Vaag topic, update

15-06-2021 23:02 5 berichten
Heel wat maanden geleden schreef ik hier op het forum.
Wegens omstandigheden moest ik het heel vaag houden en uiteindelijk wegens herkenbaarheid en lopende zaken mijn topic laten verwijderen.
Nu wil ik de mensen die de moeite namen om te reageren bedanken voor hun reacties en steun en graag geef ik een update van hoe het nu gaat.
Inmiddels is mijn leven en dat van de betrokken personen weer redelijk op de rit.
Er lopen nog een aantal zaken dus ik kan nog niet te veel in detail treden.
Wat ik wel kan zeggen is dat de scheiding bijna rond is, dat voor één zaak zijn straf bepaald is en de rest volgt daarna.
Verder is er een nieuwe liefde in mijn leven gekomen, totaal onverwachts en heb ik inmiddels een mooi huis op een super locatie.
Daarnaast ben ik volledig afgekeurd door de gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden en nog steeds op de achtergrond door blijven gaan.
Nog kan ik helaas geen hulp krijgen voor traumabehandeling via GGZ omdat zij nog steeds vinden dat er te veel loopt, nu weer uitgesteld tot augustus.
Bedankt voor ieders reactie indertijd!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen, dank je wel voor de update
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat goed dat je de scheiding hebt doorgezet! Even aannemend dat het oorspronkelijke topic ging over jouw man die kon rekenen op de belangstelling van justitie.
ikBedoelHetGoed schreef:
16-06-2021 06:31
Wat goed dat je de scheiding hebt doorgezet! Even aannemend dat het oorspronkelijke topic ging over jouw man die kon rekenen op de belangstelling van justitie.
Dat neem ik ook aan.
Bedankt dat je een update geeft. Dit zat er aan te komen, goed van je dat je doorzet en het met ons deelt.

Heel veel succes!
Ohja, er gaat bij mij ook een lampje branden. Bedankt voor je update, sterkte gewenst nog verder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven