Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Baby12345 schreef:
02-10-2020 13:03
Net mijn trouwjurk opgehaald. Die hangt nu thuis :yes:
:yes: :cheer:
Vanmorgen mail dat de fotografe de foto's klaar heeft :heart:
Ze zijn zo mooi allemaal, weer even een mooi moment op deze dag.. vandaag precies 1 jaar geleden nl dat we het slechtste nieuws kregen, dat mijn moeder uitgezaaide longkanker had.
Voor degene die de link naar mijn online album al eens hebben ontvangen, nieuwe foto's staan er op 😁
Alle reacties Link kopieren
Ohh leuk, ik ga even kijken :-)

Hier nog niet meer fotos gekregen :-(
Zomerwarmte schreef:
03-10-2020 13:38
Vanmorgen mail dat de fotografe de foto's klaar heeft :heart:
Ze zijn zo mooi allemaal, weer even een mooi moment op deze dag.. vandaag precies 1 jaar geleden nl dat we het slechtste nieuws kregen, dat mijn moeder uitgezaaide longkanker had.
Zou ik ook de foto's mogen zien?

Heftig van je moeder :(
Baby12345 schreef:
03-10-2020 19:31
Zou ik ook de foto's mogen zien?

Heftig van je moeder :(
Natuurlijk! Je hebt een privébericht:D
Ik ben elke dag het weer aan het checken voor donderdag. Maar elke site zegt weer wat anders. Zag op een site vanaf 17 uur regen. Nou dat zou helemaal prima zijn. Dan zijn wij toch niet buiten. Hoop het zo dat het droog is!!

Morgen ga ik mijn nagels lakken met gellak. Hopelijk wordt het mooi. Dagje vrij van werk. Dochter bij mijn moeder zodat ik het rustig kan doen.
Spannend Baby!
Het wordt vast mooi weer, de hele week is het al vooral regen dat voorspeld is maar bijna elke dag valt het reuze mee!

Geniet van je dagje morgen! Misschien ook lekker een maskertje oid doen, lekker ontspannen.
Wel grappig trouwens, dat wij bijna allemaal op een donderdag trouwen :proud:
Thanks voor de tip over een masker nemen. Heb ik heerlijk gedaan! Nagels heb ik nu ook gelakt. Dat is ook klaar!
Jaaa, donderdag bruidjes! Vier stuks hier, toch? Apple, Zomer, Baby en ik?

Nog maar 3 nachtjes slapen Baby, dan is het zo ver :cheer:! Ben jij dan de laatste 2020 bruid die dit jaar nog trouwt?
Vanochtend dochter zwaar verkouden wakker geworden :-( hopelijk zet het niet door en is ze er snel van af
Baby12345 schreef:
06-10-2020 08:02
Vanochtend dochter zwaar verkouden wakker geworden :-( hopelijk zet het niet door en is ze er snel van af
O shit zeg, even goed in bed en veel rust. Hopelijk wordt ze snel beter.

Wij hebben de foto’s binnen van de fotograaf :heart: nu nog de overige foto’s van de andere fotograaf (schoonzusje) en dan kan het album beginnen!
Oh heerlijk Apple! Bij Albelli nu 30% korting. Ik vind het wel een klus om aan te beginnen zeg!

Baby wat balen! Citroen erin!
Kokoro schreef:
06-10-2020 08:34
Oh heerlijk Apple! Bij Albelli nu 30% korting. Ik vind het wel een klus om aan te beginnen zeg!

Baby wat balen! Citroen erin!
Gelukkig hebben we daar schoonzusje ook voor :proud:
Balen Baby! Ik duim voor een wonderbaarlijke genezing ;) Met die kleintjes weet je het maar nooit, kan zo weer over zijn!

Onze bruiloft gaat overigens niet meer door, superjammer, maar het zou eind oktober zijn en het is gewoon te ver weg en te onzeker.
Jammer zeg Aloe! Hoe voel je je erbij?
Is het nu naar het voorjaar of naar volgend jaar verplaatst? Of nog geen specifieke plannen?
het is de tweede keer dat we het verplaatsen. En dat maakt dat ik er wel flink wat tranen om gelaten heb.

we hebben nog geen nieuwe datum..
anoniem_64dcbef24e8ea wijzigde dit bericht op 08-10-2020 14:38
20.15% gewijzigd
Shit zeg, één keer verplaatsen is nog wel oké, dat hebben veel mensen moeten doen. Maar ik had het ook niet getrokken om nog een keer te verplaatsen.

En misschien al wel bij het stadhuis trouwen met z'n tweeën? Ik heb dat in mei gedaan en was heel bijzonder en intiem. Al hadden wij nog wel een kerkceremonie tegoed maar daar kan je zelf ook een symbolische ceremonie van maken.

Op die manier ben je toch getrouwd en kun je de ceremonie uitstellen tot een onbekend moment...

Maar goed dat moet je liggen...

In ieder geval een dikke knuffel

Afbeelding
Baby12345 schreef:
06-10-2020 08:02
Oeh beterschap baby! Bij mijn kinderen gaat het gelukkig altijd snel weer beter, hopelijk bij je dochter ook!
AnAppleADay schreef:
06-10-2020 08:26

Wij hebben de foto’s binnen van de fotograaf :heart: nu nog de overige foto’s van de andere fotograaf (schoonzusje) en dan kan het album beginnen!
Leuk! Onze fotografe maakt een klein album (20×20). En ik ga zelf bij profotonet een grotere maken :D maar eerst even wachten op de usb stick met de foto's op hoge kwaliteit.
AnAppleADay schreef:
04-10-2020 23:11
Wel grappig trouwens, dat wij bijna allemaal op een donderdag trouwen :proud:
Ja wat grappig!! Goede dag om te trouwen baby!! haha

Ik duim nog steeds voor droog weer donderdag!
Aaah Aloe!! Wat balen zeg, die onzekerheid is killing!
@ Baby Hopelijk is je dochter snel beter. Ik duik mee dat je donderdag mooi weer hebt.

@ aloe. Oh nee dat is echt jammer. Een knuffel voor jou.
He bah aloë, zo begrijpelijk dat je daar tranen om laat. Ook hier een dikke knuffel voor jou!

Ik weet niet hoeveel gasten je hebt, maar wanneer het weer kan hoef je niet perse een datum ver weg te kiezen. Als ik het binnen 6 weken kan regelen, kun jij dat ook <3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven