Uit eten

25-09-2020 12:32 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Als mijn vrouw uit eten gaat met een vriendin vindt ik dat leuk voor haar en wil ik zelfs nog wel geld meegeven ook zodat ze een leuke avond heeft.
Nij is ze gisteren naar de kapper geweest en komt doodleuk vertellen dat ze volgende maand weer uit eten gaat met haar vriendin maar nu gaat de kapper ook mee. ik heb haar gezegd dat ik dat raar vindt. Ik heb er pijn in de buik van en voel me rot.
Ik ben zelf naar een andere fysiotherapeut gegaan omdat ik vond dat ze haar borsten te veel tegen mij aandrukt tijden de behandeling aan mijn arm. Ik heb dat tegen mijn vrouw gezegd en de nieuwe therapeut doet het heel anders. Ik ga toch ook niet met mijn fysiotherapeut uit eten.

Wat vinden jullie stel ik me aan dat ik het niet leuk vind of is er meer aan de hand.
Mijn vrouw zegt dat de kapper homo is.

Graag jullie mening.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik stel me aan en ben jaloers,
maar ik heb er geen goed gevoel van,

Bedankt en een fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
25-09-2020 13:11
Laten we het hopen. Maar ik vrees dat er mannen en vrouwen zijn die echt zo denken.
Ik duim!

En ja die zijn er heus. Maar wow, ik verbaas mij er wel om.
ruck2 schreef:
25-09-2020 13:15
Ok ik stel me aan en ben jaloers,
maar ik heb er geen goed gevoel van,

Bedankt en een fijn weekend allemaal.
Misschien kun jij dan met je fysio uit eten gaan?
ruck2 schreef:
25-09-2020 13:15
Ok ik stel me aan en ben jaloers,
maar ik heb er geen goed gevoel van,

Bedankt en een fijn weekend allemaal.
Fuck, Ruck, wil het niet lukken?
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
25-09-2020 12:56
Wat een flauwe reacties weer. Dus alle dames die vinden dat deze man zich aanstelt en jaloers is vinden het uiteraard prima dat hun man met de kapster uit eten gaat? Ik geloof er niks van.
Moet je de vergelijking wel goed maken. Ik zou het oké vinden als mijn man met een vriend en zijn lesbische kapper uit eten ging. Als mijn man opeens met een willekeurige kapster uit eten zou gaan vind ik het raar.

Los daarvan, het viel mij meer op dat to zijn vrouw 'zelfs' geld geeft om uit eten te gaan.
hetismogelijk wijzigde dit bericht op 25-09-2020 13:16
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
25-09-2020 12:52
De gynaecoloog zat zelfs in mijn vagina!
Poeh dat is nog niks, de mijne zat helemaal tot in mijn baarmoeder. Met zijn “instrumenten”, jaja.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
25-09-2020 13:16
Fuck, Ruck, wil het niet lukken?
:HA:
Je zeurt.

En je gebruikt te veel t's
Jouw vrouw loopt van geluk nog eens onder de trein 🤪
Wat een bofferd, je wil haar zelfs geld meegeven als ze uit eten gaat.... maar waarschijnlijk niet als de kapper mee zal gaan toch? Wat voor zin heeft deze opmerking dan?
Dat jij van fysiotherapeut wisselt omdat je ongewenst gedrag ervaart heeft niets te maken dat jouw vrouw samen met vriendin en kapper uit eten gaat. Overigens doet het er niks toe wat zijn seksuele geaardheid zou zijn.
Hopelijk begrijp je dat zij echt niks verkeerd doet. Gun haar een leuk etentje en zij zal vrolijk thuiskomen na het etentje. Ook de komende maand zal gezelliger zijn omdat je me nergens druk over hoeft te maken.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
25-09-2020 13:16
Fuck, Ruck, wil het niet lukken?
Ruck a Duck!
ruck2 schreef:
25-09-2020 13:15
Ok ik stel me aan en ben jaloers,
maar ik heb er geen goed gevoel van,.

Heel lullig voor je dat je van zoiets al een rotgevoel krijgt maar daar hoef je je vrouw niet mee lastig te vallen.
lilalinda schreef:
25-09-2020 13:18
Ruck a Duck!
Liefje, dat is ranzig.
Hetismogelijk schreef:
25-09-2020 13:16
Moet je de vergelijking wel goed maken. Ik zou het oké vinden als mijn man met een vriend en zijn lesbische kapper uit eten ging. Als mijn man opeens met een willekeurige kapster uit eten zou gaan vind ik het raar.

Los daarvan, het viel mij meer op dat to zijn vrouw 'zelfs' geld geeft om uit eten te gaan.
TO kan iemands geaardheid niet controleren lijkt me, en we weten verder niks over hun relatie, misschien werkt ze wel niet dat hij haar geld geeft voor het eten
Alle reacties Link kopieren
ruck2 schreef:
25-09-2020 13:15
Ok ik stel me aan en ben jaloers,
maar ik heb er geen goed gevoel van,

Bedankt en een fijn weekend allemaal.
Ja, je bent jaloers en je stelt je aan.

Fijne weekend!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
25-09-2020 13:20
Liefje, dat is ranzig.
Ksst ksst op je brommer jij!
Sinned77 schreef:
25-09-2020 13:00
Ik vroeg jou niets

:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een sneu leven: nog nooit een date met mijn kapper gehad en ook nog nooit de borsten van de fysio gevoeld. Wat een droefheid.
Zelfs geen man die me geld meegeeft om te gaan uit eten. Denk dat ik wat fout doe :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
25-09-2020 13:21
Ik heb een sneu leven: nog nooit een date met mijn kapper gehad en ook nog nooit de borsten van de fysio gevoeld. Wat een droefheid.
Zelfs geen man die me geld meegeeft om te gaan uit eten. Denk dat ik wat fout doe :)
als je aan je borsten laat voelen, krijg je op sommige straathoeken geld
Kun je van uiteten
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
25-09-2020 13:20
TO kan iemands geaardheid niet controleren lijkt me, en we weten verder niks over hun relatie, misschien werkt ze wel niet dat hij haar geld geeft voor het eten
Joh, het maakt toch niets uit of hij homo of hetero is. Wat is dat toch dat sommigen denken dat als je met iemand van het andere geslacht iets gaat eten, drinken, stappen, dat er vast iets achter moet zitten.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2020 13:22
als je aan je borsten laat voelen, krijg je op sommige straathoeken geld
Kun je van uiteten
:rofl:
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Ik ben hetero maar echt dol op borsten. Prijs mijzelf gelukkig als iemand om een of andere reden haar borsten tegen me aan vleit, want dat voelt zo heerlijk. Kan ik misschien het nummer van jouw fysio krijgen?

Verder zou ik het raar vinden als mijn partner met zijn kapster uit eten wil. Ik zou hem die week geen zakgeld geven denk ik.
lilalinda schreef:
25-09-2020 13:21
Ksst ksst op je brommer jij!
Hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2020 13:18
Ruck a Duck!
Dat is duidelijk je inner troll die spreekt.
Geen prima, prima is geen goed.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2020 12:48
en of!!
Niet heel prettig trouwens, dat mag echt wel wat geiler
:HA:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2020 13:22
als je aan je borsten laat voelen, krijg je op sommige straathoeken geld
Kun je van uiteten
Of naar de kapper! XD
Geen prima, prima is geen goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven