Verborgen album

11-03-2018 16:40 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb een vraagje.
Gisteravond ontdekte ik, toen ik een foto van ons samen zocht, namelijk dat mijn vriend op zen iPhone een verborgen album heeft genaamd “Ts”.
In dit album dat verborgen was stonden echter foto’s van een ander meisje, niet per se echt erge foto’s, wanr op 1 foto stond zelfs een opmerking over haar gezicht, maar de foto’s waren over getrokken met zijn iPhone van zijn Samsung of zo leek het toch... ook stonden er een aantal foto’s van hem in zijn bloot bovenlijf voor de spiegel.

Ik vind het best moeilijk om het hem echt te vragen, want ik weet niet echt wat het te betekenen heeft en dan sla ik toe.
Kan iemand mij helpen? Wat betekent Ts zelfs?

Dankje
anoniem_366097 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 16:59
0.00% gewijzigd
Vraag het je vriend, die kan het je vast zo vertellen.
Vind je dat niet raar dan?
Hoe moeten wij dat nou weten? Vraag het hem.
Waarom zit je zomaar op zijn telefoon?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Emmalouise schreef:
11-03-2018 16:44
Vind je dat niet raar dan?

Raarder is dat je op zijn telefoon iets zoekt en je iets ziet en dat vervolgens niet even vraagt.
Ik vind het raar dat je een topic opent om hier met andere forummers te speculeren over iets dat je vriend je zo kan vertellen. Tenzij er een reden is dat je dit niet aan je vriend durft te vragen?
Moest je zó diep graven naar die foto dat je pardoes op een verborgen album stuitte? Oké....
Je weet zeker dat je niet gewoon hebt zitten spitten?
There is always something happening, and it's usually right now
Hoe oud ben je? Vraag me ook af waarom je in zijn telefoon kijkt?
Verder zou ik het hem gewoon vragen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 16:48
0.97% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
11-03-2018 16:46
Moest je zó diep graven naar die foto dat je pardoes op een verborgen album stuitte? Oké....
Je weet zeker dat je niet gewoon hebt zitten spitten?
Stuit jij nooit zomaar op verborgen albums in andermans telefoon? Ik dus regelmatig. :O

Oh ja, wat ts in mijn wereldje betekent zal ik je maar niet vertellen.
-Kia-Ora- schreef:
11-03-2018 16:48
Stuit jij nooit zomaar op verborgen albums in andermans telefoon? Ik dus regelmatig. :O

Ja, maar jij bent een beroepsmatige spitter hè, dan moet dat, anders doe je je werk niet goed en zo. Ik ben maar een typmyp.

(Welcome back trouwens :bigkiss: )
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
11-03-2018 16:52
Ja, maar jij bent een beroepsmatige spitter hè, dan moet dat, anders doe je je werk niet goed en zo. Ik ben maar een typmyp.

(Welcome back trouwens :bigkiss: )
Merci :flirting:
ts staat voor tweede sekspartner
Niet geschoten is altijd mis
https://www.urbandictionary.com/define. ... =ts%20girl Ter info. Weet niet of dit past bij het type foto’s dat je vond?

Edit: wat Bitje93 hierboven zegt is eigenlijk logischer. Nou ja, in ieder geval ben jij dan eerste...
LizBakker schreef:
11-03-2018 17:04
https://www.urbandictionary.com/define. ... =ts%20girl Ter info. Weet niet of dit past bij het type foto’s dat je vond?

Edit: wat Bitje93 hierboven zegt is eigenlijk logischer. Nou ja, in ieder geval ben jij dan eerste...
Oh die van jou kan ook best. Wie weet is hij zelf dat meisje?

Of time sharing
Of tubereuze sclerose
-Kia-Ora- schreef:
11-03-2018 16:48

TS in vaktermen : Tentamen Suïcide :lightbulb:
Zen iPhone?
Dus je snuffelt in andermans telefoon, vindt foto's die op zich niet "erg" zijn en dan moeten wij maar weten wat er aan de hand is? Vraag het je vriend, zeg gewoon "Joh, ik zat op je telefoon te zoeken, en daar kwam ik deze map met foto's tegen, wie is dat en waarom heb je die foto's?" Is dat nou zo ingewikkeld?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Top Secret.

Nu niet meer dus.
Vraag het hem en excuseer je alvast omdat je in zijn telefoon hebt gekeken
dolfje schreef:
11-03-2018 17:23
Zen iPhone?
Ken je die niet? Dat is een telefoon waar je heel rustig van wordt!

TS:
Thirza Schoonheim
Tamara v Schaik
Talitha Scheffer
Trisha Schoen

Zoiets?
Als jij zo iets zo makkelijk kan vinden is het niet verborgen.
Aan de andere kant snap ik die krampachtige "privé"-status van een mobiele telefoon niet zo. Misschien omdat ik zo'n ding niet heb. Zou niet weten wat ik ermee moet. Mensen kunnen me op het werk bereiken als het dringend is, anders thuis, en ben ik een keer niet thuis, nou, jammer dan, als het dringend is bellen ze wel terug.

Mijn man mag ook rustig mijn post openmaken (en ik de zijne), of in de laptop kijken die ik meestal gebruik om te chatten of te mailen. Hij mag ook rustig mijn email inzien.

Waarom doen veel mensen dan zo spastisch over de toegang tot hun mobieltje door hun partner? Ik pak ook rustig de mobiele telefoon van mijn man, bijv. als we samen weg zijn en ik moet even bellen, en dan kan en mag ik gewoon alles inzien wat er in opgeslagen is, sterker nog, het meeste weet ik toch al, omdat ik er gewoon bij ben als hij foto's maakt of met een (wederzijdse) vriend of vriendin een appje wisselt.

Erin gaan zitten zoeken zal ik niet doen, zie er de noodzaak niet toe, maar eigenlijk moet dat toch gewoon OK zijn, en niet dat dan iedereen over je heen valt omdat je een privédomein zou hebben geschonden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je had ook even kunnen vragen of hij die foto van jullie samen zo naar je toe kan whatsappen. Hoef je niet zijn telefoon voor uit te graven.
TS = tinder sletje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven