Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Klinkt geweldig Frantic!
Klinkt super frantic!
Ik vind dat ik vandaag mag gaan aftellen: nog tien dagen voor mijn mini bruiloft!
Wauw Frantic, klinkt fantastisch! Fijn dat je zo genoten hebt! Je hoort vaak dat je een beetje geleefd wordt op zo'n dag maar bij jou lees ik tussen de regels door toch wat anders. Fijn

Lapflop! Aftellen! Al helemaal klaar?
Nee, ik heb nog geen schoenen of lingerie. Ik weet niet hoe ik mijn haar wil of make-up en of ik hier nog wat voor moet regelen. Ik weet niet eens hoe ik op de locatie ga komen.

En misschien nog wel meer.

Maar ik heb er wel zin in.
Dat laatste is ook het belangrijkste lapflop!
Hallo allemaal!

Gaat ook supersnel voorbij, zeker het feest 's avonds.. Wat voor ons enorm scheelde in het 'relaxte gevoel', was dat we de tijd hadden. de ceremonie was pas 's middags en we zijn ook geen tijd kwijt geweest aan het wisselen van locaties, waardoor alles heel gemoedelijk verliep.. Leuk om het horen dat het klinkt alsof je erbij had willen zijn Lapflop! Ik wil ook wel nog een keer :p Ik weet eigenlijk niet hoeveel tijd we uiteindelijk kwijt waren aan het in ontvangst nemen van alle felicitaties 's avonds Jeluze, tijdsbesef was een beetje weg.. Vandaag bellen we de fotograaf om te horen hoe of wat! Inmiddels wel de foto's van mijn vader en oom gezien, superleuk!!

Spannend Lapflop! Nog wel een beetje tijd om die dingen te regelen? Voorspellingen zijn wel goed!
Super leuk om je verhaal te lezen Frantic! En nog van harte gefeliciteerd! Leuk ook dat jullie alvast wat foto's hebben gezien

Ik hoop dat wij ook zo'n relaxte dag krijgen.

Zeker aftellen Lapflop! Ik hoop dat het nog lukt met het regelen van wat je wil! Maar dat je er zin in hebt is wel het belangrijkste haha
quote:Lapflop schreef op 12 juli 2016 @ 08:34:

Nee, ik heb nog geen schoenen of lingerie. Ik weet niet hoe ik mijn haar wil of make-up en of ik hier nog wat voor moet regelen. Ik weet niet eens hoe ik op de locatie ga komen.

En misschien nog wel meer.

Maar ik heb er wel zin in.

Haha oke, ik moet hier stiekem heel hard om lachen, begrijp me niet verkeerd maar ik vind het zo tof dat je nog zo weinig tijd hebt, dat ik echt mensen hoor die om veel kleinere redenen COMPLEET in PANIEK zijn en dat jij eigenlijk best relaxed bent? Ookal is het natuurlijk de mini versie, maar dan nog! Ik hoop ook zo te zijn namelijk. Of zie ik het verkeerd en stress je alle kanten op?

Hoe ga je die schoenen en lingerie nog regelen? Gauw ergens bestellen of nog geen keuze gemaakt zelfs?
Nou Ypod, ik vind het zelf ook wel cool. Maar het is een beetje dubbel. Ik heb dus een klap op mijn hoofd gehad en 1 van de symptomen is dat ik me nergens meer druk om maak. Echt, ik ben (als mijn spieren niet zo gespannen waren door de whiplash ) nog nooit zo relax geweest in mijn leven! En dat is best aangenaam. Ik hoop daar een beetje van te kunnen leren als ik weer hersteld ben.

Maar ik heb even hulp gevraagd omdat ik online door de bomen het bos niet meer zie. Mijn zus heeft schoenen voor me besteld vandaag, dus dat is iets. En ik ga er vanuit dat iemand anders zich druk gaat maken over hoe ik er kom, de bruidegom bijvoorbeeld.

We kregen vandaag toevallig mail van de locatie met een twintigtal vragen. Bijvoorbeeld: vanaf hoelaat komen de gasten, en mengen jullie je daar tussen? Wil je dat de taart klaar staat of dat we die komen binnen rijden?

Nou, allemaal dingen waar ik me normaal druk om zou maken, waar nu iemand anders aan denkt, het vraagt aan ons, in een uurtje beantwoorden wij de vragen, en alles komt gewoon goed!
Wel netjes van de locatie! En best handig, denk niet dat ze dat overal doen...

En ik kan me best voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, er is ZO veel. Ik kan dat ook niet en met mij schijnt niks aan de hand te zijn (ik twijfel nog ) en ze zullen je vast graag willen helpen!

Even geheel offtopic; misschien heb je het ooit al wel verteld hoor maar een klap op je hoofd, als in... Iemand heeft je op je hoofd gemept of gevallen oid? Misschien wil je het liever niet kwijt, begrijp ik ook hoor
Haha nu moet ik heel hard lachen. we hebben inderdaad heel veel geluk met de locatie die bijna een soort rol van ceremoniemeester op zich neemt. Maar mijn ervaring is nu dat andere mensen zich ook druk maken om jou bruiloft, dus je vergeet echt niet zomaar iets.

Ik ben aangereden door een auto, kop staart botsing, en toen heb ik bij de schok terug mijn hoofd hard gestoten tegen mijn eigen hoofdsteun. Gewoon pech dus. Sorry ik wilde niet overkomen alsof iemand me een mep gegeven had!
Hihi had gekund.... Allebei erg, kan je lang zoet mee zijn.

Andere mensen zich druk maken om je bruiloft?? Nee joh. Soms denk ik dat ik knettergek aan het worden ben. Er gaat werkelijk geen dag voorbij dat het woord trouwen of bruiloft niet voorkomt, en ik begin er echt niet altijd over. Mensen willen gewoon zo graag weten hoe en wat. Complete sollicitaties om uitgenodigd te worden lijkt het soms wel. Mijn moeder is zich nu al druk aan het maken hoe ze terug naar huis gaat na het feest, echt.... A. Het is pas in november. B. Je drinkt niet dus rijd zelf. C. Als je dat niet wil neem een taxi. Klaar. Ach ze bedoelt het vast goed, hoeft er van mij alleen niet nog een zesde keer over te beginnen haha.
Er rust overigens een vloek op onze taart, ik wil graag gewoon iemand die dat als hobby doet want dan is er vaak veel meer mogelijk. En gewoon leuk.

Maar tot nu toe hebben er al 5 gezegd niet te kunnen, om diverse redenen wat niks met die taart zelf te maken heeft. Nieuwe keuken, geen tijd etc
Ypod wil je iemand die je kent of iemand die het gewoon voor de leuk doet? Want anders kun je eens kijken op het de-leukste-taarten-forum. Profs en meer voor de lol door elkaar. Je kunt zelf foto's kijken of een verzoekje plaatsen.

Wij hadden een taart ontwerp sessie gehad. Drie lagen taart samen ontworpen, maar de 'taart kunstenaar' zit al helemaal vol op onze nieuwe datum. Gelukkig was mijn bruidegom het er mee eens dat we de taart perse willen. Dus nu komt er volgende week een drie laagse taart, voor een mini groepje mensen.
Frantic, klinkt goed jouw trouwdag!

Lapflop, fijn dat jouw locatie ook veel op zich neemt en navraagt bij jullie! En dat je hulp van je zus krijgt om wat te bestellen.

En het schiet nu wel heel erg op tot jullie bruiloft

Ypod, jammer dat elke keer als je iemand gevonden hebt voor een taart dat diegene niet kan/wil. Wij hebben uiteindelijk omze taart en sweet table voor in de avond besteld bij iemand die net begonnen was met haar eigen taartenbedrijfje. We vonden het erg lekker en er was van alles mogelijk. Zit in het oosten van Noord Brabant dus mocht je willen weten wie het is laat maar weten.

Onze uitnodigingen zijn op de bus dus nu kunnen de ceremoniemeesters aan de slag met alle reacties en vragen

Wij gaan zelf paar weekjes op vakantie dus allemaal nog succes met de voorbereidingen! Lapflop alvast een hele fijne dag gewenst en ook voor Rue en Missbl!! Tot over een paar weken!
Fijne vakantie Sterre!

Wij hebben net de trouwkaarten uitgezocht bij de drukkerij. Nu wachten op de proefdruk.
Thanks voor de tip Lapflop! Ga ik zeker even op neuzen.

Sterre; ik zit in het Westen van Brabant tegen Zeeland aan, denk niet dat ze die taart zo ver brengen haha, maar toch bedankt!

Krijg je echt zo veel reacties op de uitnodigingen ja? Wat vragen mensen dan allemaal? Fijne vakantie!

Spannend MN, ook al met jullie tekst of nog een algemeen kaartje?

Ik vond zo'n proefdruk wel bijzonder, weet niet zo goed waarom, sentimenteel wrak soms denk ik. Dat mensen dat dan ook in de post krijgen en het echt echt is... zoiets.
Dat drukmaken is heel herkenbaar! Mijn moeder en ceremoniemeester zijn zenuwachtiger dan ik! En niet een beetje hoor, het gaat al maanden nergens anders meer over! Mijn moeder belt vier keer per dag, mijn ceremoniemeester blijft maar appen, ongelofelijk! Morgen heb ik mezelf grotendeels vrij gegeven. Dat is alweer de laatste dag voor de bruiloft! Officieel is het al 14 juli dus kan ik zeggen: morgen ga ik trouwen!!!
Spannend Rue, alvast heel veel plezier! Geniet van elke minuut!!

Oja ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij krijgen as dinsdag de foto's van de fotograaf!
Spannend Rue!

Proefdruk is almet eigen tekst Ypod. En met mijn zwangerschapshormonen zullen er vast ook wel tranen volgen :-). Wij vonden wel veel kaartjes te klassiek.
Rue alvast heel veel plezier!

Mn leuk een proefdruk!

Gaan jullie verder nog op huwelijksreis? Direct na de bruiloft of pas later? Wij zijn ons daar ook vast op aan het oriënteren.
Heel veel plezier Rue! Kom je later je verhaal doen??
Veel plezier Rue! Nog iets leuks gepland vandaag?
Wij hadden eigenlijk in januari na de bruiloft lang weekend wintersport geboekt, maar nu ben ik vlak na de bruiloft jarig en sparen we voor babykamer. Heb je al ideeën voor huwelijksreis Sunshine?

Ik heb echt het idee dat ik dingen vergeten ben in de planning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven