Trouwen in 2016/2017+
maandag 13 juni 2016 om 13:55
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.
NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
maandag 24 juli 2017 om 20:00
Wij hebben wel afgekocht. Hebben wat flinke drinkers in de familie en we willen gewoon geen enorme rekening krijgen naderhand.romig50 schreef: ↑16-07-2017 21:04Hoi
Ik ga volgend jaar juni trouwen in de noordkop. Trouwlocatie en feestlocatie zijn al geregeld.
Jurk en ring pas aan het eind van het jaar.
Ik heb wel een vraagje aan jullie
Hoe doen jullie dat met drank. Wij hebben nu een arrangement ( fris, bier en wijn ) maar ik zelf en onze volwassen zoon drinken alleen sterke drank.
Hoe zouden jullie dat oplossen met andere gasten? Ik zit nu te denken aan 100 sterke drank toe laten staan

woensdag 26 juli 2017 om 08:31
@daremanda, ohh dacht dat wij de enige waren met uitnodigingen 8 weken van te voren
veel doen hier al maanden van te voren volgens mij!
Vrijgezellen heb ik gehad, was echt superleuk en was enorm verrast
Verder laatste dingen aan t finetunen, versieringen, taarten proeven dat soort dingen. Rest is allemaal geregeld.
Morgen 50 dagen!

Vrijgezellen heb ik gehad, was echt superleuk en was enorm verrast

Verder laatste dingen aan t finetunen, versieringen, taarten proeven dat soort dingen. Rest is allemaal geregeld.
Morgen 50 dagen!
woensdag 26 juli 2017 om 09:16
Ja ik weet dat er wel wat georginiseerd wordt. Maar meeste zijn nu allemaal op vakantie en eind Augustus terug dus verwacht rond die tijd wat. Maar geduld hebben.Bailey26 schreef: ↑24-07-2017 19:49Motorbloemetje wat gaaf dat je mee bent genomen door een vriendin naar Disney!!
Potjepindakaas verwacht je wel een vrijgezellenfeest?
Hier weinig nieuws. Zijn aan het wachten totdat we de datum bij de gemeente kunnen vastzetten (kan een jaar van te voren). Dan meteen de locatie vastzetten.
In de tussentijd aan het rondneuzen op internet. Kijken welke kleuren we willen, versieringen wel of geen trouwauto enzo. En natuurlijk of het qua budget mogelijk is (al hebben we die ook nog niet echt duidelijk)
Verder een prachtige jurk gezien op internet en nu aan het kijken of deze ergens in de buurt te vinden is.

woensdag 26 juli 2017 om 18:45
Hoe doen jullie het met de ceremonietoespraak?
Ik wil een plechtige romantische toespraak en denk erover deze zelf te schrijven.
Ik wil absoluut niet een 'eerste ontmoeting, uit welk gezin je komt, hoeveel broers en zussen, blablabraak' toespraak.
En, IBI zei het al eerder, ook niet de nadruk op de ouders.
Het is mijn tweede huwelijk en daarom vind ik bovenstaande niet gepast en erg standaard/kinderlijk.
Hoe doen jullie je toespraak?
Ik wil een plechtige romantische toespraak en denk erover deze zelf te schrijven.
Ik wil absoluut niet een 'eerste ontmoeting, uit welk gezin je komt, hoeveel broers en zussen, blablabraak' toespraak.
En, IBI zei het al eerder, ook niet de nadruk op de ouders.
Het is mijn tweede huwelijk en daarom vind ik bovenstaande niet gepast en erg standaard/kinderlijk.
Hoe doen jullie je toespraak?
woensdag 26 juli 2017 om 18:55
Ik ga zaterdag mijn jurk ophalen, ik ben zo benieuwd hoe hij geworden is. Ik heb hem laten maken dus het is echt afwachten.
Verder heb ik besloten een scrapbookalbum te maken over mijn aanstaande en ik en dat is nog aardig wat extra werk maar zal wel erg leuk worden.
Afgelopen dagen dus foto's besteld en zit er eigenlijk echt te wachten tot ze binnen komen dan kan ik verder ermee.
Nog 48 dagen!!!
Verder heb ik besloten een scrapbookalbum te maken over mijn aanstaande en ik en dat is nog aardig wat extra werk maar zal wel erg leuk worden.
Afgelopen dagen dus foto's besteld en zit er eigenlijk echt te wachten tot ze binnen komen dan kan ik verder ermee.
Nog 48 dagen!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
woensdag 26 juli 2017 om 21:53
vrijdag 28 juli 2017 om 13:19
@ibi, wat leuk zo'n scrapbook!
@Dutchgirl, versieringen doet de locatie bij ons. Wel in overleg met ons natuurlijk van wat we willen. De voordeur/oprit thuis ga ik nog wel wat versieren, beetje wel in de stijl van de versieringen op de locatie.
@Perzina, we weten nog niet precies wat we willen wat betreft de toespraak. Maar we willen in ieder geval ook niet over uit wat voor gezin we komen en dergelijke. Vinden het leuker om iets te laten vertellen over onze relatie ofzo. Maar dat zullen we verder nog met de babs moeten bespreken.
Wij zijn gister bij de locatie geweest om alles te bespreken. En we werden weer zo blij van onze locatie! En hoe ze met ons meedenken. Vandaag nog 7 weken!
@Dutchgirl, versieringen doet de locatie bij ons. Wel in overleg met ons natuurlijk van wat we willen. De voordeur/oprit thuis ga ik nog wel wat versieren, beetje wel in de stijl van de versieringen op de locatie.
@Perzina, we weten nog niet precies wat we willen wat betreft de toespraak. Maar we willen in ieder geval ook niet over uit wat voor gezin we komen en dergelijke. Vinden het leuker om iets te laten vertellen over onze relatie ofzo. Maar dat zullen we verder nog met de babs moeten bespreken.
Wij zijn gister bij de locatie geweest om alles te bespreken. En we werden weer zo blij van onze locatie! En hoe ze met ons meedenken. Vandaag nog 7 weken!
vrijdag 28 juli 2017 om 18:48
Wij hebben de fotograaf van 10.00 tot 17.00. Dan kan ze blijven tot aan het taart snijden en dan willen we alleen nog maar echt de gasten om ons heen.
Hebben ook een fotografe die nog niet zo gek veel bruiloften heeft gedaan, en heel belangrijk geen trouwalbum maakt maar gewoon de foto's digitaal aanlevert.
Hebben ook een fotografe die nog niet zo gek veel bruiloften heeft gedaan, en heel belangrijk geen trouwalbum maakt maar gewoon de foto's digitaal aanlevert.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 28 juli 2017 om 22:34
Waarom kiezen jullie voor zelf maken? Omdat je dan meer vrijheid hebt? Ik dacht dat het wel handig was als zij het zou doen.
En als je alleen tot 5 doet, heb je dan geen foto's van t feest en evt 'nieuwe' avondgasten?
Ik wil die wel met een soort photobooth vastleggen, maar twijfel of ik dat door de fotograaf moet laten doen of zelf een kennis/vriend/familielid vragen
En als je alleen tot 5 doet, heb je dan geen foto's van t feest en evt 'nieuwe' avondgasten?
Ik wil die wel met een soort photobooth vastleggen, maar twijfel of ik dat door de fotograaf moet laten doen of zelf een kennis/vriend/familielid vragen

zondag 30 juli 2017 om 22:13
Wij zijn getrouwd!!! Zo'n ontzettend gave dag gehad. Het was super mooi weer. Zonnig en 30 graden, dus niet super warm. Iedereen heeft zich vermaakt, heel veel complimenten gekregen over de locatie. De kinderen vonden het een geweldig feest, want er was animatie voor ze.
Onze dochter werd gevolgd door de babysitter en daar hadden we dus geen omkijken naar. Zoon heeft zich prima vermaakt met de animatie. Sterker nog hij vraagt wanneer we weer gaan trouwen hahaha. Neefjes en nichtjes vonden het de leukste bruiloft tot nu toe.
Wij hebben zelf ook ontzettend genoten. De tijd vliegt wel voorbij op de dag zelf. Hebben beiden zelfs heimwee nu alles weer voorbij is.
Mijn vader heeft mij nog verrast door een toespraak in het Italiaans te houden. Echt zo knap!!! Blijkt dat mijn ouders al een jaar lang Italiaanse priveles volgen.
En ik was zo blij dat mijn moeder erbij kon zijn. 3 maanden geleden is ze geopereerd aan haar hart en het had weinig gescheeld of ze had er niet bij kunnen zijn. Dus extra fijn!
Iedereen die nog moet trouwen, probeer echt overal van te genieten. En op de dag zelf ook. Laat alles dan gewoon een beetje los. Het loopt vanzelf wel.
Oh onze fotografen waren er de hele dag (2 stuks). Echt helemaal niet invadent en fijn dat we straks echt overal mooie professionele foto's van hebben. Wij betalen 800 euro en krijgen alle foto's dan mee op USB. Een album kost 300 euro en wij laten ook nog 2 mini albums afdrukken voor mijn ouders en schoonouders.
Onze dochter werd gevolgd door de babysitter en daar hadden we dus geen omkijken naar. Zoon heeft zich prima vermaakt met de animatie. Sterker nog hij vraagt wanneer we weer gaan trouwen hahaha. Neefjes en nichtjes vonden het de leukste bruiloft tot nu toe.
Wij hebben zelf ook ontzettend genoten. De tijd vliegt wel voorbij op de dag zelf. Hebben beiden zelfs heimwee nu alles weer voorbij is.
Mijn vader heeft mij nog verrast door een toespraak in het Italiaans te houden. Echt zo knap!!! Blijkt dat mijn ouders al een jaar lang Italiaanse priveles volgen.
En ik was zo blij dat mijn moeder erbij kon zijn. 3 maanden geleden is ze geopereerd aan haar hart en het had weinig gescheeld of ze had er niet bij kunnen zijn. Dus extra fijn!
Iedereen die nog moet trouwen, probeer echt overal van te genieten. En op de dag zelf ook. Laat alles dan gewoon een beetje los. Het loopt vanzelf wel.
Oh onze fotografen waren er de hele dag (2 stuks). Echt helemaal niet invadent en fijn dat we straks echt overal mooie professionele foto's van hebben. Wij betalen 800 euro en krijgen alle foto's dan mee op USB. Een album kost 300 euro en wij laten ook nog 2 mini albums afdrukken voor mijn ouders en schoonouders.
dinsdag 1 augustus 2017 om 19:21
Wij hebben geen "nieuwe" avondgasten. Iedereen is er de hele dag bij.Dutchgirl1991 schreef: ↑28-07-2017 22:34Waarom kiezen jullie voor zelf maken? Omdat je dan meer vrijheid hebt? Ik dacht dat het wel handig was als zij het zou doen.
Er zullen vast wel wat foto's gemaakt worden door de gasten maar ik vind dat niet zo noodzakelijk. Het gaat ons meer om het moment zelf.
Ik wil zelf mijn album maken zodat ik alles in de hand heb. Welke foto's wel en niet. Hoe groot moet die foto zijn? Op welke volgorde?
Wij krijgen ook gewoon alle foto's van de dag van de fotograaf. Wel bewerkt uiteraard en de echt mislukte haalt ze eruit.
Ik heb mijn jurk binnen en hij is zo enorm gaaf!!!
Gefeliciteerd!!!italiagirl schreef: ↑30-07-2017 22:13Wij zijn getrouwd!!! Zo'n ontzettend gave dag gehad. Het was super mooi weer. Zonnig en 30 graden, dus niet super warm. Iedereen heeft zich vermaakt, heel veel complimenten gekregen over de locatie. De kinderen vonden het een geweldig feest, want er was animatie voor ze.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 1 augustus 2017 om 22:45
Wauw Italiagirl, gefeliciteerd!! Wat een mooie dag hebben jullie gehad zeg! En dan die toespraak van je vader.. dan moet je je toch wel heel gewaardeerd hebben gevoeld.
Ontopic: Wij trouwen volgende week vrijdag!! En vertrekken volgende week dinsdag naar het buitenland. Ben een tijdje niet actief geweest wegens drukte, maar er zijn een aantal dingetjes veranderd. Ik ga nu zelf m'n make-up doen en laat m'n haar doen door iemand anders. Vandaag de jurk opgehaald. Hij is ZO. MOOI. Zooo blij mee! Morgen naar de kapper en dan bijna ready to go!

Ontopic: Wij trouwen volgende week vrijdag!! En vertrekken volgende week dinsdag naar het buitenland. Ben een tijdje niet actief geweest wegens drukte, maar er zijn een aantal dingetjes veranderd. Ik ga nu zelf m'n make-up doen en laat m'n haar doen door iemand anders. Vandaag de jurk opgehaald. Hij is ZO. MOOI. Zooo blij mee! Morgen naar de kapper en dan bijna ready to go!

dinsdag 8 augustus 2017 om 14:06
Halcyon_Days schreef: ↑01-08-2017 22:45
Ontopic: Wij trouwen volgende week vrijdag!! En vertrekken volgende week dinsdag naar het buitenland. Ben een tijdje niet actief geweest wegens drukte, maar er zijn een aantal dingetjes veranderd. Ik ga nu zelf m'n make-up doen en laat m'n haar doen door iemand anders. Vandaag de jurk opgehaald. Hij is ZO. MOOI. Zooo blij mee! Morgen naar de kapper en dan bijna ready to go!![]()
Nog 3 dagen voor jou!!
Hoe voel je je? Spanningen? Het weer ziet er redelijk ok uit! Ben je nog aan t werk of al vrij? Ben heeel benieuwd hoe die laatste dagen aanvoelen Haha...