Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
@halcyon, waarom heb je ervoor gekozen om je make-up toch zelf te gaan doen? Spannend, de laatste dagen! Geniet ervan iig.

Hier nog 5 weken en 2 dagen. Pak van vriend is binnen, morgen even langs de winkel om het nog aan te laten passen, mouwen te lang en dergelijke. Gaat snel allemaal ineens!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2017 10:43
Reden: ivm spam
99.12% gewijzigd
Stefan, ik heb je gemeld. Dit is (gelukkig) niet toegestaan. Probeer het eens op lokale fb-groepen als het daar wel mag dat scheelt per groep.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hier nog 33 dagen en aanstaande zaterdag is ons vrijgezellenfeest!

Begint nu toch wel echt spannend te worden. Ringen zijn gegraveerd gisteren na lang wikken en wegen wat we erin wilde zetten.
Uiteindelijk er samen uitgekomen uiteraard.

De huwelijkse voorwaarden zijn eindelijk getekend.

Toch is er nog veel wat nog moet gebeuren. Volgende week start ik weer met werken maar we hebben wel besloten mijn verjaardag van komende week even een jaar niet te vieren. Geeft me wel wat rust.

Over 2 weken een laatste gesprek met de feestlocatie, een laatste gesprek met de fotograaf en een gesprek met de ceremoniemeesters die er bij de andere gesprekken ook bij zullen zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Goudstraal, ik zie dat je huwelijk al een tijdje geleden is geweest. Je hebt geen update geplaatst en dat is uiteraard ook niet verplicht maar ik ben wel benieuwd of alles goed is gegaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Gefeliciteerd Italian!

Hier nog 3.5 week. Proefkapsel en make up gehad dus weer wat van lijst. Jurk afgespeld.
Ziujn nu echt de laatste dingen. Komende weken ook wat meer gaan knutselen :)
@ibi, toevallig hebben wij ook besloten om onze verjaardagen dit jaar over te slaan. Vriend is volgende week jarig en ik een week na de bruiloft.
Wij gaan volgende week nog twee nachten weg. Is het kado voor vriend zijn verjaardag en dus ook gelijk even heerlijk met zn tweeën zijn.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2017 14:44
Reden: ivm spam
97.95% gewijzigd
Ahhh wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd! <3 Het was ZO'N mooie dag. Het was werkelijk waar fantastisch en nog mooier dan we hadden gedacht!

-weg-
anoniem_235087 wijzigde dit bericht op 26-09-2017 01:22
74.39% gewijzigd
Halcyon, gefeliciteerd! Wat leuk dat je foto's wil delen. Misschien ligt het aan mij maar ik krijg geen foto te zien als ik op de linkjes klik.
Wonen jullie in het buitenland of alleen de bruiloft in het buitenland gedaan?
Geniet nog van het nagenieten!
motorbloemetje schreef:
15-08-2017 12:02
Halcyon, gefeliciteerd! Wat leuk dat je foto's wil delen. Misschien ligt het aan mij maar ik krijg geen foto te zien als ik op de linkjes klik.
Wonen jullie in het buitenland of alleen de bruiloft in het buitenland gedaan?
Geniet nog van het nagenieten!
Ah dankjewel Motorbloempje! Ik geloof dat er Tinypic er tijdelijk uit ligt. Heb even een andere website gebruikt en als het goed is moeten ze nu wel te zien zijn! :) Nee we hebben inderdaad alleen onze bruiloft in het buitenland gedaan met z'n tweetjes, twee fotografen en een bloemist. Zaterdag houden we nog een feestje voor close familie en vrienden in NL. Vertrekken morgen weer naar huis!
Ooohhhh wat mooi! Echt prachtig! Zowel jullie als de locatie!
Wow Halcyon
Wat een prachtige foto's !
En wat ben je mooi!
Wat een mooie foto's, jeetje.
Dit is mijn trouwjurk (plaatje van internet)

- weg -
anoniem_304057 wijzigde dit bericht op 16-08-2017 16:53
Reden: verwijdering
52.48% gewijzigd
Wooow Halcyon, wat ben je prachtig en wat heb je een prachtige vent aan de haak geslagen. Echt superleuk dat je de foto's met ons deelt.

Hele gave jurk, Daremanda, klassiek maar ook een beetje apart. Super.

Ik was even afwezig, maar ik ben vorige week vrijdag getrouwd (4 augustus). Het was echt ge-wel-dig. Nog steeds zweven we op een roze wolk. Niet alles verliep perfect, maar dat gaf niets. Zo bijzonder dat iedereen van wie je houdt samen komt, alle lieve berichtjes, de speeches, de grapjes, echt, wat een geweldige dag. Het was alle voorbereiding helemaal waard.

Voor wie nog mogen (want da's echt een voorrecht, het is zo voorbij!): GENIET! :D
Gefeliciteerd voor de mensen die getrouwd zijn!

Foto's zien er geweldig uit.

Inmiddels minder dan 4 weken voordat het onze dag is. Van de week hebben we lijsten gemaakt met wat er nog gedaan moet worden, wie wat doet, wie wanneer waar is enz enz.
Even wat overzicht.

Over anderhalve week laatste gesprek met feestlocatie, fotograaf en ceremoniemeesters. En de dag erna laatste pas van mijn trouwjurk. Ja het begint nu echt dichtbij te komen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Heel leuk om te zien en wat een mooie plek! :love:
Spannend ibi!

Hier gaan de uitnodigingen morgen de post op, dan is het nog precies 8 weken. :)
Vandaag in ondertrouw gegaan. Beetje laat dacht steeds... ach heb nog tijd zat. Maar nu over 23 dagen is de dag al.

Bijna alles is rond. Trouwvervoer, bus voor gasten, jurk en pak in huis. Kleding voor de kinderen. Dj en artiesten allemaal rond. Ook videograaf en fotograaf.

Volgende week laatste gesprek met de locatie.

Nu alleen nog wat extra decoratie dingen en met de bloemist de stukken doorspreken.

Moet wel nog schoenen voor ons beide en kinderen en proefmake up en kapsel en het bruifsboeket. Maar met nog 3.5 week moet dat wel goed komen.

Vind het nu ineens wel spannend worden. Was eerst heel erg nuchter maar er begint nu langzaam een bride zilla te ontpoppen hahahaha. Wil van alles etc. Hahahaha
Ondertrouw, dat is bij onze gemeente afgeschaft, best jammer eigenlijk.

Hier nog definitieve smaken taart kiezen (bakker al wel gekozen en div geproeft). Lingerie (doen jullie zo'n beenophouder of hoe dat heet? ;-D ) en naar een kettinkje ben ik nog op zoek. Proef make-up en proef kapsel komt er nog aan. Jurk ophalen (heeel benieuwd) en nog wat versieringen regelen/knutselen. Oja en cadeautjes cm en getuigen. En gastenboek!

En nog voor de huwelijksreis een hele waslijst zoals medicatie en klamboe ed regelen.

Oh en muzieklijsten finetunen, borrelhapjes enzo inkopen (trouw- en receptielocatie geen catering)

Alles onder controle :D nog 4 weken!
Ondertrouw, of hoe dat nu ook alweer heet; was ook echt niks romantisch aan haha. We hebben zelf er maar een feestje van gemaakt door daarna ergens wat te gaan eten en drinken. Onder het mom van, ja het is toch wel een dingetje.

Lingerie, ik wilde perse rood. Dat is gelukt, maar helaas geen rood korset/Torselet. Dus gewoon een bh en broekje. Verder doe ik geen kousenband en panty.

Wij leggen een gastenboek neer, waar we later de foto's van de mensen naast de teksten kunnen plakken. Maar daar moeten we nog even een goed zinnetje voor verzinnen omdat erbij te zetten. Maar misschien laten we de ceremoniemeester er wel wat over zeggen, is het ook opgelost:

Wij doen geen kado voor getuigen. Wel voor de cm, die is wel echt actief bezig voor ons. Vriend neemt hem mee naar een concert.

En verder, alles wel klaar geloof ik. Oh nee, schoenen nog inlopen. Dat stel ik ook maar uit haha.

Volgende week nog afspraak met de fotograaf om alles laatste keer door te nemen. En volgende week laatste keer jurk passen! Dat doe ik bij mijn oma, samen met moeder en tante. Moeder en tante zijn ook bij het aankleden op de dag zelf. Oma gaat niet bij de bruiloft aanwezig zijn, wel via Skype trouwens. Maar zo betrek ik haar er toch weer een beetje bij.
Ondertrouw was bij ons een formuliertje mailen. :proud:

Lingerie; iets van bruidswinkel, het interesseert me niet zoveel (als het maar lekker zit) want vriend is toch niet degene die me uitkleedt erna (lekker romantisch) want jurk met aardig wat knoopjes en dat kunnen zijn vingers niet en we worden geholpen door mijn ouders want die rijden ons daarna door naar Schiphol. :) (klinkt niet heel romantisch allemaal maar vind het wel fijn, lekker nuchter)

Gastenboek hebben wij iets met waar ruimte is om te schrijven en een aantal vragen, benieuwd hoeveel mensen daar de tijd voor gaan nemen. :)

Jurk wordt volgende maand vermaakt, dus ben nu nog even goed aan het dieten zodat die indien nodig kleiner gemaakt kan worden.
Schoenen inlopen moet ik ook nog doen, maar wanneer?

En uitnodigingen gaan zo de deur uit!
Haha daremada, herkenbaar hoor! Geloof ook niet dat er heel veel spannends die nacht gaat gebeuren. Vriend wel verteld dat hij mn jurk uit moet doen, met de boodschap erbij: succes! Mijn haar moet ik ook loshalen, ook een dingetje, maar dat kan ik zelf.

Ja het inlopen van mijn schoenen bedenk ik elke keer als vriend thuis is, maar hij wil ze niet zien. Al staat de doos echt in het zicht, toch vergeet ik het elke keer.

Leuk hè, de uitnodigingen versturen! Voelde echt weer als een hele stap in het hele gebeuren :)
Halcyon, wow mooi foto's!!! Gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven