Tweede date vervoer
donderdag 8 november 2018 om 01:21
Ik denk dat het leuker is als hij zou vragen of hij haar op moet halen.
donderdag 8 november 2018 om 01:31
Nee dagelijks een 2 berichten p.p..
Voorstellen lijkt me dus netjes, met de keuze dat zelf die kant op rijden ook geen probleem is.
Het stomme is, ik ben een denker. Ik kan echt serieus nadenken over ‘de man moet initiatief tonen’ en ‘je moet de vrouw keuze geven’.
Ik kan dus zeggen. 19:30 daar afspreken?
En ook: welke tijd schikt jou? 19:30? Zullen we er samen heen of wil je zelf die kant op?
Klinkt misschien imbeciel. Maar whatsappen is vaag en bellen is niet meer van deze tijd. Ik bel 1x per maand met mijn oma ofzo.
Voorstellen lijkt me dus netjes, met de keuze dat zelf die kant op rijden ook geen probleem is.
Het stomme is, ik ben een denker. Ik kan echt serieus nadenken over ‘de man moet initiatief tonen’ en ‘je moet de vrouw keuze geven’.
En ook: welke tijd schikt jou? 19:30? Zullen we er samen heen of wil je zelf die kant op?
Klinkt misschien imbeciel. Maar whatsappen is vaag en bellen is niet meer van deze tijd. Ik bel 1x per maand met mijn oma ofzo.
donderdag 8 november 2018 om 01:49
Omdat het nog maar een tweede date is zou ik het niet overdenken en gewoon een tijd afspreken hoe laat jullie ergens zijn. Dus bijv de film van 20:00 uur en dan eerst om 19:00 een drankje doen bij cafe x.
Behalve als jullie beide in Groningen wonen en samen naar de Efteling gaan, dan zou samen reizen wel logisch zijn.
Behalve als jullie beide in Groningen wonen en samen naar de Efteling gaan, dan zou samen reizen wel logisch zijn.
donderdag 8 november 2018 om 05:33
Woont zij uit de buurt of heeft zij geen auto?
Wanneer zij zelf komt dan kan zij ook bepalen of zij komt of gaat.
Mocht je het perse willen vragen stuur dan gewoon een app: zal ik je ophalen? Ik zou er niet van alles bij schrijven als ...je mag ook zelf komen. Dat komt namelijk wispelturig en onzeker over en dat is niet aantrekkelijk, daarnaast hebben wel al heel lang de toestemming van mannen niet meer nodig om ergens nee tegen te mogen zeggen.
Ik zie zelf de toegevoegde waarde niet zo. Je kunt ook aan het einde van de tweede date aangeven volgende keer kan ik je ook ophalen wanneer je dat leuk vindt.
Wanneer zij zelf komt dan kan zij ook bepalen of zij komt of gaat.
Mocht je het perse willen vragen stuur dan gewoon een app: zal ik je ophalen? Ik zou er niet van alles bij schrijven als ...je mag ook zelf komen. Dat komt namelijk wispelturig en onzeker over en dat is niet aantrekkelijk, daarnaast hebben wel al heel lang de toestemming van mannen niet meer nodig om ergens nee tegen te mogen zeggen.
Ik zie zelf de toegevoegde waarde niet zo. Je kunt ook aan het einde van de tweede date aangeven volgende keer kan ik je ook ophalen wanneer je dat leuk vindt.
donderdag 8 november 2018 om 07:07
donderdag 8 november 2018 om 07:28
donderdag 8 november 2018 om 08:05
Niet te veel nadenken.
Niet iedereen is er van gecharmeerd om opgehaald te worden.
- je bent een zelfstandig persoon of niet
- je wilt niet dat de ander al weet waar je precies woont
- TO wilt 's avonds afspreken, hoe denk je dat de date 's avonds weer thuis komt?Wordt de date dan weer thuis gebracht, en wat wordt er dan verwacht?
Voorstellen om er samen heen te gaan is prima, dan laat je het open of dat je bij een huis afspreekt, op een station of ergens anders
Niet iedereen is er van gecharmeerd om opgehaald te worden.
- je bent een zelfstandig persoon of niet
- je wilt niet dat de ander al weet waar je precies woont
- TO wilt 's avonds afspreken, hoe denk je dat de date 's avonds weer thuis komt?Wordt de date dan weer thuis gebracht, en wat wordt er dan verwacht?
Voorstellen om er samen heen te gaan is prima, dan laat je het open of dat je bij een huis afspreekt, op een station of ergens anders
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 8 november 2018 om 08:29
Ik zou dat niet willen. Het zou me ook totaal niet opvallen als hij het niet aanbied.
Het aanbod an sich zou ik ws als goedbedoeld opvatten maar meteen afwimpelen. Ik moet er niet aan denken...………..
Ik zou zelf de mogelijkheid willen hebben om te vertrekken wanneer ik wil en het ws ook opvatten als om als tegenprestatie een drankje willen drinken bij je thuis misschien. Nee dus.
Ik vind het ook niet meer van deze tijd.
Waarin wij vrouwen toch als onafhankelijke wezens gezien willen worden.
Minaa
Het aanbod an sich zou ik ws als goedbedoeld opvatten maar meteen afwimpelen. Ik moet er niet aan denken...………..
Ik zou zelf de mogelijkheid willen hebben om te vertrekken wanneer ik wil en het ws ook opvatten als om als tegenprestatie een drankje willen drinken bij je thuis misschien. Nee dus.
Ik vind het ook niet meer van deze tijd.
Waarin wij vrouwen toch als onafhankelijke wezens gezien willen worden.
Minaa
donderdag 8 november 2018 om 08:35
Voor jou lijkt appen me de juiste keuze.. kun je 'm zes keer herlezen voordat je verstuurtJardis schreef: ↑08-11-2018 01:31Nee dagelijks een 2 berichten p.p..
Gezellig, heb er zin in. 19.30 ok? Zal ik je ophalen of kom je liever op eigen gelegenheid.
donderdag 8 november 2018 om 09:24
Als ze je leuk vindt zal ze het heel fijn vinden als je aanbiedt om haar op te halen. Maar dan zou ik ook gewoon zeggen ‘zal ik je op halen?’Jardis schreef: ↑08-11-2018 01:31Nee dagelijks een 2 berichten p.p..
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
donderdag 8 november 2018 om 10:15
Kun je wat meer info geven, waar woon jij, waar woont zij, waar is de date, heeft zij een auto, is zij Nederlands of buitenlands.....
die laatste klinkt wel raar maar mijn ervaring is dat Afrikaanse vrouwen graag opgehaald worden bijv
Het grote voordeel van thuisbrengen is dat ze alcohol kan drinken, en als je dan mee naar binnen mag, is er goede kans op sex natuurlijk.
die laatste klinkt wel raar maar mijn ervaring is dat Afrikaanse vrouwen graag opgehaald worden bijv
Het grote voordeel van thuisbrengen is dat ze alcohol kan drinken, en als je dan mee naar binnen mag, is er goede kans op sex natuurlijk.
donderdag 8 november 2018 om 10:20
Als hij zo onzeker is over dit ophalen, dan denk ik niet dat seks em gaat worden op de 2e date.VelvetVolvo schreef: ↑08-11-2018 10:15Kun je wat meer info geven, waar woon jij, waar woont zij, waar is de date, heeft zij een auto, is zij Nederlands of buitenlands.....
Hoe zit dat met die Afrikaanse vrouwen eigenlijk, doen die het op de tweede date?
donderdag 8 november 2018 om 10:35
Ook wel op de eerste ... je moet alleen oppassen dat ze niet zwanger rakenschaapwolf schreef: ↑08-11-2018 10:20Als hij zo onzeker is over dit ophalen, dan denk ik niet dat seks em gaat worden op de 2e date.
Hoe zit dat met die Afrikaanse vrouwen eigenlijk, doen die het op de tweede date?
donderdag 8 november 2018 om 11:01
Je kunt altijd vragen; Wil je dat ik jou ophaal, of spreken wij daar en daar af om zo laat.
En nee, iemand thuisbrengen hoeft niet meteen seks te betekenen, het is zelfs beter, wanneer je echt geinteresseerd bent, de seks uit te stellen als man door voor de deur goed afscheid te nemen en dan zelf op huis aan te gaan. Laat haar maar naar meer verlangen.
En nee, iemand thuisbrengen hoeft niet meteen seks te betekenen, het is zelfs beter, wanneer je echt geinteresseerd bent, de seks uit te stellen als man door voor de deur goed afscheid te nemen en dan zelf op huis aan te gaan. Laat haar maar naar meer verlangen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 8 november 2018 om 11:18
Welnee.
donderdag 8 november 2018 om 11:23
Dit is prima idd. Dan laat je het gewoon bij haar. Ik vind het ook wel lief trouwens.