Typisch Klarien

20-11-2018 22:06 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden ben ik een dorp verder op gaan wonen. Allemaal leuke nieuwe mensen ontmoet. Hartstikke fijn dus! Sinds 2 jaar haal ik mijn boodschappen bij Dirk de groenteman. Aardige vent. Sinds ruim een half jaar valt het erg op deze Dirk wel erg geïnteresseerd is in mij. Hij flirt er aardig opls! Hij wordt onhandig en wat zenuwachtig als ik in zijn buurt kom. Hij heeft al heel wat pogingen ondernomen om mij aan te spreken,maar op de een of andere manier wordt ik weer zenuwachtig van hem, en lukt het mij niet om daadwerkelijk een gesprek met Dirk te beginnen. Ik sterf 1000 doden. Heb al zovaak de deksel op mijn neus gekregen dat ik niet meet durf. En dit heb ik alleen als ik mannen echt heel leuk vind. Dirk is een tijdje afwezig geweest en ik heb toen (via social media) gevraagd waarom ik hem niet meer zag, affin,Dirk was ziek. Kan gebeuren. En daarna is het flirten alleen maar meer en meer geworden. Ik zou graag eens een kop koffie met Dirk willen gaan drinken. Ik durf dit alleen nirt te vragen,bang om afgewezen te worden.
anoniem_379113 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 19:41
80.01% gewijzigd
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 23:17
Natuurlijk! De barman... :facepalm: Nu snap ik het.

k stond maar wat te drinken, wat te hangen.
Ik dacht en keek en dacht wat om me heen.
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Hahaha wat een reacties !
Nee het is geen barman, geen sportleraar oid. Ik zie hem niet tijdens mijn werk,ik ben in mijn vrije tijd.
En er wordt niet 2jaar lang over en weer geflirt, ik kom denk ik zo ongeveer 2 jaar op deze plek, sinds mijn verhuizing naar deze stad. Ongeveer de afgelopen 10 mnd denk ik, valt het mij op dat hij flirt en dat hij zenuwachtig op mij reageert. Ik vraag mij dan of ofdat het alleen vriendelijkheid is of dat hij daadwerkelijk flirt. Alleen daar kunnen jullie geen antwoord opgeven. Alleen hij. Maar ik weet niet hoe ik dat zou kunnen doen.
Hóe hebben mijn ouders dit kunnen bedenken hé... niks zit mij mee.
Joanjett schreef:
21-11-2018 00:55
Klarien, wat een kutnaam zeg.
Het klinkt alsof hij getrouwd is.
Zo begrijp er geen reet van maar wil iets neer zetten.
typischklarien schreef:
21-11-2018 08:38
Alleen hij. Maar ik weet niet hoe ik dat zou kunnen doen.
Vraag het hem
Murrmurr schreef:
20-11-2018 23:08
Welkom bij alweer een strontvervelende nieuwe aflevering van Typisch Klarien. Deze week: een knipoog van de groenteboer
:HA:
Hij kan ook nog psychiatrisch verpleegkundige of cipier zijn.
Neem eens een voorbeeld aan kiki
Klarien communiceert met zichzelf, das best fijn voor Klarien, als zij zichzelf maar begrijpt
Wat begrijp je er niet aan dan ?
Broodjekroket2 schreef:
21-11-2018 08:52
Klarien communiceert met zichzelf, das best fijn voor Klarien, als zij zichzelf maar begrijpt
Ok Klarien, wat je zou kunnen zeggen is:

"hallo/hé/hoi/hé-hoi werkende man, ben je altijd zo klantvriendelijk of vind je het gewoon leuk om me te zien?"

Afbeelding
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
21-11-2018 11:04
Ok Klarien, wat je zou kunnen zeggen is:

"hallo/hé/hoi/hé-hoi werkende man, ben je altijd zo klantvriendelijk is dat een banaan in je broekzak, of vind je het gewoon leuk om me te zien?"

Afbeelding
Ik denk
anoniem_379113 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 19:42
92.63% gewijzigd
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 22:54
Degene die deze OP begrijpt, mag nu opstaan.
ik blijf nog ff zitten :wtf:
Ana_Isabel** schreef:
20-11-2018 22:54
Degene die deze OP begrijpt, mag nu opstaan.
.
Ik blijf zitten.
Niet geschoten is altijd mis
OP is aangepast.
Bitje93 schreef:
25-11-2018 19:29
.
Ik blijf zitten.
Klaroen, als je dan zoals mikmak zegt in de koffieshop zit wil je mij dan wat brengen? Ik heb namelijk best behoorlijk pijn van de hele dag stront weg schrobben en ondertussen een kutbui. Oh, en ik moet ook nog ongesteld worden.

Ontopic: gewoon mee uit vragen, van een blauwtje ga je echt niet dood.
Klarien is dan misschien een echte kutnaam, maar Dirk klinkt nou niet bepaald veel beter, als lulnaam dan. De sterren staan goed voor een offensief, Klarien! :fortune:
Scoor je de lul niet dan misschien een b'naan, komkommer of wortel. De bloemkool zou ik toch nog even laten passeren als ik jou was.
typischklarien schreef:
25-11-2018 19:06
Ik denk

Dat betwijfel ik.
Goh,wat ben je weer vriendelijk vandaag.
HuLang schreef:
26-11-2018 16:17
Klarien is dan misschien een echte kutnaam, maar Dirk klinkt nou niet bepaald veel beter, als lulnaam dan. De sterren staan goed voor een offensief, Klarien! :fortune:
Scoor je de lul niet dan misschien een b'naan, komkommer of wortel. De bloemkool zou ik toch nog even laten passeren als ik jou was.
Hee de groentenman ik had het goed! :high5:
Jij gaat door naar se volgense ronde :cheer:
Murrmurr schreef:
26-11-2018 18:12
Hee de groentenman ik had het goed! :high5:
maar wat ga je nou doen klarien?
mag toch hopen dat je hem even vol op de bek pakt tussen de bloemkolen en de courgettes en dan verslag uit komt brengen hier
Wie weet kom ik nog verslag uit brengen!
Pinda-Kaas schreef:
26-11-2018 18:58
maar wat ga je nou doen klarien?
mag toch hopen dat je hem even vol op de bek pakt tussen de bloemkolen en de courgettes en dan verslag uit komt brengen hier
anoniem_379113 wijzigde dit bericht op 26-11-2018 19:41
21.88% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven