Twijfels

31-08-2019 15:50 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben Lisa en 36 jaar, Na een heftige relatie van 17 jaar en 2 kindjes had ik eindelijk mijn geluk weer gevonden. Nieuwe relatie van 8 maanden met een hele lieve man ook 2 kindjes net zo oud als mijn kindjes. Super leuk tussen de kids maar lekker druk als ze er allemaal zijn. Nu heeft mijn vriend twijfels en is hij van een op het andere moment gegaan. Kleding mee spullen nog niet. En gegaan met zijn kids. Dikke tranen bij alle kinderen en vooral bij mij. Ik wist dat het voor hem zwaar was hoor alle kids maar probeerde hem daar zo goed mogelijk in te ondersteunen. Zijn rede is dat hij het moeilijk vind constant kinderen om hem heen en hij was gewend geraakt een de ruimte en vrijheid om zich heen. Nu heeft hij gezegd ik ben er meegestopt en we zien wel waar het heen gaat. Nu eerst even Ruimte.
Ik heb het erg zwaar en weet niet gowd wat ik moet. Hij appt heel af en toe en checkt mij online. Wat moet ik nu hem laten of het gesprek aan gaan. Hou nog veel van hem en hoop dat hij inziet wat doe ik.

Groetjes lisa
lilalinda schreef:
31-08-2019 19:10
Jawel
want hij gaat weg, omdat hij niet meer tegen continue alle koters kan
Continue= samenwonen
Misschien niet op papier, maar blijkbaar wel in de praktijk
Dit scenario past niet in mijn naieve wereldbeeld.
Waar is TO?
huismeermin schreef:
31-08-2019 20:02
Waar is TO?
Die snapt ineens dat de ex van haar lover gelijk had
. Zijn rede is dat hij het moeilijk vind constant kinderen om hem heen. Pffffff als je nog gewoon bij elkaar bent met de moeder of vader van je kinderen heb je ook je kinderen constant om je heen.
Tegenwoordig vinden al die gescheiden stellen het geloof ik heerlijk die kinderloze weekenden. Snap dat nooit zo goed maar ja
Mama1974 schreef:
31-08-2019 20:30
. Zijn rede is dat hij het moeilijk vind constant kinderen om hem heen. Pffffff als je nog gewoon bij elkaar bent met de moeder of vader van je kinderen heb je ook je kinderen constant om je heen.
Tegenwoordig vinden al die gescheiden stellen het geloof ik heerlijk die kinderloze weekenden. Snap dat nooit zo goed maar ja
Dat snap ik nou juist prima
Om die reden deden wij onze kinderen af en toe naar oma

Lekker eten
Uitslapen
En neuken met geluid!
huismeermin schreef:
31-08-2019 20:02
Waar is TO?
op zoek naar een nieuwe testosteronbom want die kan niet alleen zijn
Precies ja je zegt af en toe dat is neem ik aan niet om het weekend.
Mama1974 schreef:
31-08-2019 20:36
Precies ja je zegt af en toe dat is neem ik aan niet om het weekend.
Zou voor veel huwelijken gezond zijn.
Want zo leuk is een heel weekend met meerdere kleine kinderen echt niet altijd.
huismeermin schreef:
31-08-2019 19:07
(Dit zeg ik omdat ik niet geloof dat iemand binnen 8 maanden samen gaat wonen met nieuwe liefde en kids.)
Toch wel: ex verbrak onze relatie op zaterdag en woonde op donderdag samen met zijn nieuwe liefde en zijn deeltijdkinderen. Haar baby is een paar weken later in deeltijd bij ze komen wonen. Dus dan is 8 maanden nog lang...
Boterletter schreef:
31-08-2019 23:31
Toch wel: ex verbrak onze relatie op zaterdag en woonde op donderdag samen met zijn nieuwe liefde en zijn deeltijdkinderen. Haar baby is een paar weken later in deeltijd bij ze komen wonen. Dus dan is 8 maanden nog lang...
Zijn ze nog steeds samen?
Boterletter schreef:
31-08-2019 23:31
Jezus... heb jij kinderen met je ex?
Mikiniki schreef:
31-08-2019 16:21
Voor nu: ruimte geven.

Tzt kijken naar oplossing voor meer ruimte en rust in jullie beider levens.
Mogelijk LAT?
Liepen de regelingen van de kinderen gelijk of waren er helemaal geen dagen meer voor jullie 2?
Nou mijn ex wil niet voor zijn kinderen zorgen. Dus die zijn er constant.
Maar heb veel,oppas dus momenten voor samen die zijn er zeker
BrightLights schreef:
31-08-2019 16:58
Dat trek ik dus zo slecht: van die egocentrische volwassen als TO en (ex?)vriend die vooral met hun eigen geluk en 'instant' voldoening bezig zijn; niet met het geluk dat van de eigen kinderen.

Mama gaat scheiden - met enorme gevolgen voor de koters. Binnen no-time een nieuwe vriend en nieuwe 'broertjes en zusjes' die, hop, ook weer ineens weg zijn.

TO, het enige wat jij nu vooral moet doen is je kinderen op de eerste plaats zetten en rust, regelmaat en stabiliteit bieden.

Voor toekomstige relaties: hou je kinderen daarbuiten totcer sprake is van een duurzame relatie. En dan nog: rustig aan.

Ben eerst 2 jaar alleen geweest. En heb de kinderen er de eerst 4 maanden buiten gehouden toen was er namelijk nog geen sprake van een stabiele relatie.
BrightLights schreef:
31-08-2019 16:58
Dat trek ik dus zo slecht: van die egocentrische volwassen als TO en (ex?)vriend die vooral met hun eigen geluk en 'instant' voldoening bezig zijn; niet met het geluk dat van de eigen kinderen.

Mama gaat scheiden - met enorme gevolgen voor de koters. Binnen no-time een nieuwe vriend en nieuwe 'broertjes en zusjes' die, hop, ook weer ineens weg zijn.

TO, het enige wat jij nu vooral moet doen is je kinderen op de eerste plaats zetten en rust, regelmaat en stabiliteit bieden.

Voor toekomstige relaties: hou je kinderen daarbuiten totcer sprake is van een duurzame relatie. En dan nog: rustig aan.

Ben eerst 2 jaar alleen geweest. En heb de kinderen er de eerst 4 maanden buiten gehouden toen was er namelijk nog geen sprake van een stabiele relatie.
Lieve mensen,

Dit alles is niet in een opwelling gegaan. Ben eerst 2 jaar alleen met mijn kinderen geweest. En heb de eerst 4 maanden met mijn vriend zonder kinderen geweest. Tussen de kinderen ging het heel goed maar mijn vriend kon niet tegen de drukte

.
LisaDown schreef:
01-09-2019 00:47
Lieve mensen,

Dit alles is niet in een opwelling gegaan. Ben eerst 2 jaar alleen met mijn kinderen geweest. En heb de eerst 4 maanden met mijn vriend zonder kinderen geweest. Tussen de kinderen ging het heel goed maar mijn vriend kon niet tegen de drukte

.
Bijzonder. Noem jij binnen 4 maanden niet in een opwelling? Serieus?
Mensch, leer eens te denken vanuit je kinderen. Vier maanden zijn in een zucht om, hoeveel heb je kunnen nadenken in die tijd? Hoe goed ken je iemand in die tijd. Als het geen opwelling was geweest had je vooraf geweten dat je vriend die drukte niet trok, maar ja, daar was het te kort voor omdat jullie wel in een opwelling hebben gehandeld.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
Als je er nu op terug kijkt kan je dan al binnen 4 maanden zeggen dat het een duurzame relatie was? Of is dit wel erg kort ?

Dat jouw vriend niet tegen de drukte kan dat had hij ook eerder kunnen bedenken.

Enigste optie is dan latten als jullie daar beide voor open staan. Maar ik zou voor nu niet achter zijn kont aan zitten. Hij moet weten wat hij wil en laat hem daarna maar naar jou heen komen.
Blijf in jezelf geloven !
ava75 schreef:
31-08-2019 23:45
Zijn ze nog steeds samen?
Geen idee. Ik hoop het voor ze maar dan vooral voor de kinderen.
huismeermin schreef:
01-09-2019 00:12
Jezus... heb jij kinderen met je ex?
Nee, gelukkig niet!
LisaDown schreef:
Lieve mensen,

.
dus na vier maanden dachten jullie: onze relatie is serieus, kan wel wat hebben en we gooien nu alles bij elkaar?? Vier maanden waarin je elkaar beperkt hebt kunnen zien vanwege de kinderen. vier maanden, 16 weken!!!?????
LisaDown schreef:
Lieve mensen,

.
Dus jullie kenden elkaar niet

En ga eens wat doen aan de band van je kinderen met hun vader
Dit kan zo niet

Probeer eens wat hulp te krijgen, huisarts is stap 1. Want je bent wat in de war
LisaDown schreef:
01-09-2019 00:40
Nou mijn ex wil niet voor zijn kinderen zorgen. Dus die zijn er constant.
Maar heb veel,oppas dus momenten voor samen die zijn er zeker
dus jouw kinderen hebben hun vader verloren, krijgen een nieuwe ‘vader’ en brusjes en verliezen die weer na vier maanden. zie je niet hoe schadelijk dit is? ga je best doen om een bezoekregeling af te dwingem bij ex en blijf ver weg bij nieuwe relaties. Jij snapt niks van hoe belangrijk een stabiele situatie is voor kinderen. een nieuwe man met kinderen binnenhalen is niet veilig. zoek hulp! voor jezelf en je kinderen. dit is niet normaal
Nee, dit is niet normaal. Hoe heb je die man geintroduceerd bij de kinderen?
"Jongens dit is Kees. Hij komt hier morgen wonen met zijn kinderen. Geef hem even netjes een handje."
LisaDown schreef:
Lieve mensen,

.
Wow. 4 maanden.

Er is helemaal niets wat je nu tikt wat er al niet eerder stond of mensen verkeerd hadden kunnen begrijpen hoor.
S-Meds schreef:
01-09-2019 08:54
dus jouw kinderen hebben hun vader verloren, krijgen een nieuwe ‘vader’ en brusjes en verliezen die weer na vier maanden. zie je niet hoe schadelijk dit is? ga je best doen om een bezoekregeling af te dwingem bij ex en blijf ver weg bij nieuwe relaties. Jij snapt niks van hoe belangrijk een stabiele situatie is voor kinderen. een nieuwe man met kinderen binnenhalen is niet veilig. zoek hulp! voor jezelf en je kinderen. dit is niet normaal
Amen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven