Trouwboek maar dan anders!!

22-05-2011 22:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, help!

Zeer binnenkort zal ik als BABS (buitengewoon ambtenaar) mijn beste vriendin trouwen! Aan het einde van de ceremonie krijgt het bruidspaar vaak een trouwboekje, maar omdat ze smaandags trouwen (wettelijk) en ik hen op de dinsdag trouw (ceremonie vrienden e.d.), wil ik ze ook graag aan het einde van de ceremonie een trouwboekje o.i.d. meegeven.

Het mag een beetje symbolisch zijn: een boekje waar mooie huwelijksherinneringen kunnen worden opgeschreven. Een boekje met tips voor een goed huwelijk...of wat dan ook!

Wie heeft ideeën? Heb al wel even wat gesurfd op het net, maar kan nog niet echt iets vinden!
Hoe binnenkort is zeer binnenkort? Heb je nog tijd om vrienden en familie iets leuks in te laten sturen? Tegenwoordig kun je daar online hele leuke boeken van laten maken.

Of anders misschien 1 van die miniboekjes die je vaak bij de bloemist e.d. ziet? Die hebben ze in zoveel thema's, vast ook wel iets voor het huwelijk.
Hoi jojo, sorry dat ik niet op je vraag in ga maar jou een vraag stel..als je BABS bent moet je toch be-edigd worden op de rechtbank? Is dat veel gedoe of sta je zo weer buiten?

Je boekje..er zijn prachtige opschrijfboekje met mooie kaften te vinden, maar ja, wat zet je er dan in..

Ik ben altijd een beetje huiverig voor die zweverige teksten die je vaak in die kleine kado-boekjes ziet (je kent ze wel, voor de liefste moeder, voor mijn liefste vriend). Een huwelijk is gewoon werken.. niet zweven.

Zal nog eens ff denken voor je.
boekje met 'liefde is...'tekeningen?
quote:Jojo2008 schreef op 22 mei 2011 @ 22:43:Zeer binnenkort zal ik als BABS (buitengewoon ambtenaar) mijn beste vriendin trouwen!(...)omdat ze smaandags trouwen (wettelijk) en ik hen op de dinsdag trouw (ceremonie vrienden e.d.)Jij trouwt ze als BABS op dinsdag voor vrienden, en ze trouwen op maandag voor de wet? Wie trouwt hen op maandag dan?
haha. dat vroeg ik me ook al af...als ze maandag voor de wet trouwen kan je elke willekeurige zelfbedachte ceremonie op dinsdag doen. En daar hoef je dan helemaal geen buitengewoon ambtenaar voor te zijn.
Ah...klopt helemaal meiden, ben dan inderdaad niet een officiële BABS. Het is puur voor de ceremonie, betekent wettelijk gezien niets omdat ze op de maandag al getrouwd zijn.

Dank voor de ideeen alvast!

En meer ideeen zijn natuurlijk welkom!
Maak een boekje met foto's van hun leven dus vanaf baby tot nu....

Met verhalen erbij, dus bijvoorbeeld ook over hun studententijd , wazige dingen die ze los van elkaar mee hebben gemaakt in die periodes, de huizen waar ze gewoond hebben. En uiteindelijk foto's en verhalen van hoe ze elkaar ontmoet hebben, hun reizen, hun hilarische momenten. Hoe de relatie ontstond en hoe ze elkaar hebben leren kennen. Beetje knip, knutsel werk, fotoshoppen.. kan je allemaal leuke dingen mee doen.

Succes En laat even weten wat je uiteindelijk gaat doen of wat het is geworden want dat vind ik ook wel weer leuk om te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven