Uitspraken man tijdens date
donderdag 12 maart 2020 om 16:26
Hi lieve dames,
Ik ben relatief nieuw op het gebied van daten maar heb gemerkt dat bepaalde uitspraken veelvuldig worden gedaan. Uitspraken over een toekomst samen, het vragen naar welke naam ik leuk zou vinden voor ''onze'' kinderen. Die naam vervolgens combineren met zijn achternaam. Beschrijven hoe onze kinderen samen er uit zouden zien. En dat op een eerste of tweede date.
Ik ben 26. Ik studeer nog. Als mannen mij vragen of ik kinderen wil, antwoord ik altijd dat ik die graag wil, maar pas na m'n 30e. De types die ik date zijn vaak hoogopgeleide, en/of succesvolle mannen die er goed uitzien. Leuk in de omgang. Geen gebrek aan voortplantingsmateriaal dus. Zijn dit uitspraken waardoor vrouwen zich laten inpalmen? Zijn deze mannen oprecht? Ik vind het doen van dit soort uitspraken tijdens een eerste, tweede date namelijk tamelijk bizar.
Ik ben relatief nieuw op het gebied van daten maar heb gemerkt dat bepaalde uitspraken veelvuldig worden gedaan. Uitspraken over een toekomst samen, het vragen naar welke naam ik leuk zou vinden voor ''onze'' kinderen. Die naam vervolgens combineren met zijn achternaam. Beschrijven hoe onze kinderen samen er uit zouden zien. En dat op een eerste of tweede date.
Ik ben 26. Ik studeer nog. Als mannen mij vragen of ik kinderen wil, antwoord ik altijd dat ik die graag wil, maar pas na m'n 30e. De types die ik date zijn vaak hoogopgeleide, en/of succesvolle mannen die er goed uitzien. Leuk in de omgang. Geen gebrek aan voortplantingsmateriaal dus. Zijn dit uitspraken waardoor vrouwen zich laten inpalmen? Zijn deze mannen oprecht? Ik vind het doen van dit soort uitspraken tijdens een eerste, tweede date namelijk tamelijk bizar.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:59
Dit ja!Kloddertje schreef: ↑13-03-2020 09:51Krijg een beetje de indruk dat jij dominante, pedante eikels date. Misschien eens een ander type 'proberen'?
Wellicht zit je ook een beetje 'out of your league' te vissen. Is niet helemaal duidelijk, maar ik krijg er wel een vleugje van mee.
vrijdag 13 maart 2020 om 10:00
Voor alles is een markt.Kloddertje schreef: ↑13-03-2020 09:51
Krijg een beetje de indruk dat jij dominante, pedante eikels date. Misschien eens een ander type 'proberen'?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 13 maart 2020 om 10:01
Misschien willen ze inderdaad kinderen maar ook lekker doorstomen in hun carriere en zoeken daarbij een passende vrouw die er voor gaat zorgen. Zijn toch over het algemeen hoogopgeleide heren? Dus even polsen hoe hoog je moeke-gehalte is ofzo? Maar goed er kunnen zoveel redenen zijn. Het voelt niet prettig, dus ik zou zeggen exit (ongeacht wat de redenen dus zijn), ik denk dat het goed zou zijn als we wat dating betreft iets meer vertrouwen op het onderbuikgevoel.
vrijdag 13 maart 2020 om 10:23
Als je die dan date, in welke levensfase zitten die dan? Hebben ze een mooie carrière met dito inkomen? Zijn ze veel ouder dan jij?
Ik krijg de indruk dat ze jou als speelgoed zien, kneedbaar. Als je daarvan houd, dan geen probleem.
Zo nee, en je vind dat soort mannen wèl interessant, dan zou je ze kunnen zoeken in een eerdere, meer vergelijkbare levensfase als jij bent. Minder reeds gearriveerd.
vrijdag 13 maart 2020 om 10:26
zaterdag 14 maart 2020 om 15:04
Lastig. Als je gelijk die vraag stelt tijdens een date dan stel je als man ook vrij oppervlakkige eisen.
Voor mij als man speelde die kinderwens wel, maar je wilt toch ook weten of het een serieuze relatie is. Anders eens wat anderen hier zeggen: dan zien ze je als broedkip en zijn ze in jou wellicht verder niet zo geïnteresseerd. Wellicht teveel bezig met die kinderwens dat ze vrouw in kwestie niet zoveel zien staan.
Zelf zocht ik (en zou ik zoeken) een vrouw die zowel een kinderwens heeft alsook wel ambitieuzer in het leven staat. En ook waarmee je toch wel lachend de opvoeding samen doet.
Voor mij als man speelde die kinderwens wel, maar je wilt toch ook weten of het een serieuze relatie is. Anders eens wat anderen hier zeggen: dan zien ze je als broedkip en zijn ze in jou wellicht verder niet zo geïnteresseerd. Wellicht teveel bezig met die kinderwens dat ze vrouw in kwestie niet zoveel zien staan.
Zelf zocht ik (en zou ik zoeken) een vrouw die zowel een kinderwens heeft alsook wel ambitieuzer in het leven staat. En ook waarmee je toch wel lachend de opvoeding samen doet.