Tweede date vervoer

08-11-2018 00:54 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dinsdag een dat gehad met iemand en wil een tweede date regelen. Dit wil diegene ook.

Een dame vragen of ze wil opgehaald worden of zelf naar de locatie wil is toch gewoon netjes?

Je hebt elkaar immers eenmaal gezien.
Ik zou het wel lief vinden.

Dus zou het wel leuk vinden als een man zou zeggen ik haal je wel op. Want als ze je niks zou vinden zou er ook geen tweede date zijn.

Je kunt makkelijk voorstellen dus.
linnylow schreef:
08-11-2018 00:59
Ik zou het wel lief vinden.

Dus zou het wel leuk vinden als een man zou zeggen ik haal je wel op. Want als ze je niks zou vinden zou er ook geen tweede date zijn.

Je kunt makkelijk voorstellen dus.

Ik denk dat het leuker is als hij zou vragen of hij haar op moet halen.
Soms blijkt uit een tweede date dat het toch niet klikt en dan is het fijn als je zelf naar huis kunt wanneer je wil en niet afhankelijk bent. Maar ik weet niet hoeveel contact jullie al hebben gehad.
Nee dagelijks een 2 berichten p.p..

Voorstellen lijkt me dus netjes, met de keuze dat zelf die kant op rijden ook geen probleem is.

Het stomme is, ik ben een denker. Ik kan echt serieus nadenken over ‘de man moet initiatief tonen’ en ‘je moet de vrouw keuze geven’.

Ik kan dus zeggen. 19:30 daar afspreken?

En ook: welke tijd schikt jou? 19:30? Zullen we er samen heen of wil je zelf die kant op?

Klinkt misschien imbeciel. Maar whatsappen is vaag en bellen is niet meer van deze tijd. Ik bel 1x per maand met mijn oma ofzo.
Omdat het nog maar een tweede date is zou ik het niet overdenken en gewoon een tijd afspreken hoe laat jullie ergens zijn. Dus bijv de film van 20:00 uur en dan eerst om 19:00 een drankje doen bij cafe x.

Behalve als jullie beide in Groningen wonen en samen naar de Efteling gaan, dan zou samen reizen wel logisch zijn.
Woont zij uit de buurt of heeft zij geen auto?

Wanneer zij zelf komt dan kan zij ook bepalen of zij komt of gaat.

Mocht je het perse willen vragen stuur dan gewoon een app: zal ik je ophalen? Ik zou er niet van alles bij schrijven als ...je mag ook zelf komen. Dat komt namelijk wispelturig en onzeker over en dat is niet aantrekkelijk, daarnaast hebben wel al heel lang de toestemming van mannen niet meer nodig om ergens nee tegen te mogen zeggen.
Ik zie zelf de toegevoegde waarde niet zo. Je kunt ook aan het einde van de tweede date aangeven volgende keer kan ik je ook ophalen wanneer je dat leuk vindt.
Ik regel ook liever eigen vervoer. Als het toch niet zo leuk is, kan ik tenminste weg en hoef ik niet te wachten tot date eerst nog een paar drankjes wil doen.
Daarbij vind ik het thuisbrengen na de tweede date ook al snel overkomen als een 'hopen dat je binnen gevraagd wordt voor meer'.
Als je zegt "er samen heen" is het niet echt duidelijk dat je bedoelt dat je haar wil ophalen vind ik.
Ik laat me niet graag ophalen, dus zou altijd zelf willen gaan.
Maar als zij het type is, waarvan je verwacht, dat ze het kan waarderen, dan kun je het aanbieden.
Houd met wat je bedenkt, en welke locatie wel beetje rekening met haar. Dat als ze wil, dat ze er wel zelf kan komen
Niet te veel nadenken.

Niet iedereen is er van gecharmeerd om opgehaald te worden.
- je bent een zelfstandig persoon of niet
- je wilt niet dat de ander al weet waar je precies woont
- TO wilt 's avonds afspreken, hoe denk je dat de date 's avonds weer thuis komt?Wordt de date dan weer thuis gebracht, en wat wordt er dan verwacht?

Voorstellen om er samen heen te gaan is prima, dan laat je het open of dat je bij een huis afspreekt, op een station of ergens anders
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik zou dat niet willen. Het zou me ook totaal niet opvallen als hij het niet aanbied.
Het aanbod an sich zou ik ws als goedbedoeld opvatten maar meteen afwimpelen. Ik moet er niet aan denken...………..
Ik zou zelf de mogelijkheid willen hebben om te vertrekken wanneer ik wil en het ws ook opvatten als om als tegenprestatie een drankje willen drinken bij je thuis misschien. Nee dus.
Ik vind het ook niet meer van deze tijd.
Waarin wij vrouwen toch als onafhankelijke wezens gezien willen worden.
Minaa
Ik vind het lief. Ik weet niet of ik het zou doen, maar het aanbod is attent en dat zegt vaak wel iets over iemand.
Hallo?!
Jardis schreef:
08-11-2018 01:31

Voorstellen lijkt me dus netjes, met de keuze dat zelf die kant op rijden ook geen probleem is.

Het stomme is, ik ben een denker. Ik kan echt serieus nadenken over ‘de man moet initiatief tonen’ en ‘je moet de vrouw keuze geven’.

En ook: welke tijd schikt jou? 19:30? Zullen we er samen heen of wil je zelf die kant op?

Klinkt misschien imbeciel. Maar whatsappen is vaag en bellen is niet meer van deze tijd. Ik bel 1x per maand met mijn oma ofzo.
Voor jou lijkt appen me de juiste keuze.. kun je 'm zes keer herlezen voordat je verstuurt :D

Gezellig, heb er zin in. 19.30 ok? Zal ik je ophalen of kom je liever op eigen gelegenheid.
Jardis schreef:
08-11-2018 01:31

Als ze je leuk vindt zal ze het heel fijn vinden als je aanbiedt om haar op te halen. Maar dan zou ik ook gewoon zeggen ‘zal ik je op halen?’
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Het gaat hier natuurlijk helemaal niet om het ophalen, het gaat er om dat hij haar dan thuis kan brengen met alle mogelijke opties.

Persoonlijk zou ik er een vreemde smaak bij in de mond krijgen.
Niet geschoten is altijd mis
Kun je wat meer info geven, waar woon jij, waar woont zij, waar is de date, heeft zij een auto, is zij Nederlands of buitenlands.....

die laatste klinkt wel raar maar mijn ervaring is dat Afrikaanse vrouwen graag opgehaald worden bijv

Het grote voordeel van thuisbrengen is dat ze alcohol kan drinken, en als je dan mee naar binnen mag, is er goede kans op sex natuurlijk.
VelvetVolvo schreef:
08-11-2018 10:15
Kun je wat meer info geven, waar woon jij, waar woont zij, waar is de date, heeft zij een auto, is zij Nederlands of buitenlands.....

die laatste klinkt wel raar maar mijn ervaring is dat Afrikaanse vrouwen graag opgehaald worden bijv

Het grote voordeel van thuisbrengen is dat ze alcohol kan drinken, en als je dan mee naar binnen mag, is er goede kans op sex natuurlijk.
Als hij zo onzeker is over dit ophalen, dan denk ik niet dat seks em gaat worden op de 2e date.

Hoe zit dat met die Afrikaanse vrouwen eigenlijk, doen die het op de tweede date?
Gewoon aanbieden. Ik zou het zelf waarderen en als ik m’n adres niet zou willen weggegeven zou ik mij op laten halen op de rand van mijn woonwijk of bij een bushalte in de buurt oid.
Veel plezier!
schaapwolf schreef:
08-11-2018 10:20
Als hij zo onzeker is over dit ophalen, dan denk ik niet dat seks em gaat worden op de 2e date.

Hoe zit dat met die Afrikaanse vrouwen eigenlijk, doen die het op de tweede date?
Ook wel op de eerste ... je moet alleen oppassen dat ze niet zwanger raken
Je kunt altijd vragen; Wil je dat ik jou ophaal, of spreken wij daar en daar af om zo laat.

En nee, iemand thuisbrengen hoeft niet meteen seks te betekenen, het is zelfs beter, wanneer je echt geinteresseerd bent, de seks uit te stellen als man door voor de deur goed afscheid te nemen en dan zelf op huis aan te gaan. Laat haar maar naar meer verlangen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
08-11-2018 11:01
het is zelfs beter, wanneer je echt geinteresseerd bent, de seks uit te stellen als man door voor de deur goed afscheid te nemen en dan zelf op huis aan te gaan. Laat haar maar naar meer verlangen.
neu
jaw schreef:
08-11-2018 11:01

En nee, iemand thuisbrengen hoeft niet meteen seks te betekenen, het is zelfs beter, wanneer je echt geinteresseerd bent, de seks uit te stellen als man door voor de deur goed afscheid te nemen en dan zelf op huis aan te gaan. Laat haar maar naar meer verlangen.
Welnee.
Alsof vrouwen na twee dates niet es wat actie willen....
nina1966 schreef:
08-11-2018 08:35
Voor jou lijkt appen me de juiste keuze.. kun je 'm zes keer herlezen voordat je verstuurt :D

Gezellig, heb er zin in. 19.30 ok? Zal ik je ophalen of kom je liever op eigen gelegenheid.
Dit is prima idd. Dan laat je het gewoon bij haar. Ik vind het ook wel lief trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven