Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baby12345 schreef:
28-09-2020 15:36
Thanks voor de knuffel. Van vrienden krijg ik terug, gezondheid gaat voor. Zat eraan te komen..

Da dat snap ik...mja gaat om onze bruiloft. Vindt het gewoon k*t
Dat is ook niet empatisch zeg! Ja, het gaat voor en je snapt ook heus wel waarom het is maar dat maakt het niet minder kut!
Je hebt hier al zo lang naar uit gekeken, dan is het natuurlijk een rouwproces als dat ineens niet zo door kan gaan.

Dat je je hier kut over voelt en van moet huilen doet echt niks af aan jouw bereidheid om je aan te passen aan de maatregelen :hug:
Dus je moet je daar ook echt niet rot over voelen, het is volledig logisch dat dit pijn doet.
Sluit me aan bij Apple! Tuurlijk gaat gezondheid voor maar je kunt wel iets meer woorden gebruiken om dat uit te leggen en je medeleven te tonen. Sterkte Baby! Voor wat is uitgelekt klinkt het mogelijk nog haalbaar. Plus als iedereen (van je gasten) zich nu goed aan de regels houdt, en straks geen klachten heeft, en dan ook nog goed aan de 1.5 m houdt, moet er toch een mooie trouwerij mogelijk zijn. :hug:
(Hebben jullie het ook al eens uitgesteld?)
Ach lieve Baby, heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Wat hard van je vrienden dat je zulke woorden te verduren krijgt. Ik sluit me helemaal aan bij Apple; dat je verdriet hebt is logisch en geenszins een teken dat je de maatregelen aan je laars wilt lappen.

Voor nu even heel hard uithuilen :hug:!
40! Is dat goed nieuws voor jou Baby?
Buiten 40, binnen 30.

Wat ontzettend kut Baby. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Hug.
Baby :( wat k*t!!
Ik vier het binnen. Als het mooi weer is gaat het terras wel open.

Net met het restaurant gebeld. Maar er wordt gelukkig mee gedacht. Receptie is een aparte zaal dan het diner. Mocht iedereen tegelijk komen tijdens de receptie wordt de diner zaal alvast open gegooid zodat het wat verdeeld is. (gaat om 5 mensen te veel tijdens de receptie, 4 kids van onder de 2 en 2 onder de 12) meest ideaal zou zijn dat het lekker weer is, dan is het terras open.

Voorspelling zien er niet best uit. Doe allemaal een zonnendansje op 8 oktober. Ik zie het weer positief in gelukkig. Hoef geen mensen te skippen.
Sorry, ik had even niet goed opgelet van de zenuwen... Wat enorm lastig maar wat fijn dat de locatie zo goed meedenkt Baby!! Ik doe een zonnedans voor jullie!
Oh Baby, fijn dat er mee wordt gedacht! Ik doe ook een zonnedansje zodat het terras open kan!
:sun: :sun: ik doe ook een zonnedans!! :cheer2: :sun:
Afbeelding
Jullie zijn lief :heart: :flirting: :bigkiss:
Ik doe ook mee baby!!

Afbeelding
Ik lees nu dat er maar 4 mogen en toch niet 30? Hele discussies op verschillende facebook pagina's, hopelijk kan jullie dag doorgaan!
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-covid-19

Geruchten kloppen gelukkig niet, meerdere hartverzakkingen vandaag gehad. Met restaurant en overheid gebeld. Mag gewoon 30. Pffff mijn bloeddruk stijgt straks de pan uit haha
Gelukkig, ik vond het al een scheve regeling: als er 30 mensen in een ruimte mogen dan zou een bruiloft ook moeten kunnen.

Wat een stress weer Baby! Ik kan je wel vertellen: als het zover is is het een extra ontlading en dat maakt het alleen maar fijner!
Baby12345 schreef:
29-09-2020 21:05
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-covid-19

Geruchten kloppen gelukkig niet, meerdere hartverzakkingen vandaag gehad. Met restaurant en overheid gebeld. Mag gewoon 30. Pffff mijn bloeddruk stijgt straks de pan uit haha

Ik lees dat het alleen bij burgerlijk huwelijksvoltrekking geldt? Feesten nav huwelijksvoltrekking geldt het weer niet. Of als je horeca bent mag je weer wel? Ik snap er geen ene snars meer van
SiMaNo schreef:
30-09-2020 00:01
Ik lees dat het alleen bij burgerlijk huwelijksvoltrekking geldt? Feesten nav huwelijksvoltrekking geldt het weer niet. Of als je horeca bent mag je weer wel? Ik snap er geen ene snars meer van
Maar in de horeca kan je toch sowieso met 30 mensen? Ja de gezelschappen mogen max 4 zijn maar dat is meer de tafels volgens mij. Want anders kunnen al je gasten ook toevallig een tafeltje reserveren ik hetzelfde restaurant en dat komt op hetzelfde neer als met een groep van 30 mensen.
AnAppleADay schreef:
30-09-2020 07:41
Maar in de horeca kan je toch sowieso met 30 mensen? Ja de gezelschappen mogen max 4 zijn maar dat is meer de tafels volgens mij. Want anders kunnen al je gasten ook toevallig een tafeltje reserveren ik hetzelfde restaurant en dat komt op hetzelfde neer als met een groep van 30 mensen.
Ja precies. Zo onduidelijk allemaal
Ja is allemaal heerlijk onduidelijk. Maar heb ook met het restaurant gebeld en 30 mag gewoon.
Blijf het trouwens raar vinden dat als je in de kerk trouwt dat er 100 mensen bij mogen zijn.
Baby12345 schreef:
30-09-2020 08:51
Blijf het trouwens raar vinden dat als je in de kerk trouwt dat er 100 mensen bij mogen zijn.
Ja dat is ook raar, al mogen die dan daarna niet eens mee voor taart en een drankje dus veel heb je er niet aan...

Tenzij je 3 restaurants naast elkaar afhuurt en zelf hopt :proud:
AnAppleADay schreef:
30-09-2020 08:52
Ja dat is ook raar, al mogen die dan daarna niet eens mee voor taart en een drankje dus veel heb je er niet aan...

Tenzij je 3 restaurants naast elkaar afhuurt en zelf hopt :proud:
Haha zie het al helemaal voor mij.

Wat hadden jullie allemaal mee in jullie nood tas? Wist niet eens dat ik die mee moest nemen haha. En dan gewoon alles in een rugzak proppen?
Baby12345 schreef:
30-09-2020 08:59
Haha zie het al helemaal voor mij.

Wat hadden jullie allemaal mee in jullie nood tas? Wist niet eens dat ik die mee moest nemen haha. En dan gewoon alles in een rugzak proppen?
Ik had alleen een klein toilettasje die ik in de auto had gegooid en daarna bij de ceremoniemeester in bewaring.
Daarin zaten:
- lippenstift
- kam en extra schuifspeldjes
- nagelschaartje
- nagelvijl
- naaisetje
- blanke nagellak (voor panty)
- vochtige doekjes
- kleine deo

Dat was het volgens mij.
Alleen de lippenstift, een schuifspeldje en het nagelschaartje zijn gebruikt. Nagelschaartje wel 3 keer maar geen één keer voor mij :proud:
Wel voor mijn man, moeder en ceremoniemeester zelf die allemaal wel ergens een draadje los hadden hangen aan hun kleding :proud:
Bij mij zaten er ook tampons, pijnstillers, makeupverwijderaar, blarenpleisters en blarenstick in. Die laatste 2 zijn veelvuldig gebruikt door gasten. Mijn schoenen zaten echt perfect :proud:.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven