Uitspraken man tijdens date
donderdag 12 maart 2020 om 16:26
Hi lieve dames,
Ik ben relatief nieuw op het gebied van daten maar heb gemerkt dat bepaalde uitspraken veelvuldig worden gedaan. Uitspraken over een toekomst samen, het vragen naar welke naam ik leuk zou vinden voor ''onze'' kinderen. Die naam vervolgens combineren met zijn achternaam. Beschrijven hoe onze kinderen samen er uit zouden zien. En dat op een eerste of tweede date.
Ik ben 26. Ik studeer nog. Als mannen mij vragen of ik kinderen wil, antwoord ik altijd dat ik die graag wil, maar pas na m'n 30e. De types die ik date zijn vaak hoogopgeleide, en/of succesvolle mannen die er goed uitzien. Leuk in de omgang. Geen gebrek aan voortplantingsmateriaal dus. Zijn dit uitspraken waardoor vrouwen zich laten inpalmen? Zijn deze mannen oprecht? Ik vind het doen van dit soort uitspraken tijdens een eerste, tweede date namelijk tamelijk bizar.
Ik ben relatief nieuw op het gebied van daten maar heb gemerkt dat bepaalde uitspraken veelvuldig worden gedaan. Uitspraken over een toekomst samen, het vragen naar welke naam ik leuk zou vinden voor ''onze'' kinderen. Die naam vervolgens combineren met zijn achternaam. Beschrijven hoe onze kinderen samen er uit zouden zien. En dat op een eerste of tweede date.
Ik ben 26. Ik studeer nog. Als mannen mij vragen of ik kinderen wil, antwoord ik altijd dat ik die graag wil, maar pas na m'n 30e. De types die ik date zijn vaak hoogopgeleide, en/of succesvolle mannen die er goed uitzien. Leuk in de omgang. Geen gebrek aan voortplantingsmateriaal dus. Zijn dit uitspraken waardoor vrouwen zich laten inpalmen? Zijn deze mannen oprecht? Ik vind het doen van dit soort uitspraken tijdens een eerste, tweede date namelijk tamelijk bizar.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:59
Dit ja!Kloddertje schreef: ↑13-03-2020 09:51Krijg een beetje de indruk dat jij dominante, pedante eikels date. Misschien eens een ander type 'proberen'?