Typisch Klarien

20-11-2018 22:06 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden ben ik een dorp verder op gaan wonen. Allemaal leuke nieuwe mensen ontmoet. Hartstikke fijn dus! Sinds 2 jaar haal ik mijn boodschappen bij Dirk de groenteman. Aardige vent. Sinds ruim een half jaar valt het erg op deze Dirk wel erg geïnteresseerd is in mij. Hij flirt er aardig opls! Hij wordt onhandig en wat zenuwachtig als ik in zijn buurt kom. Hij heeft al heel wat pogingen ondernomen om mij aan te spreken,maar op de een of andere manier wordt ik weer zenuwachtig van hem, en lukt het mij niet om daadwerkelijk een gesprek met Dirk te beginnen. Ik sterf 1000 doden. Heb al zovaak de deksel op mijn neus gekregen dat ik niet meet durf. En dit heb ik alleen als ik mannen echt heel leuk vind. Dirk is een tijdje afwezig geweest en ik heb toen (via social media) gevraagd waarom ik hem niet meer zag, affin,Dirk was ziek. Kan gebeuren. En daarna is het flirten alleen maar meer en meer geworden. Ik zou graag eens een kop koffie met Dirk willen gaan drinken. Ik durf dit alleen nirt te vragen,bang om afgewezen te worden.
anoniem_379113 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 19:41
80.01% gewijzigd
Degene die deze OP begrijpt, mag nu opstaan.
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 22:54
Ik blijf zitten want ik snap er ook geen hol van
typischklarien schreef:
20-11-2018 22:06
Alleen hoe pak ik dit netjes en discreet aan,zodat het niet te duidelijk is maar ook niet te vaag.

Niet te duidelijk maar ook niet te vaag.. Waarom zo ingewikkeld? Duidelijkheid is denk ik juist gewenst én bovendien netjes in mijn optiek. Als je niet duidelijk genoeg bent heb je de kans dat hij afhaakt. Dat lijkt me vele malen erger dan een blauwtje oplopen, vervelend maar daar kom je wel weer overheen.

Je geeft aan contact te hebben gehad via berichtjes. Waarom stuur je geen berichtje in de trant van ‘Dag Piet, het lijkt me leuk om je wat beter te leren kennen. Zie je het zitten om samen een keer wat te drinken?’
anoniem_64901a3ee50c1 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 23:00
7.22% gewijzigd
Wat heb jij gedronken??
Normaal ben ik n iet zo snel het type die zegt er niks van te snappen als het wel redelijk duidelijk is maar dit keer begrijp ik de OP ook niet echt.

Kun je het misschien in het kort samen vatten?
Klinkt als een doodvermoeiende nieuwe serie op SBS, met een of ander blond wicht in de hoofdrol

Als je dan toch je verhaal in de derde persoon begint, wat ik nooit aanraad, switch dan niet na vijf zinnen naar de eerste. Amateur.
ShaunTheSheep schreef:
20-11-2018 22:59
Wat heb jij gedronken??
En waar kan ik het krijgen?!

Kan niet slapen.
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 23:00

Kan niet slapen.
:lol:
Klinkt als een episode van vrouw zoekt boer.
.
Tsjonge. Die Klarien toch. Het is me allemaal wat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 22:54

Kost iets meer moeite dan de gemiddelde OP maar ik heb ze wel eens erger meegemaakt. :sherlock:
anoniem_64901a3ee50c1 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 23:05
0.23% gewijzigd
Eeehm.. Gaat weer zitten :cencored:
Ana_Isabel** schreef:

Kan niet slapen.
Ik denk dat dit zoiets sterks was dat het alleen maar uit het illegale circuit kan komen.
linnylow schreef:
Normaal ben ik n iet zo snel het type die zegt er niks van te snappen als het wel redelijk duidelijk is maar dit keer begrijp ik de OP ook niet echt.

Kun je het misschien in het kort samen vatten?
TO vind iemand leuk die al 2 jaar met haar flirt. Ze appt ook met hem en vriendinnen van haar zien dat hij met haar flirt. Ze ziet hem op zijn werk, maar kent hem niet persoonlijk.
Blijkbaar zijn al haar vriendinnen ook haar collega's.. Ofzo.

Meer kan ik er niet van maken.

Mijn conclusie na de OP 5x te hebben gelezen.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 23:06
4.11% gewijzigd
Niet Klazien?
Murrmurr schreef:
Klinkt als een doodvermoeiende nieuwe serie op SBS, met een of ander blond wicht in de hoofdrol

Lekker gek, lekker awkward.
Ohh Piet en Klarien. Het duurt al maanden. Twee jaar. Weken. Maanden. Eigenlijk een jaar.

Hij is toch geen barman hè? Forget about it.
RégineFilange schreef:
20-11-2018 23:05
Lekker gek, lekker awkward.
Met ijsthee en kekke rietjes. En een versierde mand voor op de fiets.
Ik snap ‘m. Maar ben te lui om op te staan.
Welkom bij alweer een strontvervelende nieuwe aflevering van Typisch Klarien. Deze week: een knipoog van de groenteboer
Murrmurr schreef:
20-11-2018 23:08
Welkom bij alweer een strontvervelende nieuwe aflevering van Typisch Klarien. Deze week: een knipoog van de groenteboer
:rofl:
Murrmurr schreef:
20-11-2018 23:08
:rofl:
Ik kom hier voor de reacties. Hahaha!

Maar Klarien, gewoon duidelijk zijn. Dat willen mannen.
Murrmurr schreef:
20-11-2018 23:06
Ohh Piet en Klarien. Het duurt al maanden. Twee jaar. Weken. Maanden. Eigenlijk een jaar.

Hij is toch geen barman hè? Forget about it.
Oh ja, de barman natuurlijk. Ik zat te denken aan de hypotheekadviseur ofzo, maar dit klinkt veel logischer. En idd TO, hou maar op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven