Typisch Klarien

20-11-2018 22:06 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden ben ik een dorp verder op gaan wonen. Allemaal leuke nieuwe mensen ontmoet. Hartstikke fijn dus! Sinds 2 jaar haal ik mijn boodschappen bij Dirk de groenteman. Aardige vent. Sinds ruim een half jaar valt het erg op deze Dirk wel erg geïnteresseerd is in mij. Hij flirt er aardig opls! Hij wordt onhandig en wat zenuwachtig als ik in zijn buurt kom. Hij heeft al heel wat pogingen ondernomen om mij aan te spreken,maar op de een of andere manier wordt ik weer zenuwachtig van hem, en lukt het mij niet om daadwerkelijk een gesprek met Dirk te beginnen. Ik sterf 1000 doden. Heb al zovaak de deksel op mijn neus gekregen dat ik niet meet durf. En dit heb ik alleen als ik mannen echt heel leuk vind. Dirk is een tijdje afwezig geweest en ik heb toen (via social media) gevraagd waarom ik hem niet meer zag, affin,Dirk was ziek. Kan gebeuren. En daarna is het flirten alleen maar meer en meer geworden. Ik zou graag eens een kop koffie met Dirk willen gaan drinken. Ik durf dit alleen nirt te vragen,bang om afgewezen te worden.
anoniem_379113 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 19:41
80.01% gewijzigd
Is het al vakantie of zo?
Everything you see I owe to spaghetti!
Toch maar een berichtje gestuurd,duidelijk geweest, want anders zit ik over half jaar nog hier te schrijven 'zal ik wel of geen actie ondernemen'. Maar geen reactie van zijn gehad gekregen. Blijkbaar de situatie totaal verkeerd ingeschat. Wat doe ik toch verkeerd vraag ik mij af. Op dit punt gaat het altijd verkeerd bij mij. Zo jammer dit.
typischklarien schreef:
28-11-2018 08:01
Toch maar een berichtje gestuurd,duidelijk geweest, want anders zit ik over half jaar nog hier te schrijven 'zal ik wel of geen actie ondernemen'. Maar geen reactie van zijn gehad gekregen. Blijkbaar de situatie totaal verkeerd ingeschat. Wat doe ik toch verkeerd vraag ik mij af. Op dit punt gaat het altijd verkeerd bij mij. Zo jammer dit.
Koop een dagboek
het is maar een blauwtje lopen...
Lorem Ipsum
Dat weet ik. Maar dan kan ik het nog wel jammer vinden, dat het zo loopt.
turquasi schreef:
28-11-2018 09:25
het is maar een blauwtje lopen...
Misschien hangt het ook af wat je in je berichtje had geschreven en hoe je het had verwoord
'Zin om (dag) naar (locatie) een drankje te komen doen '. ?
Duidelijk of..?
Verbinder schreef:
28-11-2018 11:04
Misschien hangt het ook af wat je in je berichtje had geschreven en hoe je het had verwoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven