Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

zaterdag 3 oktober 2020 om 19:31
Zou ik ook de foto's mogen zien?Zomerwarmte schreef: ↑03-10-2020 13:38Vanmorgen mail dat de fotografe de foto's klaar heeft![]()
Ze zijn zo mooi allemaal, weer even een mooi moment op deze dag.. vandaag precies 1 jaar geleden nl dat we het slechtste nieuws kregen, dat mijn moeder uitgezaaide longkanker had.
Heftig van je moeder

zondag 4 oktober 2020 om 22:56
Ik ben elke dag het weer aan het checken voor donderdag. Maar elke site zegt weer wat anders. Zag op een site vanaf 17 uur regen. Nou dat zou helemaal prima zijn. Dan zijn wij toch niet buiten. Hoop het zo dat het droog is!!
Morgen ga ik mijn nagels lakken met gellak. Hopelijk wordt het mooi. Dagje vrij van werk. Dochter bij mijn moeder zodat ik het rustig kan doen.
Morgen ga ik mijn nagels lakken met gellak. Hopelijk wordt het mooi. Dagje vrij van werk. Dochter bij mijn moeder zodat ik het rustig kan doen.

dinsdag 6 oktober 2020 om 08:26
O shit zeg, even goed in bed en veel rust. Hopelijk wordt ze snel beter.
Wij hebben de foto’s binnen van de fotograaf

dinsdag 6 oktober 2020 om 10:08
Shit zeg, één keer verplaatsen is nog wel oké, dat hebben veel mensen moeten doen. Maar ik had het ook niet getrokken om nog een keer te verplaatsen.
En misschien al wel bij het stadhuis trouwen met z'n tweeën? Ik heb dat in mei gedaan en was heel bijzonder en intiem. Al hadden wij nog wel een kerkceremonie tegoed maar daar kan je zelf ook een symbolische ceremonie van maken.
Op die manier ben je toch getrouwd en kun je de ceremonie uitstellen tot een onbekend moment...
Maar goed dat moet je liggen...
In ieder geval een dikke knuffel
En misschien al wel bij het stadhuis trouwen met z'n tweeën? Ik heb dat in mei gedaan en was heel bijzonder en intiem. Al hadden wij nog wel een kerkceremonie tegoed maar daar kan je zelf ook een symbolische ceremonie van maken.
Op die manier ben je toch getrouwd en kun je de ceremonie uitstellen tot een onbekend moment...
Maar goed dat moet je liggen...
In ieder geval een dikke knuffel

dinsdag 6 oktober 2020 om 11:30
Leuk! Onze fotografe maakt een klein album (20×20). En ik ga zelf bij profotonet een grotere makenAnAppleADay schreef: ↑06-10-2020 08:26
Wij hebben de foto’s binnen van de fotograafnu nog de overige foto’s van de andere fotograaf (schoonzusje) en dan kan het album beginnen!

dinsdag 6 oktober 2020 om 11:32
Ja wat grappig!! Goede dag om te trouwen baby!! hahaAnAppleADay schreef: ↑04-10-2020 23:11Wel grappig trouwens, dat wij bijna allemaal op een donderdag trouwen![]()
Ik duim nog steeds voor droog weer donderdag!