Twijfels
maandag 4 juni 2018 om 20:35
maandag 4 juni 2018 om 22:22
Hoezo twijfels? Dit is een normaal verschijnsel. Heus, ik ken mijn man al bijna 23 jaar en het 1e jaar ben je erg verliefd maar op den duur gaat dat verliefde gevoel over. Dat is bij iedereen zo. Dan verstevigd zich de relatie en wordt het houden van. Dat is normaal. Het is de kunst om verdieping aan te brengen. Doe ook eens wat dingen los van elkaar en ook regelmatig samen uit. Probeer elkaar te respecteren en probeer elkaar niet veranderen maar wel te begrijpen.
Ik heb de liefste man die er is. We zijn heel verknocht op elkaar en ik hou verschrikkelijk veel van hem en zou beslist niet zonder hem kunnen … maar we zijn niet meer verliefd op elkaar (heel af en toe in een romantische bui …
) en dat is ook normaal in een relatie die langer duurt.
Ik heb de liefste man die er is. We zijn heel verknocht op elkaar en ik hou verschrikkelijk veel van hem en zou beslist niet zonder hem kunnen … maar we zijn niet meer verliefd op elkaar (heel af en toe in een romantische bui …
maandag 4 juni 2018 om 23:05
Ja ik vind het ook normaal, maar hij zegt dat het normaal niet zo snel minder wordt. Vandaar dat ik het nu even laat en het er niet meer over heb, misschien komt ie zelf dan tot dit inzicht. Aangezien het verder wel gewoon leuk isHindelopen schreef: ↑04-06-2018 22:22Hoezo twijfels? Dit is een normaal verschijnsel. Heus, ik ken mijn man al bijna 23 jaar en het 1e jaar ben je erg verliefd maar op den duur gaat dat verliefde gevoel over. Dat is bij iedereen zo. Dan verstevigd zich de relatie en wordt het houden van. Dat is normaal. Het is de kunst om verdieping aan te brengen. Doe ook eens wat dingen los van elkaar en ook regelmatig samen uit. Probeer elkaar te respecteren en probeer elkaar niet veranderen maar wel te begrijpen.
Ik heb de liefste man die er is. We zijn heel verknocht op elkaar en ik hou verschrikkelijk veel van hem en zou beslist niet zonder hem kunnen … maar we zijn niet meer verliefd op elkaar (heel af en toe in een romantische bui …) en dat is ook normaal in een relatie die langer duurt.
maandag 4 juni 2018 om 23:12
het is uitgegaan maar hij heeft nog wel steeds gevoelens voor zijn exen?anoniem83613 schreef: ↑04-06-2018 22:17Dat was tijdens hun relatie, uiteindelijk is het om andere redenen uitgegaan
maandag 4 juni 2018 om 23:34
omdat jij zegt dat zijn verminderde liefde in zijn vorige relaties weer goed kwam, de liefde kwam dus terug.anoniem83613 schreef: ↑04-06-2018 23:28Nee? Echt geen idee hoe je dit eruit haalt. Dat was jaren geleden en is afgesloten.
maar het ging uit, maar jij zegt nu dat dat niets te maken heeft met zijn verminderde liefde
daaruit maak ik op dat de exen hem verlieten en hij nog steeds van ze houdt
maar goed als je nu al dit soort dingen hebt dan is je relatie op sterven na dood
dinsdag 5 juni 2018 om 18:25
Als de verliefdheid over gaat, zoals ik veel lees, zit het volgens mij niet 100 procent goed. Knal me maar af, maar dat is mijn uitspraak. En zeker als de twijfel er al zo snel is, lijkt me dat, qua voor altijd bij elkaar blijven, géén goede optie....(en nog een paar loze puntjes)......Hindelopen schreef: ↑04-06-2018 22:22Hoezo twijfels? Dit is een normaal verschijnsel. Heus, ik ken mijn man al bijna 23 jaar en het 1e jaar ben je erg verliefd maar op den duur gaat dat verliefde gevoel over. Dat is bij iedereen zo. Dan verstevigd zich de relatie en wordt het houden van. Dat is normaal. Het is de kunst om verdieping aan te brengen. Doe ook eens wat dingen los van elkaar en ook regelmatig samen uit. Probeer elkaar te respecteren en probeer elkaar niet veranderen maar wel te begrijpen.
Ik heb de liefste man die er is. We zijn heel verknocht op elkaar en ik hou verschrikkelijk veel van hem en zou beslist niet zonder hem kunnen … maar we zijn niet meer verliefd op elkaar (heel af en toe in een romantische bui …) en dat is ook normaal in een relatie die langer duurt.
woensdag 6 juni 2018 om 06:51
Als je verliefd bent, verandert de wereld. Je verbeelding werkt op volle toeren en kleurt alles zachter, warmer. Een droomwereld, maar niet echt. Net zoals er achter de partner van je dromen een echt mens schuil gaat. Zo ga je van verliefdheid naar liefde, van verbeelding naar werkelijkheid. En die werkelijkheid kan tegenvallen. Wat je eerst leuk vond, gaat je irriteren bijvoorbeeld.
Als je vriend twijfelt dan is het tijd om een tandje minder hard te gaan lopen. Zijn woorden klinken manipulatief.
Hij mag je best minder leuk vinden nu hij zijn roze bril is kwijtgeraakt, maar hij hoeft jou niet aan het lijntje te houden.
Als je vriend twijfelt dan is het tijd om een tandje minder hard te gaan lopen. Zijn woorden klinken manipulatief.
Hij mag je best minder leuk vinden nu hij zijn roze bril is kwijtgeraakt, maar hij hoeft jou niet aan het lijntje te houden.
woensdag 6 juni 2018 om 07:05
Als ik jou was zou ik me niet te druk maken in die twijfels. Ik denk dat het belangrijk is dat je je nu vooral op jezelf richt. Ga zelf leuke dingen doen, werk aan je eigen ontwikkeling. Zorg dat je je goed in je vel voelt en laat je vriend even zijn eigen leven leiden. Ik zou hem zeker niet achterna zitten. Hij zal snel genoeg inzien dat jij en wat jullie hebben echt wel de moeite is en dat het twijfelen niet nodig was.
zaterdag 9 juni 2018 om 23:49
Hoezo Castor1975 verliefdheid is een biologisch proces en gaat bij iedereen over na 1 of twee jaar. Uiteraard blijft de aantrekkingskracht maar dan wordt het houden van. Biologisch gezien is het onmogelijk om altijd verliefd te blijven. Dat wordt minder en zegt niets over de kwaliteit van de relatie.Castor1975 schreef: ↑05-06-2018 18:25Als de verliefdheid over gaat, zoals ik veel lees, zit het volgens mij niet 100 procent goed. Knal me maar af, maar dat is mijn uitspraak. En zeker als de twijfel er al zo snel is, lijkt me dat, qua voor altijd bij elkaar blijven, géén goede optie....(en nog een paar loze puntjes)......