twijfel

26-04-2009 21:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een onafhankelijk vrouw van 41 die al 4 jaar een relatie heeft met een getrouwde man. Hij is 18 jaar ouder als ik. Hij is al meerdere malen weg gegaan bij zijn vrouw en ook weer terug gegaan omdat hij ook nog van haar houd en hij de stap niet durfde te zetten. Nu is de scheiding een feit zij heeft de scheiding aangevraagd. Als loopt. Zij wonen nog steeds samen in een huis zij heeft er heel moeiljk mee dat zij uit het huis gaat en hun relatie over is. Wat ik ook allemaal begrijp. Onze relatie staat hierdoor onder spanning. Hem zijn wens is altijd 2 vrouwen geweest mij en zijn vrouw. Wat ik misschien wel aangekunt had maar nu alles zover is wil ik dat niet meer. Zij heeft dit nooit gewild en heeft daarom de scheiding aangevraagd. Het is niet hem zijn keuze. Nu heb ik het gevoel dat zij alles inwerking zet om het terug te draaien. En hij houd van haar maar ook van mij. Ik vraag mij af als alles zover is en wij bij elkaar zijn of onze relatie het red.
Ik denk het niet, want het is duidelijk dat zijn droomplaatje 2 vrouwen samen is. Dat had je zelfs nog overwogen?

Ja, sorry, weet anders niet veel te zeggen, want zo'n situaties is not my cup of tea. Ik zou zeggen: 'laat hem gaan!'
Klinkt niet erg onafhankelijk... Jullie relatie staat onder spanning... jammer zeg. Maar die van hem en z'n vrouw ook, lijkt mij dat dat even belangrijker is. Ook wanneer ze uit elkaar gaan, ze moeten het goed afsluiten dan, jij mag even op de reservebank.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Jullie hebben nog geen relatie, behalve dan die stiekeme, die loopt eigenlijk nog. Als zij nog van haar man houdt dan kan het natuurlijk dat zij met hem verder wil en hem die keuze geeft. Hij gaat zeer waarschijnlijk voor haar kiezen. Dus houd er maar rekening mee dat jullie "relatie" helemaal stopt.
Ik gok op niet...

waarom ? je was voor er bij, niet nummer 1, waarom zou je nu wel zijn nummer een zijn? Omdat zijn nummer een hem niet meer wil? nou ik zou bedanken voor de eer, al had ik al eerder bedankt, ik zou geen man willen delen.

Waarom wil jij een man delen? en nu dan ? Nu heb je hem voor jezelf wordt je daar blij van?
Onze relatie is al maanden niet meer geheim.Wij zijn veel samen als in onze vrije tijd en dan is het heel fijn. En jullie hebben allemaal gelijk maar het is zo moeilijk om hem los te laten.

Ik heb een kind alleen opgevoed werk fulltime en ben al meer als 10 jaar alleen. Heb altijd alles goed in de hand gehad maar hierin ben ik zo afhankelijk.
quote:sigaret schreef op 26 april 2009 @ 21:40:

..... Heb altijd alles goed in de hand gehad maar hierin ben ik zo afhankelijk.Kijk en voel dan vooral terug naar die tijd toen je het allemaal goed in de hand had. Wat is er gebeurd dat dit niet meer zo is? Een vent, een getrouwde nog wel? Kom op zeg, jij bent toch nog steeds die vrouw die alles in de hand wil hebben? Misschien heb ik het mis, maar jij gaat de grote verliezer zijn hierin, en dat gaat verdomd veel pijn doen. Maak jezelf tot een "winnend team", en kies voor de "break", dus voor jezelf!
quote:sigaret schreef op 26 april 2009 @ 21:23:

Ik ben een onafhankelijk vrouw van 41 die al 4 jaar een relatie heeft met een getrouwde man. Hij is 18 jaar ouder dan ik. Hij is al meerdere malen weggegaan bij zijn vrouw en ook weer terug gegaan, omdat hij ook nog van haar houdt en hij de stap niet durfde te zetten. Nu is de scheiding een feit, zij heeft de scheiding aangevraagd. Alles loopt. Zij wonen nog steeds samen in een huis. Zij heeft er heel moeiljk mee dat zij uit het huis gaat en hun relatie over is. Wat ik ook allemaal begrijp. Onze relatie staat hierdoor onder spanning. Zijn wens is altijd 2 vrouwen geweest: ik en zijn vrouw. Wat ik misschien wel aangekunt had maar nu alles zover is wil ik dat niet meer. Zij heeft dit nooit gewild en heeft daarom de scheiding aangevraagd. Het is niet zijn keuze. Nu heb ik het gevoel dat zij alles in werking zet om het terug te draaien. En hij houdt van haar maar ook van mij. Ik vraag mij af als alles zover is en wij bij elkaar zijn of onze relatie het redt.

Waarom wil hij twee vrouwen?
quote:quattro35 schreef op 26 april 2009 @ 22:28:

[...]

Waarom wil hij twee vrouwen?

Omdat dat wel lekker is...

Omdat zijn eigen vrouw hem niet begrijpt....

Omdat hun seksleven niets meer voorstelt...

Omdat Sigaret de tweede vrouw wil zijn.....

Omdat...................
Pfoe hee, wat ben jij toch onafhankelijk. Zou er bijna jaloers op worden.
' Hem zijn wens'

?? Wat is dat voor bijzonder dialect!
quote:Zatla schreef op 26 april 2009 @ 23:35:

' Hem zijn wens'

?? Wat is dat voor bijzonder dialect!Niks bijzonders, ze bedoelt "zijn wens", dat had ik er al wel uit begrepen, jij niet?
Pff.. ik maakte een grapje. Een sneer. Ik gebruikte ironie.
quote:Zatla schreef op 26 april 2009 @ 23:55:

Pff.. ik maakte een grapje. Een sneer. Ik gebruikte ironie.Grapje, sneer of ironie...wat was het nu dan?
Hallo sigaret

Ik vind het zielig voor dat je zoveel verdriet hebt.

Hoe zie je eruit ?

Je mag mijn mailadres hebben dan kan ik je persoonlijk helpen om jouw verdriet te verwerken.

Droom zacht
Woehahaaaaaaaaaaa

Johan, tief toch op man.
quote:johan64 schreef op 27 april 2009 @ 00:08:

Hallo sigaret

Ik vind het zielig voor dat je zoveel verdriet hebt.

Hoe zie je eruit ?

Je mag mijn mailadres hebben dan kan ik je persoonlijk helpen om jouw verdriet te verwerken.

Droom zachtTrollalert!! Onaantrekkelijke puistert!!!!
johan64 lijkt mij een heel oprechte man. Vooral dat "hoe zie je er uit", dan weet je toch dat iemand echt het beste met je voor heeft.

Johan, fijn dat je er bent, je bent een aanwinst voor het forum. Mag ik je emailadres droom zacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven