Verbroken relatie, kletstopic

25-07-2010 19:55 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn relatie van bijna 6 maanden verbroken. Het doet pijn, maar ik denk dat ik de juiste beslissing heb genomen. Ik ben gewoonweg niet gelukkig met hem. Dit komt o.a. door verschillende karakters en geen juiste draai naar elkaar toe kunnen vinden. Ik wilde het vandaag, na een ruzie, face-to-face uitmaken, maar ik kreeg de kans niet. Mocht niet langskomen. Dus heb ik hem een brief gestuurd, want ik wilde gewoon niet langer wachten. Heel onpersoonlijk, maar ik denk dat het voor hem niet als een verrassing is gekomen. Ik kreeg een reactie terug dat hij er over na ging denken.

Ik voel me moe, maar tegelijkertijd ook opgelucht.

Er zijn ongetwijfeld mensen hier die in hetzelfde schuitje zitten. Misschien kunnen we kletsen over van alles. Het verloop, het liefdesverdriet, elkaar een hart onder de riem steken.

Wie volgt?

Groetjes,

Stien
Fijn dat het goed gaat! Hoop dat het gesprek goed verloopt straks, dat het jullie helpt om het af te sluiten.

Ik zie de mijne maandag nog even, om nog wat spullen uit te wisselen...
Hoihoi,

Hier gaat het zo, zo.

Ik zie mijn ex niet meer, nooit meer, ik moet het niet meer willen. Ik heb het idee dat hij met zijn nieuwe 'liefde' op vakantie is. Normaliter was het overduidelijk, als de andere vrouw te werk was en de beer was los, dan kreeg ik altijd een teken van leven van hem. Of ik het nou wel of niet wilde, of we nou de afspraak hadden dat hij mij met rust zou laten, hij ging er gewoon dwars doorheen....

Het is nu al vanaf dinsdag helemaal stil.... ach het is een scenario. Mijn kop zit er vol mee.

Of hij heeft geen zin meer om mij te smsen/bellen omdat het menes is. Moet er even niet aan denken en probeer mijn eigen leven op te pakken en te beseffen dat het verleden tijd is.

Zo'n foute man, ik moet blij zijn dat ik er van af ben, maar toch val ik in een gat, ondanks de lieve mensen om me heen die wel iets met mij op hebben.

Gisteren een heftige dag. Een boodschap doen in Ikea, ik doe het voorlopig niet meer. De lol die we daar samen gehad hebben en alle stelletjes die ik daar zag leidden mijn gedachten naar de goede momenten samen.

En dan bom er bovenop, de muziek die ik daar hoorde met de herinneringen. Ja hoor, blijf reeel, deze man deugt niet, hou op met denken, wees blij dat ik van hem af ben, geen hand vol maar een land vol...

En toen in de middag een afspraak bij de politie. Ik wilde aangifte doen omdat foute ex tijdens mijn vakantie dus geld van mijn rekening af had laten schrijven dmv een eenmalige machtiging bij lexa. Dat is complete diefstal. Maar wat nou, omdat ik niet de gedupeerde was maar lexa kon ik geen aangifte doen en dus loopt meneer vrij rond. Hij weet precies wat hij doet.

Met mijn geld heeft meneer een nieuw slachtoffer gevonden. Hij heeft het weer voor elkaar. Weer iemand die hij voorliegt en misbruikt. De grootste klootzakken neuken altijd!!!!

En tja, als ik zou willen zou ik dat ook allemaal kunnen, een man aan de haak slaan op zo'n site en mezelf helemaal verliefd gedragen. Ik troost mezelf er maar weer mee dat ik zo'n leven als hij niet wens. En dus ga ik maar gewoon weer verstandig verder, met een normaal leven, een eigen leven....

Het is niet makkelijk, zo'n verbroken relatie....

@Mozarella, ik hoop dat het jou ook lukt allemaal. Dat je niet teveel in de rondte kijkt met het idee hem met een ander tegen te komen... Ik heb inmiddels veel gelezen hier op de forums. De waarheid is hard, het hoort er gewoon bij...

Eerst had ik het idee dat hij een vrouw uit de buurt had, maar sinds ik lexa aan de telefoon heb gehad en de vrouw mij vertelde wat ex had gedaan toen dacht ik, ooow wellicht is hij er met een ander vandoor, dus niet met haar van begin juli. Dat schept weer rust. Ondanks dat ik het niet zeker weet....
hier is toch al een topic over?

liefdesverdriet deel 2
O super, dank je wel... deze bleef al zo stil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven