Valentijnsdag

14-02-2017 08:20 251 berichten
Vandaag is het valentijnsdag, wie verwacht iets leuks van zijn partner?

Wie verwachten niets en werd blij verrast?

En voor de singles, hebben jullie moeite met deze dag?
Alle reacties Link kopieren
Mijn (lange) relatie is vandaag uit gegaan, dus mijn Valentijnsdag is een beetje vreemd. Vriend bleek niet zo betrouwbaar als gehoopt, op de een of andere manier blijkt het toch meer kloten om daar op zo'n dag achter te komen. Mutsen van RTL kirren over romantische zooi, overal op social media zie ik kleffe, prille stelletjes voorbij komen. Zelf ben ik ineens ongewenst single en aan het nadenken over hoe het moet met ons huis en onze dieren op wie we beide zo gek zijn.

Maar hey, een marathon van Californication is nu echt heel tof! Het ultieme anti-romantische programma. Ik ben eigenlijk nog best redelijk gestemd op dit moment.
quote:Vikhui schreef op 14 februari 2017 @ 15:18:

Mijn (lange) relatie is vandaag uit gegaan, dus mijn Valentijnsdag is een beetje vreemd. Vriend bleek niet zo betrouwbaar als gehoopt, op de een of andere manier blijkt het toch meer kloten om daar op zo'n dag achter te komen. Mutsen van RTL kirren over romantische zooi, overal op social media zie ik kleffe, prille stelletjes voorbij komen. Zelf ben ik ineens ongewenst single en aan het nadenken over hoe het moet met ons huis en onze dieren op wie we beide zo gek zijn.

Maar hey, een marathon van Californication is nu echt heel tof! Het ultieme anti-romantische programma. Ik ben eigenlijk nog best redelijk gestemd op dit moment.

He bah wat naar voor je!

Geniet maar van je marathon
quote:dankendaar schreef op 14 februari 2017 @ 14:53:

[...]

Dat wordt inderdaad op school door de evolutietheorie geleerd maar de evolutietheorie is een leugen.

Laten we het er maar op houden dat dit jou waarheid is

Maar hey, een marathon van Californication is nu echt heel tof! Het ultieme anti-romantische programma. Ik ben eigenlijk nog best redelijk gestemd op dit moment. Dat is niet leuk Vikhui, sterkte
quote:dankendaar schreef op 14 februari 2017 @ 14:53:

[...]

Dat wordt inderdaad op school door de evolutietheorie geleerd maar de evolutietheorie is een leugen.

Rare ideeën heb jij, gelukkig ben je vrij om zo'n mening te verkondigen, zelfs al heb je het verkeerd.

Saturnalia, oftewel Kerstmis, was een heel leuk Romeins feest rond 25 december, met vrije seks. Was goed omdat vrouwen met onvruchtbare mannen dan alsnog een kind konden krijgen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik snap niets van de OP. Het is toch ooit bedacht voor de singles en de geheime liefdes. Juist een leuke dag dan lijkt me.

Ook al krijg je geen kaart of liefdesverklaring.

Verder vind ik de commercie mbt deze dag en dan helemaal voor stelletjes vreselijk en als niet-single doe ik er dus ook niets aan. En verwacht ik ook niets.
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 15:45:

Ik snap niets van de OP. Het is toch ooit bedacht voor de singles en de geheime liefdes. Juist een leuke dag dan lijkt me.

Ook al krijg je geen kaart of liefdesverklaring.

Verder vind ik de commercie mbt deze dag en dan helemaal voor stelletjes vreselijk en als niet-single doe ik er dus ook niets aan. En verwacht ik ook niets.Als je single ben en je wil eigenlijk liever niet single zijn en niemand vind je leuk of jij vind niemand leuk dan is deze dag niet zo gezellig lijkt mij.
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 15:54:

[...]

Als je single ben en je wil eigenlijk liever niet single zijn en niemand vind je leuk of jij vind niemand leuk dan is deze dag niet zo gezellig lijkt mij.Dan merk je toch helemaal niets van valentijnsdag? Ik heb vandaag gewoon gewerkt, echt niet dat ik ergens aan merk dat het vandaag valentijnsdag is eigenlijk.
quote:Rhae schreef op 14 februari 2017 @ 15:59:

[...]

Dan merk je toch helemaal niets van valentijnsdag? Ik heb vandaag gewoon gewerkt, echt niet dat ik ergens aan merk dat het vandaag valentijnsdag is eigenlijk.

Als je er erg mee bezig ben merk je het wel denk ik.

Zelf merk ik er ook niet zoveel van
Ik ben single maar kreeg toch een heerlijk, spannend cadeautje op de mat met hyperlief begeleidend schrijven. Springt mijn hartje toch wel even van op...
quote:Rooss4.0 schreef op 14 februari 2017 @ 16:03:

Ik ben single maar kreeg toch een heerlijk, spannend cadeautje op de mat met hyperlief begeleidend schrijven. Springt mijn hartje toch wel even van op...Spannend.! Geen idee van wie?
quote:Rooss4.0 schreef op 14 februari 2017 @ 16:03:

Ik ben single maar kreeg toch een heerlijk, spannend cadeautje op de mat met hyperlief begeleidend schrijven. Springt mijn hartje toch wel even van op...

Ow wat leuk

Enig idee wie het zou kunnen zijn?

He bah, wat naar. En natuurlijk extra lullig als het gebeurt op een dag dat je geen supermarkt binnen kunt lopen zonder met rozen en hartvormige knuffels gebombardeerd te worden.

Goed idee die marathon!
Er stond geen naam onder maar ik weet inderdaad wie "je minnaar" is
De tussenstand:

1 appje

0 kaarten

0 bossen rozen

0 andere cadeautjes

quote:Rooss4.0 schreef op 14 februari 2017 @ 16:07:

Er stond geen naam onder maar ik weet inderdaad wie "je minnaar" is

Wel erg lief van je minnaar
quote:YellowDiamond schreef op 14 februari 2017 @ 16:07:

De tussenstand:

1 appje

0 kaarten

0 bossen rozen

0 andere cadeautjes

Mijn tussenstand

1 kaart

1 appje

0 bossen rozen

0 cadeautjes
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 15:54:

[...]

Als je single ben en je wil eigenlijk liever niet single zijn en niemand vind je leuk of jij vind niemand leuk dan is deze dag niet zo gezellig lijkt mij.Hoezo? Dat is toch gewoon onzin, waarom is zo'n commerciele meukdag dan erger dan andere dagen?
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 16:15:

[...]

Hoezo? Dat is toch gewoon onzin, waarom is zo'n commerciele meukdag dan erger dan andere dagen?De commerciele kant van valentijnsdag is ook niet het geen waar ik op doel, maar ik denk niet dat je mij gaat begrijpen dus laat ik het hierbij.
Vanmorgen voordat ik wegging naar mijn stage heb ik op zijn toetsenbord en valentijnskaart gelegd. Die heeft hij gevonden. Dat weet ik, omdat hij nu zit te computeren.

Halverwege de ochtend kreeg ik een appje. Hoelang de poffertjes die ik gisteren had gemaakt en over waren in de magnetron moesten voor onze zoon.

Ik heb hem nog een fijne Valentijnsdag gewenst toen. Maar heb er niets op vernomen.

Om niets gehoord over kaart. En toen ik thuiskwam een uur geleden kon er nog geen hoi vanaf. Hij is uiteindelijk net even beneden geweest om hoi te zeggen. Maar weer niets over de kaart of Valentijnsdag.

Wel vroeg wat eten. Geen idee zei ik. Dinsdag is de dag dat hij het eten mag regelen... Oh ja, ehmm.. Dan maar frietjes uit vriezer halen zei hij... En hij ging weer naar boven...

Ik geloof dat ik hem zo even naar beneden haal en ga vragen hij rest van de dag van plan was gamen en de tijd vol te brengen met game maatjes in plaats van mij ...
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 16:19:

[...]

De commerciele kant van valentijnsdag is ook niet het geen waar ik op doel, maar ik denk niet dat je mij gaat begrijpen dus laat ik het hierbij.Ja, ik snap het niet inderdaad. Ik ben heel veel jaar vrijgezel geweest en ik snap inderdaad niks van mensen die echt op zo'n dag gaan zitten sippen over hun liefdesleven. Klopt.
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 16:15:

[...]

Hoezo? Dat is toch gewoon onzin, waarom is zo'n commerciele meukdag dan erger dan andere dagen?Nou ja mensen die ongewenst single zijn worden met alle toeters en bellen en reclame rondom die dag misschien extra op de feiten gedrukt denk ik?
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 16:23:

[...]

Ja, ik snap het niet inderdaad. Ik ben heel veel jaar vrijgezel geweest en ik snap inderdaad niks van mensen die echt op zo'n dag gaan zitten sippen over hun liefdesleven. Klopt.

Fijn voor jou!

Ik loop ook niet te sippen, maar ik vind het wel leuk om positieve verhalen over de liefde te lezen. Vaak genoeg lees je hier op dit forum alleen maar ellende op relatie gebied.
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 16:23:

[...]

Ja, ik snap het niet inderdaad. Ik ben heel veel jaar vrijgezel geweest en ik snap inderdaad niks van mensen die echt op zo'n dag gaan zitten sippen over hun liefdesleven. Klopt.Ik ook niet maar toch zijn die mensen er,die sippen ook met kerst en oud en nieuw,Pasen en Pinksteren denk ik..
quote:YellowDiamond schreef op 14 februari 2017 @ 16:25:

[...]

Ik ook niet maar toch zijn die mensen er,die sippen ook met kerst en oud en nieuw,Pasen en Pinksteren denk ik..Ik denk dat ook, maar misschien zien wij dat verkeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven