Twijfels

31-08-2019 15:50 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben Lisa en 36 jaar, Na een heftige relatie van 17 jaar en 2 kindjes had ik eindelijk mijn geluk weer gevonden. Nieuwe relatie van 8 maanden met een hele lieve man ook 2 kindjes net zo oud als mijn kindjes. Super leuk tussen de kids maar lekker druk als ze er allemaal zijn. Nu heeft mijn vriend twijfels en is hij van een op het andere moment gegaan. Kleding mee spullen nog niet. En gegaan met zijn kids. Dikke tranen bij alle kinderen en vooral bij mij. Ik wist dat het voor hem zwaar was hoor alle kids maar probeerde hem daar zo goed mogelijk in te ondersteunen. Zijn rede is dat hij het moeilijk vind constant kinderen om hem heen en hij was gewend geraakt een de ruimte en vrijheid om zich heen. Nu heeft hij gezegd ik ben er meegestopt en we zien wel waar het heen gaat. Nu eerst even Ruimte.
Ik heb het erg zwaar en weet niet gowd wat ik moet. Hij appt heel af en toe en checkt mij online. Wat moet ik nu hem laten of het gesprek aan gaan. Hou nog veel van hem en hoop dat hij inziet wat doe ik.

Groetjes lisa
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven