Uit eten
vrijdag 25 september 2020 om 12:32
Hallo Dames,
Als mijn vrouw uit eten gaat met een vriendin vindt ik dat leuk voor haar en wil ik zelfs nog wel geld meegeven ook zodat ze een leuke avond heeft.
Nij is ze gisteren naar de kapper geweest en komt doodleuk vertellen dat ze volgende maand weer uit eten gaat met haar vriendin maar nu gaat de kapper ook mee. ik heb haar gezegd dat ik dat raar vindt. Ik heb er pijn in de buik van en voel me rot.
Ik ben zelf naar een andere fysiotherapeut gegaan omdat ik vond dat ze haar borsten te veel tegen mij aandrukt tijden de behandeling aan mijn arm. Ik heb dat tegen mijn vrouw gezegd en de nieuwe therapeut doet het heel anders. Ik ga toch ook niet met mijn fysiotherapeut uit eten.
Wat vinden jullie stel ik me aan dat ik het niet leuk vind of is er meer aan de hand.
Mijn vrouw zegt dat de kapper homo is.
Graag jullie mening.
Als mijn vrouw uit eten gaat met een vriendin vindt ik dat leuk voor haar en wil ik zelfs nog wel geld meegeven ook zodat ze een leuke avond heeft.
Nij is ze gisteren naar de kapper geweest en komt doodleuk vertellen dat ze volgende maand weer uit eten gaat met haar vriendin maar nu gaat de kapper ook mee. ik heb haar gezegd dat ik dat raar vindt. Ik heb er pijn in de buik van en voel me rot.
Ik ben zelf naar een andere fysiotherapeut gegaan omdat ik vond dat ze haar borsten te veel tegen mij aandrukt tijden de behandeling aan mijn arm. Ik heb dat tegen mijn vrouw gezegd en de nieuwe therapeut doet het heel anders. Ik ga toch ook niet met mijn fysiotherapeut uit eten.
Wat vinden jullie stel ik me aan dat ik het niet leuk vind of is er meer aan de hand.
Mijn vrouw zegt dat de kapper homo is.
Graag jullie mening.
vrijdag 25 september 2020 om 13:47
lollypopje schreef: ↑25-09-2020 12:40Ach wat lief je geeft haar zakgeld
Nee, dan kan het echt niet hoor dat de kapper mee gaat. Ik zou haar voor straf in de hoek zetten en laten nadenken over haar gedrag.
@TO: het is toch leuk voor je vrouw dat ze kennelijk bevriend is geraakt met haar kapper? Waar maak je je druk om? Zeker aangezien hij homo is?
vrijdag 25 september 2020 om 14:22
Volgens mij zijn alle topics die als volgt gaan,
- bizarre situatie
- wat vinden jullie hier nou van?
hartstikke nep. Word er een beetje moe van.
vrijdag 25 september 2020 om 14:27
Geen idee ik vind er geen ruk aan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 25 september 2020 om 14:31
Lijkt mij heel vermoeiend, een partner hebben die overal wat achter zoekt. Die fysio deed gewoon haar werk en moet er waarschijnlijk niet aan denken om seks te hebben met een patiënt en die kapper is homoseksueel, dus die moet er niet aan denken om seks te hebben met vrouwen, laat staan jouw vrouw.
En wat gul dat je bereid bent om te betalen dat jouw vrouw ook uit eten kan. Moet ze zeker wel lief zijn die week?
En wat gul dat je bereid bent om te betalen dat jouw vrouw ook uit eten kan. Moet ze zeker wel lief zijn die week?
vrijdag 25 september 2020 om 14:40
Hoezo geef jij haar zelfs nog geld mee? Heeft ze geen eigen inkomen? En zo nee, ben jij de baas over de uitgaven omdat je het inkomen verzorgt?
Ik snap je als jullie nooit ergens uit eten gaan, want dan is het raar. Wel met anderen, maar nooit met jou. Maar als dat niet het geval is, dan is er toch niks aan de hand?
Ik snap je als jullie nooit ergens uit eten gaan, want dan is het raar. Wel met anderen, maar nooit met jou. Maar als dat niet het geval is, dan is er toch niks aan de hand?
vrijdag 25 september 2020 om 14:44
vrijdag 25 september 2020 om 15:24
vrijdag 25 september 2020 om 15:44
Zakgeld inhouden is ook een optie.lollypopje schreef: ↑25-09-2020 12:40Ach wat lief je geeft haar zakgeld
Nee, dan kan het echt niet hoor dat de kapper mee gaat. Ik zou haar voor straf in de hoek zetten en laten nadenken over haar gedrag.
Is ze helemaal gek geworden? Uit eten gaan met vriendin en kapper!
Sowieso geen geld mee geven deze keer.
Fysio. Had vorige fysio misschien een wat grotere cup? Dat het totaal zonder bijbedoelingen was?
vrijdag 25 september 2020 om 15:49
Ik snap wel denk ik hoe je dat bedoelde:
Je gunt haar een avondje uit, je onderstreept dat door te melden dat ze dan op jouw kosten nog een flessie wijn er tegenaan mogen gooien.
Niets mis mee
vrijdag 25 september 2020 om 15:51
*Ruck
Nee heb je, ja kun je krijgen.
vrijdag 25 september 2020 om 15:55
Het feit dat je schrijft dat je haar geld meegeeft, zegt mij dat je al iets op een weegschaal legt, “voor wat hoort wat”... en dat ga je later tegen haar gebruiken.
Je hebt buikpijn omdat je een man bent zonder vertrouwen in je relatie. Als het vertrouwen er is, dan hoef je er toch geen buikpijn van te krijgen? Dan weet je toch dat zij haar grenzen aan gaat geven en niet de relatie op het spel zet?
En het uit jezelf veranderen van fysio is ook weer iets ongevraagd op de weegschaal leggen, “schat, ik heb zelf gekozen om weg te gaan bij die fysio, dus dan moet jij de volgende keer ook zoiets doen”. En dan vergelijk je uiteten met de kapper met je fysio gaan uiteten en dat jij dat nooit zou doen. Ook jouw keuze die je in feite (bijna) ook haar “opdraagt”. Al ging je wel, zolang er geen bijbedoelingen zijn en je misschien een leuke nieuwe vriendschap erbij hebt?
Nou dat is wat ik ervan vind, ik vind dat er bij jou wat schort aan het vertrouwen en dat je (bijna?) jouw vrouw gaat beperken om jouw probleem op te lossen. Ik denk zo maar dat er andere dingetjes zijn in jullie relatie waarbij je je eigen tekort aan vertrouwen in de schoenen schuift bij jouw vrouw.
Ik hoop uiteraard dat ik daar fout in zit en dat dit een eenmalig ding is, in dat geval mag je jouw gevoel op een respectvolle manier gewoon uitspreken, maar je kan haar niets gaan verbieden.
Je hebt buikpijn omdat je een man bent zonder vertrouwen in je relatie. Als het vertrouwen er is, dan hoef je er toch geen buikpijn van te krijgen? Dan weet je toch dat zij haar grenzen aan gaat geven en niet de relatie op het spel zet?
En het uit jezelf veranderen van fysio is ook weer iets ongevraagd op de weegschaal leggen, “schat, ik heb zelf gekozen om weg te gaan bij die fysio, dus dan moet jij de volgende keer ook zoiets doen”. En dan vergelijk je uiteten met de kapper met je fysio gaan uiteten en dat jij dat nooit zou doen. Ook jouw keuze die je in feite (bijna) ook haar “opdraagt”. Al ging je wel, zolang er geen bijbedoelingen zijn en je misschien een leuke nieuwe vriendschap erbij hebt?
Nou dat is wat ik ervan vind, ik vind dat er bij jou wat schort aan het vertrouwen en dat je (bijna?) jouw vrouw gaat beperken om jouw probleem op te lossen. Ik denk zo maar dat er andere dingetjes zijn in jullie relatie waarbij je je eigen tekort aan vertrouwen in de schoenen schuift bij jouw vrouw.
Ik hoop uiteraard dat ik daar fout in zit en dat dit een eenmalig ding is, in dat geval mag je jouw gevoel op een respectvolle manier gewoon uitspreken, maar je kan haar niets gaan verbieden.
all-is-one wijzigde dit bericht op 25-09-2020 16:12
Reden: Quote van OP weggehaald
Reden: Quote van OP weggehaald
30.85% gewijzigd
vrijdag 25 september 2020 om 15:59
All-is-one schreef: ↑25-09-2020 15:55Nou dat is wat ik ervan vind, ik vind dat er bij jou wat schort aan het vertrouwen en dat je (bijna?) jouw vrouw gaat beperken om jouw probleem op te lossen. Ik denk zo maar dat er andere dingetjes zijn in jullie relatie waarbij je je eigen tekort aan vertrouwen in de schoenen schuift bij jouw vrouw.
Je mag de OP niet quoten. Even weghalen dus.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
vrijdag 25 september 2020 om 16:03
Nou, dank voor de vertaling want echt, mijn vrouwenbrein (godsamme! Ik weet het gewoon niet meer
vrijdag 25 september 2020 om 16:10
Met dit soort topics kom ik erachter dat ik de dingen toch niet helemaal goed aanpak. Ik geef haar m'n pinpas met pin mee. Ik begrijp nu dat ik dat ook met een gelimiteerde som geld had kunnen doen. Balen.
Trouwens, dat mijn fysio haar borsten op -bijvoorbeeld- mijn hoofd liet rusten kàn wel degelijk behandelingsbevorderend werken hoor.
Maar, er is een maar, het is heel sterk afhankelijk van hoe de fysio eruit ziet en wat ik van haar vind. Ik heb er wel eens om gewisseld, dus in die zin ben ik het bijna met TO eens.
Trouwens, dat mijn fysio haar borsten op -bijvoorbeeld- mijn hoofd liet rusten kàn wel degelijk behandelingsbevorderend werken hoor.
Maar, er is een maar, het is heel sterk afhankelijk van hoe de fysio eruit ziet en wat ik van haar vind. Ik heb er wel eens om gewisseld, dus in die zin ben ik het bijna met TO eens.
vrijdag 25 september 2020 om 16:32
hahaha, dat heb ik ook af en toe hoorMariaDeJong schreef: ↑25-09-2020 16:03Nou, dank voor de vertaling want echt, mijn vrouwenbrein (godsamme! Ik weet het gewoon niet meer) krijgt het gewoon echt niet verwerkt.
Mijn vent bedoelt dat ook altijd goed, wanneer ik met vakantie ga, zonder hem: Krijg je van mij wat extra's mee om wat extra's te doen.
Ik bedankt altijd vriendelijk met de woorden: Ik red mezelf wel.
Maar het is wel lief bedoeld, daar gaat het om