Uitspraken man tijdens date

12-03-2020 16:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve dames,

Ik ben relatief nieuw op het gebied van daten maar heb gemerkt dat bepaalde uitspraken veelvuldig worden gedaan. Uitspraken over een toekomst samen, het vragen naar welke naam ik leuk zou vinden voor ''onze'' kinderen. Die naam vervolgens combineren met zijn achternaam. Beschrijven hoe onze kinderen samen er uit zouden zien. En dat op een eerste of tweede date.

Ik ben 26. Ik studeer nog. Als mannen mij vragen of ik kinderen wil, antwoord ik altijd dat ik die graag wil, maar pas na m'n 30e. De types die ik date zijn vaak hoogopgeleide, en/of succesvolle mannen die er goed uitzien. Leuk in de omgang. Geen gebrek aan voortplantingsmateriaal dus. Zijn dit uitspraken waardoor vrouwen zich laten inpalmen? Zijn deze mannen oprecht? Ik vind het doen van dit soort uitspraken tijdens een eerste, tweede date namelijk tamelijk bizar.
Jakkes, ik zou daar redelijk vlot op afknappen. Hier geen ervaring met recent daten, maar als dat je eerste vragen zijn dan gaat er toch iets mis geloof ik. Hoe leer je ze kennen? Online? Heb je iets in je profiel dat rammelende eierstokken suggereert?
Of ze zijn wanhopig en/of ze hopen op inpalming van een wanhopige.
BO2punt0 schreef:
12-03-2020 16:31
Jakkes, ik zou daar redelijk vlot op afknappen. Hier geen ervaring met recent daten, maar als dat je eerste vragen zijn dan gaat er toch iets mis geloof ik. Hoe leer je ze kennen? Online? Heb je iets in je profiel dat rammelende eierstokken suggereert?
Zowel online als in real life. Online twee foto's en geen bijschrift. Het gekke is dat wanneer ik benoem dat ik nog geen kinderen wil voor m'n dertigste, het des te interessanter lijkt te worden voor de man in kwestie. Onlangs kreeg ik daarop nog, minachtend, als reactie ''pfff, je wilt zeker carriere maken he''.
xoxoxoxo schreef:
12-03-2020 16:36