Twijfels

18-01-2020 17:20 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Even van me afschrijven.
Ergens midden november heb ik een jongen leren kennen. Mijn relatie was toen dik een maand uit, dus ik was alles behalve opzoek naar wat nieuws.
Het klikte erg goed, en toen gingen we afspreken. Ook dit was gezellig en het klikte allemaal prima. We hebben elkaar een aantal keer gezien, en in de vakantie ook wat langer.
Nu was ik in het begin al vrij duidelijk over het feit dat ik voorlopig een relatie echt nog niet zag zitten. En nu, twee maanden later, denk ik er eigenlijk nog steeds zo over.
Hij wil alleen wel exclusief zijn, dus bijvoorbeeld niet met anderen daten of wat dan ook.
Ik vind het dan persoonlijk een 'bijna relatie' als ik het dan een naampje moet geven. Ik heb ook gezegd: stel, ik ga stappen met vriendinnen en heb dan zin om iemand te zoenen,dan wil ik dat gewoon kunnen doen.
Hij was het hier niet mee eens en vond het maar smerig. Hij denkt natuurlijk meteen dat ik van plan ben om de grootste slet uit te gaan hangen, wat niet zo is. Ik ben het niet van plan, ik zeg niet dat ik het ga doen of dat ik er behoefte aan heb. Waar ik wél behoefte aan heb, is als het zich zou voordoen, dat het dan ook kan. Ik wil niet rekening met iemand hoeven houden, op dit moment. Ik ben, mede door mijn vorige relatie, simpelweg nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil eerst aan mezelf werken, zodat ik de leukste en beste versie ben van mezelf, en niet dat het een 'toxic' relatie wordt.
Hij wil ook geen relatie, maar wel exclusief zijn en kijken waar het ons brengt.
Verder heb ik nog wel meer dingen waar ik een beetje mee zit. We wonen zo'n 2.5 uur van elkaar vandaan. Doordeweeks heb ik een studenten OV, maar in het weekend niet. Beide hebben we het financieel niet breed, waardoor kaartjes halen of ov's opladen echt niet altijd kan.
Verder is onze levensstijl ook best verschillend. Ik ben begonnen aan een nieuwe studie, omdat ik een betere toekomst voor mijzelf wil. Het is een HBO studie en ik vind het nog best pittig, ik moet er echt iets voor doen. Hij heeft een WAJONG uitkering. Hier is helemaal niks mis mee, ik heb zelf ook een tijdje een uitkering gehad uit nood. Hier oordeel ik dus niet over, maar ik merk wel dat hij echt iets in zich heeft zitten. Ik vind het dan ook meer jammer dat hij er niks mee doet. Zijn vrienden doen volgens mij op dit moment ook niet echt wat, wat dus als resultaat heeft dat ze rustig op een dinsdagavond aan de whiskey zitten en jointjes roken met z'n alle. Verder blowt hij ook dagelijks. Omdat we geen relatie hebben stoor ik me hier niet per se aan, maar ik benoem het wel, dus het zal me echt wel iets doen. Ik denk dat als we wel een relatie zouden krijgen, dat ik me hier best wel aan zou kunnen ergeren.
Daarnaast ben ik heel erg beïnvloedbaar. Ik weet dit van mezelf, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik het nog wel laat gebeuren. Een deel van mijn vrienden heeft hem ook bestempeld als junk. Er worden dan dingen gezegd als 'hij ziet er echt uit als een junk'. Nu ben ik niet tot over m'n oren verliefd, maar het is niet leuk om te horen. Ik probeer wel me hierdoor niet te laten lijden, omdat uiterlijk echt minder telt als het innerlijk. Ik bedoel, met een knap uiterlijk ga je geen diepgaande gesprekken hebben of zo. Dan telt innerlijk toch echt meer.
Verder heb ik echt een hele leuke klik met hem. We kunnen samen echt in een deuk liggen, fijn praten, hij is heel erg supportive met mijn school, lief, zorgzaam. En toch heb ik mijn twijfels. Ik wil het gewoon leuk hebben samen, maar nog geen relatie. Hij is wel al verliefd op mij, maar ik wil hem absoluut niet gebruiken of aan het lijntje houden.

Iemand ook in zo'n situatie gezeten? Wat zouden jullie doen?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Stoppen met deze sh*t, want dit wordt hier wordt je niet gelukkig van.

Ga je leven en je vrijheid ontdekken zonder een wanna-be-vriendje die je volgt en veel meer wil dan jij op dit moment wil.
En die ook nog eens een pokke-eind van je weg woont.

Je kan het vriendelijk uitmaken, of je kan hem gewoon overal blokkeren als hij gaat lastig doen.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 17:25
16.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij is het niet voor je en gaat het hoogstwaarschijnlijk ook nooit worden.'Dus je kunt er beter mee kappen, hij is verliefd en wil meer in de toekomst, jij niet.
Beter nu duidelijk dan later de bom droppen,
Alle reacties Link kopieren
Stoppen. Je hoeft toch niet aan hem te verantwoorden wat je wil doen?! Je bent vrijgezel, je maakt je eigen regels. En je wil vrijgezel zijn. Nou geniet er dan ook van in plaats van aan de eerste de beste te blijven hangen.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt geen relatie dus dan moet je dat ook niet doen. Maar dan ook niet je gedragen alsof er een relatie is, zou ik zeggen. Dus wél een keer samen een biertje pakken, maar geen seksuele avonturen. Bij samen uit eten gaan de rekening delen. Niet elke dag appen of bellen of contact willen hebben, maar gewoon af en toe even bijpraten, zoals bij elke vriendschap die geen relatie is. Of afspreken samen naar de film te gaan, maar dan na afloop alleen naar huis, zoals je met elke andere goede vriend zou doen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
2,5 uur uit elkaar wonen, geen geld om jullie OV kaart op te waarderen maar hij blowt wel elke dag..

Er zijn vast leukere schepsels in de buurt!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
pejeka schreef:
18-01-2020 17:27
Jij wilt geen relatie dus dan moet je dat ook niet doen. Maar dan ook niet je gedragen alsof er een relatie is, zou ik zeggen. Dus wél een keer samen een biertje pakken, maar geen seksuele avonturen. Bij samen uit eten gaan de rekening delen. Niet elke dag appen of bellen of contact willen hebben, maar gewoon af en toe even bijpraten, zoals bij elke vriendschap die geen relatie is. Of afspreken samen naar de film te gaan, maar dan na afloop alleen naar huis, zoals je met elke andere goede vriend zou doen.
Het is alleen vrij duidelijk dat de andere kant meer wil dan vriendschap.

En dan werkt "gewoon vriendschap" niet.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
18-01-2020 17:28
Het is alleen vrij duidelijk dat de andere kant meer wil dan vriendschap.

En dan werkt "gewoon vriendschap" niet.
Als dat niet werkt, een punt zetten achter het contact, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
18-01-2020 17:28
Het is alleen vrij duidelijk dat de andere kant meer wil dan vriendschap.

En dan werkt "gewoon vriendschap" niet.
Ja, precies. Ik had ook voorgesteld om gewoon vrienden te zijn/blijven/worden. Hij vond het alleen te laat, en zou het niet kunnen.
Ik had hem ook veel pijn gedaan door het 'afkappen'. Hij wil gewoon kijken waar het schip strandt. Het komt op mij over alsof hij op deze voet door wil gaan,en als het ware wil wachten tot ik wel klaar ben voor een relatie.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Eens met de anderen, beter om te stoppen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
T-Bag schreef:
18-01-2020 17:32
Ja, precies. Ik had ook voorgesteld om gewoon vrienden te zijn/blijven/worden. Hij vond het alleen te laat, en zou het niet kunnen.
Ik had hem ook veel pijn gedaan door het 'afkappen'. Hij wil gewoon kijken waar het schip strandt. Het komt op mij over alsof hij op deze voet door wil gaan,en als het ware wil wachten tot ik wel klaar ben voor een relatie.
Als hij gewoon op vriendschappelijke voet met je wil verkeren, en verder geen druk zet op jou om al dan niet een relatie te beginnen, wat is dan het probleem? Dan is hij gewoon een vriend en dan zie je in de toekomst vanzelf wat er al dan niet verder van komt.

Heb je al het bed met hem gedeeld dan, dat hij zo graag het stempel "exclusief" wil hebben?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wajong (waarom dan? die krijg je toch niet voor zweetvoeten?), uren van elkaar vandaan, geen geld, ziet er uit als een junk, gedraagt zich ook nog als een junk, en wil dingen waar jij nog niet aan toe bent.

Lijkt mij niet heel erg moeilijk.
jo12345 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 17:37
8.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
18-01-2020 17:25
Stoppen met deze sh*t, want dit wordt hier wordt je niet gelukkig van.

Ga je leven en je vrijheid ontdekken zonder een wanna-be-vriendje die je volgt en veel meer wil dan jij op dit moment wil.
En die ook nog eens een pokke-eind van je weg woont.

Je kan het vriendelijk uitmaken, of je kan hem gewoon overal blokkeren als hij gaat lastig doen.
Eens.

Hij wil overduidelijk meer dan jij. Ik zou ermee stoppen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
T-Bag schreef:
18-01-2020 17:32
Ja, precies. Ik had ook voorgesteld om gewoon vrienden te zijn/blijven/worden. Hij vond het alleen te laat, en zou het niet kunnen.
Ik had hem ook veel pijn gedaan door het 'afkappen'. Hij wil gewoon kijken waar het schip strandt. Het komt op mij over alsof hij op deze voet door wil gaan,en als het ware wil wachten tot ik wel klaar ben voor een relatie.
Beseft hij dat hij je zo nog eerder wegjaagt en een misschien ooit mooie vriendschap ook onmogelijk maakt?

Ik zou het misschien nog niet zo zeer afkappen, maar eerder laten doodbloeden.

Jullie kunnen toch alleen maar in 't weekend, dan zou ik de volgende weekenden al maar gaan inplannen met andere zaken.
Familiefeestjes, op stap met vriendinnen, studie, werk, ...
Waardoor er dus nauwelijks nog tijd blijft om effe 2.5 uur enkel te gaan reizen of dat hij zou langskomen.


Je kent elkaar amper 3 maanden én nu al zo'n gedoe vanuit zijn kant?
Alle reacties Link kopieren
Hij drinkt en blowt en heeft een Wajong. Bijzonder. Heeft hij een psychische stoornis?
Waarom zou je met deze jongen doorgaan? Zo ver weg, weinig overeenkomsten, treurig toekomstbeeld, hij te veeleisend. Afkappen die handel. Zelfs als vrienden niet doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waar je over twijfelt.

Je weet héél duidelijk wat je zelf wilt: géén relatie, géén exclusiviteit, wellicht een keertje met een ander zoeken tijdens stappen, en het af en toe met hem leuk hebben.

Hij wil wél een relatie, wél exclusiviteit, dat je nooit meer met een ander zoent want smerig (smerig, serieus?).

Dat gaat dus niet samen. En aangezien je hem niet wilt gebruiken of aan het lijntje wilt houden zit er maar één ding op, toch?

(Afgezien daarvan klinkt hij ook helemaal niet zo leuk verder, dus good riddance zou ik denken).
Alle reacties Link kopieren
Hi TO,

Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor je. Tussen de regels door lees ik dat je het niet per se heel makkelijk hebt (gehad) en ik lees dingen in je bericht die ik heel positief vind!

"Nu was ik in het begin al vrij duidelijk over het feit dat ik voorlopig een relatie echt nog niet zag zitten. En nu, twee maanden later, denk ik er eigenlijk nog steeds zo over.
Hij wil alleen wel exclusief zijn, dus bijvoorbeeld niet met anderen daten of wat dan ook. Ik vind het dan persoonlijk een 'bijna relatie' als ik het dan een naampje moet geven."

Mee eens! Exclusief zijn (wat hij voor ogen heeft onder deze naam) is overduidelijk niet wat jij wilt. Dus ik zou niet zozeer kijken naar de benaming 'relatie' / 'exclusief'. Maar vooral de inhoud van wat hij wil en jij wilt. Hij wil iets serieus en jij niet. Laat je niet ompraten in iets waarvan je nu al het gevoel hebt niet te willen en ik merk dat je dit ook zeker niet wilt laten gebeuren, dus erg goed van je dat je opkomt voor wat jij wilt en jezelf beschermt.

"Ik heb ook gezegd: stel, ik ga stappen met vriendinnen en heb dan zin om iemand te zoenen,dan wil ik dat gewoon kunnen doen. Hij was het hier niet mee eens en vond het maar smerig. Hij denkt natuurlijk meteen dat ik van plan ben om de grootste slet uit te gaan hangen, wat niet zo is. Ik ben het niet van plan, ik zeg niet dat ik het ga doen of dat ik er behoefte aan heb. Waar ik wél behoefte aan heb, is als het zich zou voordoen, dat het dan ook kan. Ik wil niet rekening met iemand hoeven houden, op dit moment."

Heel duidelijk, heel volwassen van je dat je dit ook eerlijk en helder meld bij hem! Zijn reactie geeft duidelijk aan dat hij iets serieus wilt of jou enkel voor hem wilt en heel goed van je dat jij wel helder bent. Hou dit zeker vol, zulke grenzen trekken voor jezelf : )

"Ik ben, mede door mijn vorige relatie, simpelweg nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil eerst aan mezelf werken, zodat ik de leukste en beste versie ben van mezelf, en niet dat het een 'toxic' relatie wordt."

Wederom: respect. Knap dat je dit nu inziet. Je kijkt heel realistisch naar je verleden en wilt voorkomen dat je dezelfde fouten herhaalt en/of onnodig fouten gaat maken die je kan voorkomen.

"Verder is onze levensstijl ook best verschillend. Ik ben begonnen aan een nieuwe studie, omdat ik een betere toekomst voor mijzelf wil. Het is een HBO studie en ik vind het nog best pittig, ik moet er echt iets voor doen. Hij heeft een WAJONG uitkering."

Ik vind het erg mooi om te lezen dat je een betere toekomst voor jezelf wil gaan regelen. Echt super goed van je!

"Hier is helemaal niks mis mee, ik heb zelf ook een tijdje een uitkering gehad uit nood. Hier oordeel ik dus niet over, maar ik merk wel dat hij echt iets in zich heeft zitten. Ik vind het dan ook meer jammer dat hij er niks mee doet."

Mooie wijze van nadenken. Je laat hem in zijn waarde en toont begrip. Echter ook heel goed dat je inziet dat jullie momenteel erg verschillend zijn en ik zou het zonde vinden als hij en zijn huidige wijze van doen jou dalijk beïnvloed op negatieve wijze.
Jij wilt je leven herpakken, studeren en ontwikkelen. Daar de focus op houden en als je merkt dat zijn levensstijl jou op enige negatieve wijze beïnvloed, zou ik zeker afstand nemen. Simpelweg omdat jij het zelf niet financieel breed heb, je studie is nog niet afgerond en je wilt meer uit je leven halen, maar je staat nog op een fragiele positie omdat je dus nog niet een (vaste) baan hebt (waarschijnlijk), nog geen diploma, financieel nog niet heel stabiel enzovoort. Dus zou enorm zonde zijn als je, door jezelf niet goed te beschermen (laten ompraten tot een relatie waar je niet klaar voor bent o.a.) dalijk zelf veel (emotionele) schade gaat ondervinden. Heel goed dus dat je voorzichtig bent en goed blijft nadenken en inziet dat het nu niet het moment is gezien de grote verschillen tussen jullie.

"Hij is wel al verliefd op mij, maar ik wil hem absoluut niet gebruiken of aan het lijntje houden."

Ik zou het contact verbreken en duidelijk aangeven dat je helaas geen interesse hebt om een relatie aan te gaan met hem of exclusief met hem te zijn.

Leg de focus op jezelf en de toekomst die jij wilt voor jou, zoals je overduidelijk al aangeeft mee bezig te zijn of mee bezig te willen zijn.

Ontzettend veel succes gewenst! Hoop dat je gelukkig zult zijn : )
Alle reacties Link kopieren
Overigens, als je verder even niks wilt met mannen, prima, maar dan ga je toch ook niet in de kroeg staan te zoenen? Sorry hoor, tuurlijk kan je dan met een leuke jongen gewoon een drankje drinken en wat kletsen, maar dan hoef je toch niet gelijk te gaan bekken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik ben gestopt bij "hij blowt elke dag".
Alle reacties Link kopieren
Met een knap uiterlijk ga je geen diepgaande gesprekken hebben?

En bedankt he?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
18-01-2020 17:35
Wajong (waarom dan? die krijg je toch niet voor zweetvoeten?), uren van elkaar vandaan, geen geld, ziet er uit als een junk, gedraagt zich ook nog als een junk, en wil dingen waar jij nog niet aan toe bent.

Lijkt mij niet heel erg moeilijk.
Lijkt mij inderdaad geen hogere wiskunde...
Ego is the anesthesia that deadens the pain of stupidity.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
18-01-2020 17:35
Als hij gewoon op vriendschappelijke voet met je wil verkeren, en verder geen druk zet op jou om al dan niet een relatie te beginnen, wat is dan het probleem? Dan is hij gewoon een vriend en dan zie je in de toekomst vanzelf wat er al dan niet verder van komt.

Heb je al het bed met hem gedeeld dan, dat hij zo graag het stempel "exclusief" wil hebben?
Ja, zo dacht ik er dus ook over. We hebben het bed al wel gedeeld inderdaad.
En over het zoenen met andere jongens, het is niet zo dat dat per se moet. Kan inderdaad ook gewoon gezellig wat drinken.
Het ging mij er meer om, dat als ik wél zou willen zoenen, dat dat gewoon moet kunnen.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
18-01-2020 17:35
Wajong (waarom dan? die krijg je toch niet voor zweetvoeten?), uren van elkaar vandaan, geen geld, ziet er uit als een junk, gedraagt zich ook nog als een junk, en wil dingen waar jij nog niet aan toe bent.

Lijkt mij niet heel erg moeilijk.
Hij heeft een Wajong door z'n ADD/ADHD. Daarom blowt die ook, omdat die niet zo goed tegen die medicijnen kan.
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
18-01-2020 17:37
Beseft hij dat hij je zo nog eerder wegjaagt en een misschien ooit mooie vriendschap ook onmogelijk maakt?

Ik zou het misschien nog niet zo zeer afkappen, maar eerder laten doodbloeden.

Jullie kunnen toch alleen maar in 't weekend, dan zou ik de volgende weekenden al maar gaan inplannen met andere zaken.
Familiefeestjes, op stap met vriendinnen, studie, werk, ...
Waardoor er dus nauwelijks nog tijd blijft om effe 2.5 uur enkel te gaan reizen of dat hij zou langskomen.


Je kent elkaar amper 3 maanden én nu al zo'n gedoe vanuit zijn kant?
Ja, eens. Ik denk dat het uiteindelijk wel doodbloed omdat hij meer aandacht zou willen dan dat ik hem kan/wil geven...
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
Alle reacties Link kopieren
lenova schreef:
18-01-2020 17:57
Hi TO,

Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor je. Tussen de regels door lees ik dat je het niet per se heel makkelijk hebt (gehad) en ik lees dingen in je bericht die ik heel positief vind!

"Nu was ik in het begin al vrij duidelijk over het feit dat ik voorlopig een relatie echt nog niet zag zitten. En nu, twee maanden later, denk ik er eigenlijk nog steeds zo over.
Hij wil alleen wel exclusief zijn, dus bijvoorbeeld niet met anderen daten of wat dan ook. Ik vind het dan persoonlijk een 'bijna relatie' als ik het dan een naampje moet geven."

Mee eens! Exclusief zijn (wat hij voor ogen heeft onder deze naam) is overduidelijk niet wat jij wilt. Dus ik zou niet zozeer kijken naar de benaming 'relatie' / 'exclusief'. Maar vooral de inhoud van wat hij wil en jij wilt. Hij wil iets serieus en jij niet. Laat je niet ompraten in iets waarvan je nu al het gevoel hebt niet te willen en ik merk dat je dit ook zeker niet wilt laten gebeuren, dus erg goed van je dat je opkomt voor wat jij wilt en jezelf beschermt.

"Ik heb ook gezegd: stel, ik ga stappen met vriendinnen en heb dan zin om iemand te zoenen,dan wil ik dat gewoon kunnen doen. Hij was het hier niet mee eens en vond het maar smerig. Hij denkt natuurlijk meteen dat ik van plan ben om de grootste slet uit te gaan hangen, wat niet zo is. Ik ben het niet van plan, ik zeg niet dat ik het ga doen of dat ik er behoefte aan heb. Waar ik wél behoefte aan heb, is als het zich zou voordoen, dat het dan ook kan. Ik wil niet rekening met iemand hoeven houden, op dit moment."

Heel duidelijk, heel volwassen van je dat je dit ook eerlijk en helder meld bij hem! Zijn reactie geeft duidelijk aan dat hij iets serieus wilt of jou enkel voor hem wilt en heel goed van je dat jij wel helder bent. Hou dit zeker vol, zulke grenzen trekken voor jezelf : )

"Ik ben, mede door mijn vorige relatie, simpelweg nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil eerst aan mezelf werken, zodat ik de leukste en beste versie ben van mezelf, en niet dat het een 'toxic' relatie wordt."

Wederom: respect. Knap dat je dit nu inziet. Je kijkt heel realistisch naar je verleden en wilt voorkomen dat je dezelfde fouten herhaalt en/of onnodig fouten gaat maken die je kan voorkomen.

"Verder is onze levensstijl ook best verschillend. Ik ben begonnen aan een nieuwe studie, omdat ik een betere toekomst voor mijzelf wil. Het is een HBO studie en ik vind het nog best pittig, ik moet er echt iets voor doen. Hij heeft een WAJONG uitkering."

Ik vind het erg mooi om te lezen dat je een betere toekomst voor jezelf wil gaan regelen. Echt super goed van je!

"Hier is helemaal niks mis mee, ik heb zelf ook een tijdje een uitkering gehad uit nood. Hier oordeel ik dus niet over, maar ik merk wel dat hij echt iets in zich heeft zitten. Ik vind het dan ook meer jammer dat hij er niks mee doet."

Mooie wijze van nadenken. Je laat hem in zijn waarde en toont begrip. Echter ook heel goed dat je inziet dat jullie momenteel erg verschillend zijn en ik zou het zonde vinden als hij en zijn huidige wijze van doen jou dalijk beïnvloed op negatieve wijze.
Jij wilt je leven herpakken, studeren en ontwikkelen. Daar de focus op houden en als je merkt dat zijn levensstijl jou op enige negatieve wijze beïnvloed, zou ik zeker afstand nemen. Simpelweg omdat jij het zelf niet financieel breed heb, je studie is nog niet afgerond en je wilt meer uit je leven halen, maar je staat nog op een fragiele positie omdat je dus nog niet een (vaste) baan hebt (waarschijnlijk), nog geen diploma, financieel nog niet heel stabiel enzovoort. Dus zou enorm zonde zijn als je, door jezelf niet goed te beschermen (laten ompraten tot een relatie waar je niet klaar voor bent o.a.) dalijk zelf veel (emotionele) schade gaat ondervinden. Heel goed dus dat je voorzichtig bent en goed blijft nadenken en inziet dat het nu niet het moment is gezien de grote verschillen tussen jullie.

"Hij is wel al verliefd op mij, maar ik wil hem absoluut niet gebruiken of aan het lijntje houden."

Ik zou het contact verbreken en duidelijk aangeven dat je helaas geen interesse hebt om een relatie aan te gaan met hem of exclusief met hem te zijn.

Leg de focus op jezelf en de toekomst die jij wilt voor jou, zoals je overduidelijk al aangeeft mee bezig te zijn of mee bezig te willen zijn.

Ontzettend veel succes gewenst! Hoop dat je gelukkig zult zijn : )
Lief van je! Dankjewel!
Ik wil inderdaad gewoon mezelf herpakken, en dat kan best met iemand aan mijn zijde, maar op dit moment wil ik dat simpelweg even niet.
Ik ben inderdaad een stuk voorzichtiger geworden ermee. Misschien ook wat volwassener dan eerder. Het is wel lastig om voet bij stuk te houden soms, omdat ik wel echt een klik voel. Maar ik weet gewoon dat het op deze manier beter is!
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven