Valentijnsdag

14-02-2017 08:20 251 berichten
Vandaag is het valentijnsdag, wie verwacht iets leuks van zijn partner?

Wie verwachten niets en werd blij verrast?

En voor de singles, hebben jullie moeite met deze dag?
Alle reacties Link kopieren
Nou, niet 1 kaartje in de bus... wel een brief van een instantie, maar of ik daar nou zo blij van moet worden met Valentijnsdag... dan maar hopen dat date in een goede mood is en een cadeautje meeneemt vanavond
quote:Katalina schreef op 14 februari 2017 @ 13:38:

[...]

Alles goed jongen?Ik ben lichamelijk een beetje ziek. Hoe gaat het met jou?
quote:BowGirl35 schreef op 14 februari 2017 @ 13:38:

Nou, niet 1 kaartje in de bus... wel een brief van een instantie, maar of ik daar nou zo blij van moet worden met Valentijnsdag... dan maar hopen dat date in een goede mood is en een cadeautje meeneemt vanavond Haha ik kreeg een brief van de belastingdienst, erg romantisch
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:39:

[...]

Ik ben lichamelijk een beetje ziek.

Ohjee dat is balen, hopelijk ben je er snel weer bovenop. Beterschap!

Met mij gaat het prima hoor, dankje.
quote:sabeintje schreef op 14 februari 2017 @ 08:24:

Valentijnsdag is voor anonieme lovers.

Klopt.

Oh ja, mijn PB's staat open (hint)
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Katalina schreef op 14 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Haha ik kreeg een brief van de belastingdienst, erg romantisch Ja doe weten ons altijd wel te verrassen, en nog niet eens anoniem... alleen jammer dat ze nog miljoenen mensen aanbidden
quote:BowGirl35 schreef op 14 februari 2017 @ 13:41:

[...]

Ja doe weten ons altijd wel te verrassen, en nog niet eens anoniem... alleen jammer dat ze nog miljoenen mensen aanbidden Hahaha echte players zijn het!
quote:Katalina schreef op 14 februari 2017 @ 13:41:

[...]

Ohjee dat is balen, hopelijk ben je er snel weer bovenop. Beterschap!

Met mij gaat het prima hoor, dankje.Wat zou jij leuk vinden vandaag?

[...]

Haha ik kreeg een brief van de belastingdienst, erg romantisch Hadden ze een uitnodiging gestuurd om vandaag langs te komen voor een verassing met een sjiek etentje?
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:44:

[...]

Wat zou jij leuk vinden vandaag?

Oh ik doe niet aan Valentijnsdag eigenlijk maar het zou leuk zijn als iemand mijn afwas deed

En jij?
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:46:

[...]

Hadden ze een uitnodiging gestuurd om vandaag langs te komen voor een verassing met een sjiek etentje?Haha nee een uitnodiging voor automatische incasso
Tussenstand

Een knuffel

Twee kaarten

Twee apps

1 bos rozen
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:35:

[...]

Huh onvruchtbaar? Nee het gaat erom voor zover ik weet dat die feesten vanuit het heidendom seksuele uitspattingen waren enzo.En seks is verkeerd omdat? Vruchtbaarheid en seks was en is van belang voor de voortplanting van dieren dus ook van belang voor de mens. Daar zie ik niets verkeerd aan.

[...]

Haha ik kreeg een brief van de belastingdienst, erg romantisch Wat een geluk

[...]

Haha ik kreeg een brief van de belastingdienst, erg romantisch
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jaha ik bof maar
quote:jaw schreef op 14 februari 2017 @ 13:41:

[...]

Klopt.

Oh ja, mijn PB's staat open (hint)

zo goed???

quote:Katalina schreef op 14 februari 2017 @ 13:47:

[...]

Oh ik doe niet aan Valentijnsdag eigenlijk maar het zou leuk zijn als iemand mijn afwas deed

En jij?Ik wil best wel je afwas doen. Hoeveel afwas is het trouwens? http://3.bp.blogspot.com/ ... P6SW0At0/s1600/jind87.jpg

Ik doe ook niet aan Valentijnsdag maar ik zou zelf al blij zijn op het moment dat mijn vriendin (die ik niet heb) een romantische en fijne dag zou hebben ervaren als ik daar dan voor zou zorgen. Wat ook een andere dag kan zijn.
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 13:54:

[...]

En seks is verkeerd omdat? Vruchtbaarheid en seks was en is van belang voor de voortplanting van dieren dus ook van belang voor de mens. Daar zie ik niets verkeerd aan.Seks is niet iets verkeerd als het op de juiste manier is. Daarnaast is de mens ook geen dier.
quote:dankendaar schreef op 14 februari 2017 @ 14:30:

[...]

Ik wil best wel je afwas doen. Hoeveel afwas is het trouwens? http://3.bp.blogspot.com/ ... P6SW0At0/s1600/jind87.jpg

Ik doe ook niet aan Valentijnsdag maar ik zou zelf al blij zijn op het moment dat mijn vriendin (die ik niet heb) een romantische en fijne dag zou hebben ervaren als ik daar dan voor zou zorgen. Wat ook een andere dag kan zijn.

Woww nee zoveel was het niet hoor!

Wel aardig van je Matt maar nu ben ik net klaar

Ja precies, dat is ook fijn en dat hoeft niet perse op Valentijnsdag vind ik.
Hey je naam is weer anders, hadden ze je alweer ontdekt?
quote:dankendaar schreef op 14 februari 2017 @ 14:31:

[...]

Seks is niet iets verkeerd als het op de juiste manier is. Daarnaast is de mens ook geen dier.Sinds wanneer is de mens geen dier? Mensen zijn bij mijn weten ook gewoon zoogdieren
quote:Katalina schreef op 14 februari 2017 @ 14:38:

Hey je naam is weer anders, hadden ze je alweer ontdekt?Ik kon niet meer op je vraag reageren en vond het toch belangrijk om een antwoordt te geven.
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 14:42:

[...]

Sinds wanneer is de mens geen dier? Mensen zijn bij mijn weten ook gewoon zoogdierenDat wordt inderdaad op school door de evolutietheorie geleerd maar de evolutietheorie is een leugen.
quote:dankendaar schreef op 14 februari 2017 @ 14:52:

[...]

Ik kon niet meer op je vraag reageren en vond het toch belangrijk om een antwoordt te geven.Dat vind ik attent van je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven