Verdriet

23-10-2017 08:35 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme wat is liefdesverdriet toch verschrikkelijk.
Dit weekend gaf mijn vriend plotseling aan te twijfelen. De dag ervoor nog gezellig op verjaardag. Dingen geregeld voor vakantie en een gezellige avond gehad.
En nu voel ik mij zo alleen en verdrietig..... blegh!! Ik kan alleen maar huilen :(.....
Hè bah. Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Dingen regelen voor de vakantie en dan zeggen dat je twijfelt vind ik ook raar. Sterkte :hug:
Hier ook! Het is echt heel rot.
It's 5 o'clock somewhere
Heel veel sterkte :hug:
Lief!! :hug:

We waren 2 jaartjes samen. Plannen voor de toekomst. Het komt gewoon heel onverwachts.
Geen zin om met dikke ogen naar mijn werk te gaan
Sterkte.
Maar is het al uit, gaan jullie praten?
Waar twijfelt hij over?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij wil 3 weken pauze en nadenken. Hij heeft het idee dat ik meer ontleen uit de relatie dan hij.
lieve08 schreef:
23-10-2017 10:17
Hij wil 3 weken pauze en nadenken. Hij heeft het idee dat ik meer ontleen uit de relatie dan hij.
Pauze is nooit een goed teken
Tenminste ik geloof zelf nooit zo in afstand om weer nader tot elkaar te komen

Maar hoe denk jij erover
Klopt het wat hij zegt, haal jij meer uit de relatie dan hij?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Acch zo verdrietig <3
Snap je helemaal! Voelt gewoon klote, denk je dat alles leuk is en maak je plannen en dan dit.
Zit in hetzelfde schuitje sinds dit weekend, maar dan dat ik te horen kreeg dat ze twijfelde voor de vakantie en of ze wel wilde gaan (2 maanden terug).
Overeenkomst tussen onze situaties: je bent niet meer 'vrij' in je denken en doen. En als je doorgaat met de relatie, zal er altijd een extra waakzaamheid zijn, een stemmetje in je hoofd...

3 weken pauze is geen goed teken, sorry....
Wonen jullie samen? En hoe oud zijn jullie?
hightower wijzigde dit bericht op 23-10-2017 10:41
24.59% gewijzigd
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik vind het best een soort van gemeen iets om te zeggen dat de ander meer uit de relatie haalt.
Als een soort van verwijt klinkt het daardoor.
Als een vergelijking die je in mijn ogen niet hoort te maken.

Want; je haalt zelf genoeg uit de relatie of niet, ongeacht of de ander er genoeg uithaalt.
Op die manier leg je het neer bij de ander.
Misschien als verklaring, misschien als verontschuldiging bedoeld, maar niet fijn om te moeten horen.
Ik ga er ook vanuit dat het klaar is. Ik ga niet blijven hopen. Ik ga tot rust komen en nadenken wat ik wil. Maar dat maakt het verdriet niet minder. Het voelt zo rot :(
30 en 33 jaar. Nee we wonen niet samen.
shit zeg... hebben jullie wel gepraat?
Lorem Ipsum
Liefdesverdriet is heel rot.. ik ben ook 3 maanden geleden gedumpt na 2 jaar relatie, en ik kan zeggen dat het stukken beter gaat! Alleen vanacht weer over mijn ex gedroomt en dan merk ik wel nog dat het iets met me doet.

Ik wens je veel sterkte en ik hoop van harte dat het goed komt, al moet je er niet te veel op hopen..!!
Ja, we hebben best een goed gesprek gehad. Hij wilde even rust om alles te laten bezinken en ik wilde dan wel een kader qua tijd. Dit omdat ik niet continu op mijn telefoon wil kijken of hij heeft geappt of gebeld.

Destroy wat fijn dat het alweer beter gaat. Ik heb over een tijdje hetzelfde te kunnen zeggen!!!
Concentreer je lekker op jezelf de komende weken. Verzorg jezelf lekker goed, eet gezond, sport wat vaker en zet je extra goed in op je werk of voor school. Daarmee vergroot je je zelfvertrouwen en het is daarnaast goede afleiding.
Goede tips :)! Soms gaat het prima, soms overvalt het me ineens en moet ik zomaar huilen
:there: bel je girlsquad, plan een wellness uitje, jank, eet chocolade, luister juist naar zielige liedjes en praaaaaaaat. Slijten moet het en dan over tijdje schijnt de zon weer, gaat gebeuren. Beloofd!
Ik doe zo mijn best om afleiding te zoeken, maar wat voelt het toch rot. Alsof de vloer onder je voeten is verdwenen :(.
Ik realiseer mij alleen maar hoe gek ik op hem ben
lieve08 schreef:
25-10-2017 07:20
Ik doe zo mijn best om afleiding te zoeken, maar wat voelt het toch rot. Alsof de vloer onder je voeten is verdwenen :(.
Ik realiseer mij alleen maar hoe gek ik op hem ben
Ik lees niets geks hoor. Zo voelde ik mij een paar maanden geleden ook. Je denkt iemand aan je zijde te hebben op wie je kunt vertrouwen en kunt rekenen. Als dat dan ineens een illusie blijkt te zijn, dan wordt dat deel in één keer van je weggerukt. Daardoor ontstaat een groot gat. Een gat dat veel tijd nodig heeft om te herstellen. Maar nu is dat nog een groot gapend gat en dat voelt inderdaad aan alsof de grond onder je voeten verdwenen is.

Zet door lieve08. Na verloop van tijd begint dat gapende gat te helen en ga je je beetje bij beetje beter voelen.
watmoetikhiervandenken schreef:
25-10-2017 09:04
Ik lees niets geks hoor. Zo voelde ik mij een paar maanden geleden ook. Je denkt iemand aan je zijde te hebben op wie je kunt vertrouwen en kunt rekenen. Als dat dan ineens een illusie blijkt te zijn, dan wordt dat deel in één keer van je weggerukt. Daardoor ontstaat een groot gat. Een gat dat veel tijd nodig heeft om te herstellen. Maar nu is dat nog een groot gapend gat en dat voelt inderdaad aan alsof de grond onder je voeten verdwenen is.

Zet door lieve08. Na verloop van tijd begint dat gapende gat te helen en ga je je beetje bij beetje beter voelen.
Dank je wel. Lief en geruststellend :)
lieve08 schreef:
28-10-2017 10:47
Dank je wel. Lief en geruststellend :)
Graag gedaan hoor. Ik ben bekend met de pijn, het verdriet en het gemis. Dat wens ik niemand toe. Ik hoop oprecht dat je je snel weer beter voelt.

:hug: :hug: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven