Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

vrijdag 5 januari 2018 om 17:17
Als je echt van elkaar houdt ga je niet uit elkaar om een flutreden als niet ten huwelijk gevraagd worden.LiefsuitLonden schreef: ↑05-01-2018 17:13Dat kan jij wel weten vanaf je pc'tje zeker, hoe diep mijn liefde zit.
vrijdag 5 januari 2018 om 17:19
Uhh ik zeg eigenlijk hetzelfde als vele anderen? Namelijk dat je gekwetstheid is gebaseerd op je eigen hersenkronkel en weinig met je vriend te maken heeft.Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 16:49Ik ga wel heel erg mee met Margje in dit verhaal. Ja we hebben een goede relatie. Waar ik moeite mee heb is dat hij nogal een egoïst is. Maar niemand is perfect geven en nemen. En ben niet boos maar ben er wel verdrietig om. Maar dat mag geloof ik niet zo te lezen. Zelf vragen ga ik niet doen. Snap dat mensen het daar niet mee eens zijn maar ik vind dat dat niet hoort. We zien het wel en inderdaad het leven gaat door. Met of zonder een ventdus Janneke ik gun je het beste hoor met je rare drama queen comment. Voor elke " verstokte single" is er iemand.
Als je dat heel erg goed begrijpt snap ik niet waarom je dit topic hebt geopend en waarom je je vriend een egoïst vindt.
vrijdag 5 januari 2018 om 17:20
Jezus zeg, zo'n aanzoek kan nog flink in de papieren lopen, en dan moet de prinsessenbruiloft ook nog betaald worden

There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 5 januari 2018 om 17:20

vrijdag 5 januari 2018 om 17:22

vrijdag 5 januari 2018 om 17:23
vrijdag 5 januari 2018 om 17:24
Och arme ziel

Ik ben ook nooit ten huwelijk gevraagd
Ik was hoogzwanger, nou zullen we dan maar die datum gaan trouwen want dan is het gratis. Oja oke

vrijdag 5 januari 2018 om 17:24
Je trouwt met het idee de rest van je leven bij elkaar te blijven. Dat is anno nu echt geen realistisch denkbeeld meer. Het grootste deel van de huwelijken strandt weer.
vrijdag 5 januari 2018 om 17:27
Voor hem is het beter dat ze uit elkaar gaan als dat de reden is.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.

vrijdag 5 januari 2018 om 17:27
Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 17:23Oh je denkt dat ik hem hierom een egoïst noem? Haha als je beter las kon je zien dat dat helaas een nare eigenschap van hem is. Maar ik zie dat iedereen een perfecte partner heeft zonder mindere karaktereigenschappen. Ik weet nu wat ik moet doen. Een andere perfecte man zoeken?![]()
Ha ha ha hi hi hi, nou egoisme staat nou niet heel hoog op mijn wensenlijstje, hoor.

vrijdag 5 januari 2018 om 17:30
Ik dacht altijd dat het om de verbintenis ging, de liefde.
Maar ik leer hier hele nieuwe dingen. Het gaat om uiterlijk vertoon, fiks geld en voor iedereen zichtbaar dat het fiks geld is en een tropische bestemming aka een bijzondere reis.

vrijdag 5 januari 2018 om 17:32
vrijdag 5 januari 2018 om 17:32
Koekoek.Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 17:23Oh je denkt dat ik hem hierom een egoïst noem? Haha als je beter las kon je zien dat dat helaas een nare eigenschap van hem is. Maar ik zie dat iedereen een perfecte partner heeft zonder mindere karaktereigenschappen. Ik weet nu wat ik moet doen. Een andere perfecte man zoeken?![]()
Jij hebt het er zelf over dat ie egoïstisch is, wij niet. Daarbij zegt hier niemand dat partner geen mindere eigenschap heeft.
Maar ga jij maar op zoek naar de perfecte kerel hoor, deze is dat duidelijk niet voor je.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 5 januari 2018 om 17:36
Je vindt een feestje in een witte plofjurk dus belangrijker dan een relatie.LiefsuitLonden schreef: ↑05-01-2018 16:57Als hij mij niet vraagt, en het duurt en het duurt, en ik spreek 'm erop aan en hij zegt dat hij dat nooit gaat doen. Dan hebben we geen relatie meer. Dat dus.
Goh.

vrijdag 5 januari 2018 om 17:36
Ik hoef geen redenen te geven. Briljant hoe iedereen eigen versies maakt en alles nogal omgedraaid wordt. Zoals al vakantie laten verpesten. Wie heeft dat nu weer verzonnen? Of heb al voorbij zien komen dat ik hem puur hierom een egoïst vond. Nog even een paar reacties afwachten en er komt wat nieuws bij. Net roddelende vrouwtjes.
vrijdag 5 januari 2018 om 17:37
Ik heb een perfecte partner in de zin van dat we elkaar goed aanvoelen, geen conflicten hebben, goed matchen qua seks en we de minpunten van elkaar klein en onbeduidend vinden.Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 17:23Oh je denkt dat ik hem hierom een egoïst noem? Haha als je beter las kon je zien dat dat helaas een nare eigenschap van hem is. Maar ik zie dat iedereen een perfecte partner heeft zonder mindere karaktereigenschappen. Ik weet nu wat ik moet doen. Een andere perfecte man zoeken?![]()
Je partner een nare eigenschap toekennen, en uit het lood geslagen zijn als het vakantiescenario niet uitkomt belooft niet veel goeds voor de lange termijn.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)