproken. Er was wel veel oogcontact.
Hoewel je als laatste zegt 'misschien is hij er zelf ook'. Hoop je dat hij er is? Stel dat dat zo is, wat dan?
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 4 september 2019 om 16:13
Nee hoor. Maar ik weet wel dat iedereen hem liever met mij ziet.
En hij ook naar hun heeft uitgesproken niet gelukkig te zijn, en nog die sterke gevoelens te hebben.
woensdag 4 september 2019 om 16:16
Ergens hoop je het natuurlijk wel. Ik weet bijvoorbeeld dat hun hem geheid gaan informeren over het bezoek.Grobbekuiken_ schreef: ↑04-09-2019 16:11Oh, hij heeft een vriendin, dacht dat jullie allebei alleen waren. Ja, dat is wel een probleem dan. Slim om dan niks te ondernemen,
Hoewel je als laatste zegt 'misschien is hij er zelf ook'. Hoop je dat hij er is? Stel dat dat zo is, wat dan?
Wat dan? Ja, dat weet ik ook nog niet zo goed. Denk dat het dan snel als vanouds aan zal voelen.
woensdag 4 september 2019 om 16:18
Je gaat toevallig bij zijn familie op bezoek?socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:13Nee hoor. Maar ik weet wel dat iedereen hem liever met mij ziet.
En hij ook naar hun heeft uitgesproken niet gelukkig te zijn, en nog die sterke gevoelens te hebben.
woensdag 4 september 2019 om 16:18
Maar dan nog, en wat dan?socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:16Ergens hoop je het natuurlijk wel. Ik weet bijvoorbeeld dat hun hem geheid gaan informeren over het bezoek.
Wat dan? Ja, dat weet ik ook nog niet zo goed. Denk dat het dan snel als vanouds aan zal voelen.
Hij zegt dan wel ongelukkig te zijn, en wellicht is dat ook zo, maar kennelijk nog niet ongelukkig genoeg om zijn relatie te beeindigen.
Dus...ik sluit me aan bij Lilalinda, pas op jezelf!
There is always something happening, and it's usually right now