Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
snoizz, waar heb je je plakbh gekocht?

Ik heb deze, kan ook precies hebben we getest.

En ik heb witte gympjes voor 's avonds, houd het ook zeker niet vol op schoenen met (kleine) hakken.
Af en toe wordt er ineens veel geschreven! haha

Welkom nieuwe bruiden!

Tshirt, Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het klinkt als een hele fijne dag!

Over uitnodigen: Wij hebben gewoon gekeken naar met wie we contact hebben en met wie niet/nauwelijks. Wat dus inhoudt de ene oom/tante/neef/nicht wel en de andere niet. Gelukkig heeft niemand daar een probleem van gemaakt tot nu toe.

Ik heb vooral heel functioneel ondergoed voor de dag Niks sexy aan..
quote:-Eland- schreef op 14 augustus 2016 @ 14:22:

Over uitnodigen: Wij hebben gewoon gekeken naar met wie we contact hebben en met wie niet/nauwelijks. Wat dus inhoudt de ene oom/tante/neef/nicht wel en de andere niet. Gelukkig heeft niemand daar een probleem van gemaakt tot nu toe.

Ik heb vooral heel functioneel ondergoed voor de dag Niks sexy aan..Ik denk dat veel bruidslingerie praktisch is. Bij mij komt er nog een kort broekje onder tegen schurende bovenbenen. Heb wel wit, boven huidskleur. Ietsje sexier.
quote:MN-- schreef op 14 augustus 2016 @ 15:21:

[...]

Ik denk dat veel bruidslingerie praktisch is. Bij mij komt er nog een kort broekje onder tegen schurende bovenbenen. Heb wel wit, boven huidskleur. Ietsje sexier.

Denk ik idd ook. Hier om dezelfde reden een licht-corrigerend broekje met pijpjes tot bijna aan de knie.

Wel jammer hoor, want er is wel hele mooie lingerie. Maar die koop ik wel voor daarna ;)
T-shirt ik zie het helemaal voor me daar in het buitenland. Klinkt echt super romantisch.
quote:MN-- schreef op 13 augustus 2016 @ 14:28:

Klinkt net als onze bruiloft Dubbz :-). Alleen gaan wij meteen na de ceremonie naar een locatie in het bos en hebben we daar de taart, gevolgd door een barbecue .

Wij kiezen dus ook voor de mensen die we regelmatig zien en spreken en een paar vrienden die verder weg wonen maar ik bij wijze van om 3 uur 's nachts kan bellen als er iets is.

Het bos is ook heel erg gaaf. Mijn vriend is alleen een surfer en we wonen ook vlakbij de zee, dus dan wordt het al snel een stranttent.

Het leek ons ook leuk om ergens in een recreatiegebied (oid), een houtgestookt pizzabusje te laten komen (net als in Frankrijk), maar de stranttent is allemaal wat praktischer, je moet anders best veel zelf organiseren, en ik besteed het eigenlijk wel graag uit.
quote:Lapflop schreef op 14 augustus 2016 @ 15:47:

T-shirt ik zie het helemaal voor me daar in het buitenland. Klinkt echt super romantisch. Heel romantisch inderdaad! We hebben ook muziek uitgezocht als optie van Ludovico samen met violiste Angele Dubeau. Zo mooi. We dachten eraan om bij de aanvang van de ceremonie kaarsen aan te steken voor de overleden dierbaren, en dan daarna het nummer Passagio te luisteren. Maar het zijn allemaal nog maar ideeen. Het duurt nog zo lanf.
quote:Dubbz schreef op 14 augustus 2016 @ 15:54:

[...]

Het bos is ook heel erg gaaf. Mijn vriend is alleen een surfer en we wonen ook vlakbij de zee, dus dan wordt het al snel een stranttent.

Het leek ons ook leuk om ergens in een recreatiegebied (oid), een houtgestookt pizzabusje te laten komen (net als in Frankrijk), maar de stranttent is allemaal wat praktischer, je moet anders best veel zelf organiseren, en ik besteed het eigenlijk wel graag uit.Haha, ja wij wonen 1,5 uur van het strand. Dus dat was juist voor ons geen optie. Ik vond een foodtruck laten komen ook leuk. Maar dit is makkelijker.
Hoe lossen jullie het sanitaire gedeelte op? Of gaan jullie inderdaad ook naar een recreatiegebied in het bos bij een horecagelegenheid?

Er zijn hier zoveel mooie plekjes om iets te vieren, maar dan zit je met toiletten. Het wordt dus al snel een horeca-iets, of je moet iets vinden met openbare toiletten maar dat is vaak niet zo knus.
Wij hebben het feest bij een horecagelegenheid midden in het bos. Ofja geen reguliere horecagelegenheid maar thuisbasis van plaatselijke buiten sport organisatie . Vandaar ook midden in het bos. Er is zowel ruimte om alles buiten te doen, als binnen bij slecht weer.
Ah ja! Leuk!
Dochter van vriend heeft gister haar bruidsmeisjesjurk gepast. Ze vindt hrm geweldig en wou hem altijd wel aan. Na de bruiloft mag ze hem altijd aan hebben we gezegd :-).
Wat een leuke verhalen.

Wat extra info, wij hebben al tijdje over trouwen en neemt nu allemaal meer vorm aan. Zijn aan het orienteren qua locaties en dagindelingen, en intussen als een gek aan het sparen, hopelijk kunnen we rond oktober/november dingen definitief vastzetten.

We zouden graag met een kleine en besloten groep de ceremonie hebben en de taart aansnijden, zodat je het echt beleeft met de mensen die dichtbij staan. 's avonds een feest en daar wel meer mensen uitnodigen.

We willen vooral ontspannen bruiloft, niet (te) strak gepland, en vooral gezellig.

Puntje oom en tantes speelt hier zeker mee. Mijn familie is gigantisch (oom, tantes, neven, nichten, aanhang) dat je al richting de 25-30 man gaat. Voor feest wil ik erover nadenken maar niet als je een besloten ceremonie wilt
quote:MN-- schreef op 14 augustus 2016 @ 15:21:

[...]

Ik denk dat veel bruidslingerie praktisch is. Bij mij komt er nog een kort broekje onder tegen schurende bovenbenen. Heb wel wit, boven huidskleur. Ietsje sexier.Hoi MN, een kort broekje? Heb je foto? Dat is namelijk iets waar ik ook wel eens over heb nagedacht. Met lopen etc zit je niet op schurende bovenbenen te wachten
Onze locatie is een conferentie centrum midden in het bos. Opgelost dus Dubbz
Heeft iemand van jullie tips of ervaringen met de videograaf?

Ik kan kiezen uit diverse pakketten. Het scheelt aanzienlijk of je 8 uur videografie neemt of de hele dag.

Ik twijfel enorm of het nu echt fantastisch leuk is om later nog de hele familie aan het diner te zien zitten en daarna de receptie of dat ik dan ook genoegen neem met alleen de fotoreportage, ceremonie en taart aansnijden...
quote:Potjepindakaasmetnootjes schreef op 15 augustus 2016 @ 11:09:

[...]

Hoi MN, een kort broekje? Heb je foto? Dat is namelijk iets waar ik ook wel eens over heb nagedacht. Met lopen etc zit je niet op schurende bovenbenen te wachtenNou ik ben dan 22 weken zwanger dus ik heb deze

Maar je hebt voor niet zwanger altijd wel wielrenbroekjes of afgeknipte panty.
Ik heb ook zo'n broekje! Met een kantje aan de pijpjes om het nog iets op te vrolijken haha. Ideaal denk ik. Heb die van mij online gevonden bij nachtkleding, is gewoon nauwsluitend, ik draag eronder nog wel iets van een slip denk ik, maar daar ben ik nog niet over uit.
ahhhh kijk dit zijn goede tips
@nienah, wij hebben een videograaf voor 6 uur. Wij filmen dus het aankleden, ceremonie en taart aansnijden. Ging ons specifiek om het ja woord. Wij betalen 600 euro voor een 30 minuten film en een clip van een paar minuten. PB maar als je het adres wil.
Enne mbt het ondergoed.. Sexy hoor meiden grapje hoor, ik ga zelf ook voor een corrigerend broekje. Weet iemand een goed merk?
@missbl, klinkt als een heerlijke dag, gefeliciteerd!

@ MN ik nodig 1 'paar' oom en tante uit voor de dag. Veel contact met hun, zie ze iedere week en passen ook wel eens op mijn kinderen. De rest nodig ik alleen uit voor het feest 's avonds. Hoop niet dat ik er gezeur mee krijg....maar ja, onze bruiloft

Afgelopen woensdag gesprek met fotograaf gehad. Ontzettend prettige man, prachtige foto's maakt hij, we waren beiden heel enthousiast. Plus punt is dat hij er voor één vast bedrag, van begin (aankleden e.d.) tot het eind (einde feest), bij is! Ook geregeld dus :-)
quote:iss schreef op 15 augustus 2016 @ 15:47:

@nienah, wij hebben een videograaf voor 6 uur. Wij filmen dus het aankleden, ceremonie en taart aansnijden. Ging ons specifiek om het ja woord. Wij betalen 600 euro voor een 30 minuten film en een clip van een paar minuten. PB maar als je het adres wil.

Klinkt goed ! Ik ga je PB-en!

Heb nu een optie voor iemand die voor 500 de hele dag filmt maar geen filmpje achteraf maakt... Ik weet niet of het mij waard is dat ik alles nog in iMovie zelf moet doen..
Ja wij hebben dus ook 1 paar oom en tante. Maar hebben dus geen avondfeest en avond eindigt rond half 10 ivm zwangerschap en energie.

Vandaag jurk weer aangehad bij coupeuse. Mijn jurk kan vermaakt worden . Model verandert iets maar blijft wel mijn jurk. Nu heb ik 2 weken voor bruiloft afspraak om mijn maten op te meten. En toch ook meteen sluier besteld. Nu even afwachten of de lengte die ik wil op tijd klaar is. Lang met kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven