Typisch Klarien

20-11-2018 22:06 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden ben ik een dorp verder op gaan wonen. Allemaal leuke nieuwe mensen ontmoet. Hartstikke fijn dus! Sinds 2 jaar haal ik mijn boodschappen bij Dirk de groenteman. Aardige vent. Sinds ruim een half jaar valt het erg op deze Dirk wel erg geïnteresseerd is in mij. Hij flirt er aardig opls! Hij wordt onhandig en wat zenuwachtig als ik in zijn buurt kom. Hij heeft al heel wat pogingen ondernomen om mij aan te spreken,maar op de een of andere manier wordt ik weer zenuwachtig van hem, en lukt het mij niet om daadwerkelijk een gesprek met Dirk te beginnen. Ik sterf 1000 doden. Heb al zovaak de deksel op mijn neus gekregen dat ik niet meet durf. En dit heb ik alleen als ik mannen echt heel leuk vind. Dirk is een tijdje afwezig geweest en ik heb toen (via social media) gevraagd waarom ik hem niet meer zag, affin,Dirk was ziek. Kan gebeuren. En daarna is het flirten alleen maar meer en meer geworden. Ik zou graag eens een kop koffie met Dirk willen gaan drinken. Ik durf dit alleen nirt te vragen,bang om afgewezen te worden.
anoniem_379113 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 19:41
80.01% gewijzigd
Natuurlijk! De barman... :facepalm: Nu snap ik het.

Maar hoe kom je aan zijn nummer als je nog nooit met hem hebt gepraat?
Niet te duidelijk, maar ook niet te vaag... Hmm..

"Hoi, ik vind je redelijk leuk en misschien wil ik wel met je uit als ik tijd en zin heb."
Ja hoor! Ik herken het helemaal! Typisch klarien.

( o_o )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
20-11-2018 23:06
Hij is toch geen barman hè? Forget about it.
Nee, de ski-leraar :love:
Enn schreef:
20-11-2018 23:23
Ja hoor! Ik herken het helemaal! Typisch klarien.

( o_o )
😀 Je suis Klarien!
Klarien is dan toch een barvrouw of ski-lerares?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
20-11-2018 23:25
😀 Je suis Klarien!
Sje swies Klarien oossie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hey BGB! :lips:
Enn schreef:
20-11-2018 23:26
Klarien is dan toch een barvrouw of ski-lerares?
Hoeft niet. Die staat met haar posse in de kroeg.
novina schreef:
20-11-2018 23:34
Hoeft niet. Die staat met haar posse in de kroeg.
Oh zo! Ik begreep het niet.......

Nu wel. Helemaal. Maar dat is ook als je Klarienerig ingesteld bent he? Dan komt het vanzelf.
Het helpt om de op van achter naar voren te lezen

Er is een plek waar TO met enige regelmaat komt. Daar werkt een man. En ze flirten hevig met elkaar. Dat is pas sinds een paar weken/maanden. Ze 'kennen' elkaar al 2 jaar, maar Klarien had eerst geen interesse om in te gaan op zijn avances en nu wel. Klarien twijfelt wel enorm of het echt flirten is of gewoon sociaal gedrag (klantvriendelijkheid), maar is bang om afgewezen te worden. Dus vraagt tips hoe ze wel maar toch ook niet een stap kan zetten zodat ze duidelijkheid zou kunnen krijgen zonder zelf met de billen bloot te moeten
Pinda-Kaas schreef:
20-11-2018 23:42
Het helpt om de op van achter naar voren te lezen

Er is een plek waar TO met enige regelmaat komt. Daar werkt een man. En ze flirten hevig met elkaar. Dat is pas sinds een paar weken/maanden. Ze 'kennen' elkaar al 2 jaar, maar Klarien had eerst geen interesse om in te gaan op zijn avances en nu wel. Klarien twijfelt wel enorm of het echt flirten is of gewoon sociaal gedrag (klantvriendelijkheid), maar is bang om afgewezen te worden. Dus vraagt tips hoe ze wel maar toch ook niet een stap kan zetten zodat ze duidelijkheid zou kunnen krijgen zonder zelf met de billen bloot te moeten
Jij tovenares! O_O :fortune:
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 22:54
Degene die deze OP begrijpt, mag nu opstaan.

:HA:
En met de kont IN de krib hè? Niet tegen.

It's beginning to look a lot like Christmas B-)
Klantenbinding is een strategie die het behoud van bestaande klanten en een verhoging van haar bestedingen stimuleert. Door in te spelen op de wensen en behoeften van de klant wordt klantenloyaliteit ontwikkeld, met als doel het verwerven van een voorkeurspositie.

dit denk ik,
typisch Roelie :lips:
Speelt dit zich af in de plaatselijke koffiesjop?
Typisch Klarien, gekke stukjes gaan schrijven met een hoofd vol wolken.
Gekke meid!!!!
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 23:17
Natuurlijk! De barman... :facepalm: Nu snap ik het.

Maar hoe kom je aan zijn nummer als je nog nooit met hem hebt gepraat?
Niet de barman, want Klarien zegt dat ze hem op de werkvloer moeilijk kan aanspreken, en een barman is nou juist heel gemakkelijk aanspreekbaar: "Twee bier, en neem er zelf ook eentje." Of zoiets.

Ook geen hypotheekadviseur, zoals iemand suggereerde, want dan neemt Klarien haar vriendinnen niet elke keer mee.

Mijn gok: de sportschooltrainer. Klarien kan hem moeilijk aanspreken, omdat hij druk is met het demonstreren van kniebuigingen. Maar ze heeft wel oogcontact met hem. Haar vriendinnen zien dat hij zijn ogen niet van Klarien kan afhouden. Terwijl hij intussen druk is met de kniebuigingen en de push ups. What to do?

Ik weet het ook niet. Ik vind het wel raar dat hij al twee jaar (geen typefout) cirkelbewegingen om Klarien heen maakt, zonder ooit zélf een toenaderingspoging te doen. Dat lijkt me een slecht teken: Klarien heeft de laatste tijd toch duidelijk terug geflirt? Dan had hij allang toe kunnen slaan. Maar dat heeft hij niet gedaan, omdat:

A) hij zich verveelt en naar andere meisjes lonkt terwijl zijn vriendin thuis op hem wacht met een stoofpotje;
B. hij mannen aantrekkelijker vindt;
C) hij een contract bij de sportschool heeft ondertekend waarin hij heeft beloofd om uitsluitend professioneel contact met klanten te hebben;
D) hij een duister verleden en/of een stoornis heeft waarmee hij Klarien niet wil opzadelen.

Ik mik vooralsnog op A. (Eventueel aangevuld met D.)

Mijn advies zou zijn om hem gewoon vriendelijk te blijven toelachen, en om te wachten tot híj actie onderneemt. Twee jaar!! Een man die na twee jaar nog geen stappen durft te zetten, ervan uitgaande dat A t/m D niet van toepassing zijn, heeft een heel ander probleem, en dat probleem is reden genoeg om hem niet te willen.
Het is lastig uit te vinden of hij jou werkelijk leuk vindt zonder de kans te riskeren dat je misschien wordt afgewezen.
Het kan zijn dat deze man flirt...... om het flirten. Het kan ahw wat verslavend werken en dat hij daarop kickt.

Maar een grotere kans is dat hij jou leuk vind, vanwege de redenen die je al had benoemt. Iemand die daar al zolang mee bezig is.

Zoals ik al eerder zei, is het lastig zo niet onmogelijk om uit te vinden of hij jou leuk vindt zonder de kans te riskeren afgewezen te worden.
Daarom moet je je vraagstelling aanpassen.
Zodat de vraagstelling in zo’n hoedanigheid is dat jij je niet afgewezen gaat voelen.
En om dat te doen moet je hem een vraag over zichzelf stellen.
Je zult het ws een confronterende vraag vinden maar je moet je inbeelden dat je hem alleen maar die vraag stelt om uit te vinden wat hij wil.
Je moet even proberen over jouw kwetsbaarheid te stappen en de vraag bij hem ‘laten’

Volgende keer kun je weer online kontakt maken en vraag je hem gewoon: Ben je geinteresseerd in een relatie?
Zie het in een wijder verband dus dat je uitvindt of hij in een tijd van zijn leven is aangekomen dat hij plek heeft voor een relatie. Dat maakt het makkelijker voor jouw gevoel.
(stap over je kwetsbaarheid heen Klarien, jullie zijn hier al dik een jaar mee bezig)
Klarien, wat een kutnaam zeg.
Joanjett schreef:
21-11-2018 00:55
Klarien, wat een kutnaam zeg.
Zeg dat wel!!!
Joanjett: ook dat is typisch Klarien. Het zit haar niet mee, nooit.
Dat weet ik wel zeker, als je aan het leven moet beginnen als "Klarien" is de toon gezet.
Sterkte Klarien.
Of je zegt: Ben je toe aan een relatie?
Zo hou je het meer in het midden
Verbinder schreef:
21-11-2018 00:53
Volgende keer kun je weer online kontakt maken en vraag je hem gewoon: Ben je geinteresseerd in een relatie?
Een relatie?? En als Klarien hem na twee slokken wijn toch niet zo leuk vindt? o_o
Verbinder schreef:
21-11-2018 01:12
Of je zegt: Ben je toe aan een relatie?
Zo hou je het meer in het midden
Klarien weet toch zèlf niet of ze toe is aan een relatie met de sportschooltrainer/hypotheekadviseur/barman/skileraar/schoenenverkoper? Ze kent hem niet.

Ze kan dus beter aan hem vragen: ben je er na twee jaar eindelijk aan toe om te horen hoe ik heet en wie ik ben? In dat geval kunnen we iets gaan drinken.
Een tip die een vriend van mij gaf was om een balletje op te gooien. Bijvoorbeeld tijdens een gesprek aangeven: ik zou graag naar die en die film gaan maar ik heb geen zin om alleen te gaan....

En dan bezien of de ander er op in gaat. Iemand kan natuurlijk zeggen: waarom vraag je geen vriendin maar ook: zal ik met je mee gaan. Zo doe je een half voorstel en krijg je ook geen concrete afwijzing.

Je kan het natuurlijk met van alles doen. Vrijdag is daar en daar een leuk feest maar helaas hebben mijn vrienden al andere plannen en ik zou er graag naar toe gaan maar niet alleen...of daar en daar is een leuk kaasfondue/Arabisch restaurant geopend maar niemand in mijn omgeving houdt daarvan en ik zou er graag naar toe gaan maar niet alleen....

Nou ja, je snapt hem wel...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven