Twijfels

02-09-2009 12:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_75433 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 11:25
Reden: niet meer van toepassing
% gewijzigd
Dat hoeft niet per se aan je relatie te liggen.

Je bent (misschien onbewust) bang dat je iets mist, dat dit 'het' niet is. Maar dat zit in jou. Dat hoeft helemaal niet aan je relatie te liggen.

Je bent in gedachten een beetje je grenzen aan het opzoeken. 'Zal ik het uitmaken?' dat is te vergelijken met achterop een motor zitten, je moet je goed vasthouden want het gaat hard en dan denken, 'zal ik loslaten?'

Ja, en dan?

Flirten met zoiets kán betekenen dat er iets niet goed is in je relatie, maar als jij zegt dat het allemaal goed zit, dan is dat dus niet aan de orde en ben je gewoon een beetje je grenzen aan het verkennen.
quote:Sammelehein schreef op 02 september 2009 @ 12:19:

Dagelijks? Dan moet je je wel erg k*t voelen, of niet? Zijn er gegronde redenen om te twijfelen, Bergje?

Yep!. Woon samen met een hele lieve man en onze relatie is, sec gezien, erg goed. Er zijn echter omstandigheden van buitenaf ...(waar wij geen invloed op hebben), die roet in het eten gooien. Om herkenning te voorkomen wil ik niet teveel op details ingaan. Het heeft echter te maken met een samengesteld gezin. Laten we zeggen dat het allemaal niet zo klikt!

Voel me inderdaad dus k*t en weet niet wat ik moet doen. Er is een manier om onze relatie te redden en dat is gaat latten....
@eleonora: ja, ik denk dat dat het is. Maar omdat het iets is wat me aan het hart gaat, schrik ik er van.

@Bergje: je zegt zelf al dat er één manier is om je relatie te redden: latten. Maar dat is wel weer een grote stap, hè? Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe!
quote:Sammelehein schreef op 02 september 2009 @ 15:54:

@Bergje: je zegt zelf al dat er één manier is om je relatie te redden: latten. Maar dat is wel weer een grote stap, hè? Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe!

Misschien zijn de stappen (en het gevecht) ... wanneer ik besluit te blijven.... wel groter. Je weet nooit waar je goed aan doet he?

Ik geef een solide bestaan op voor een hoop onzekerheid (financieel en emotioneel).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven