verdriet
dinsdag 16 januari 2018 om 13:21
na een relatie van 10 jaar heeft mijn vriend een punt achter de relatie gezet.
Hij heeft een nieuwe vrouw leren kennen waar hij vlinders bij in zijn buik heeft , vele vlakken op 1 lijn zit en diepgaande gesprekken mee kan voeren.
Ik was er kapot van , maar na 2 maanden kregen ze onenigheid en nam contact met me op , wat was ik blij
Hij is drie weekenden bij me geweest en we hebben leuke dingen gedaan
Met nieuwjaar hebben we nog contact gehad en daarna liet hij me weten toch weer voor haar te gaan
Het is een.man met borderline en niet altijd de gemakkelijkste
ik heb hem gisteren een mail gestuurd dat ik hem zooo mis , hij belde me terug dat hij met haar gaat overwinteren in spanje en samen gaat wonen
Hoe kan dat nou in 2 weken ?
Mijn leven staat stil ..hoe krijg ik hem ooit uit mijn hoofd en mijn hart....
Hij heeft een nieuwe vrouw leren kennen waar hij vlinders bij in zijn buik heeft , vele vlakken op 1 lijn zit en diepgaande gesprekken mee kan voeren.
Ik was er kapot van , maar na 2 maanden kregen ze onenigheid en nam contact met me op , wat was ik blij
Hij is drie weekenden bij me geweest en we hebben leuke dingen gedaan
Met nieuwjaar hebben we nog contact gehad en daarna liet hij me weten toch weer voor haar te gaan
Het is een.man met borderline en niet altijd de gemakkelijkste
ik heb hem gisteren een mail gestuurd dat ik hem zooo mis , hij belde me terug dat hij met haar gaat overwinteren in spanje en samen gaat wonen
Hoe kan dat nou in 2 weken ?
Mijn leven staat stil ..hoe krijg ik hem ooit uit mijn hoofd en mijn hart....
dinsdag 16 januari 2018 om 13:29
Lieverd! Een dikke
.
Laat die man gaan, al ga je dood van binnen.
Ga je liefdesverdriet verwerken en daarna een leukerd zoeken, als je dat nog wil.
Geef de geadresseerde toch niet zoveel liefde.
Geef dat aan jezelf en aan de lieve mensen om je heen.
Anders blijf je dat gevoel aanmaken in je hoofd.
Trek een hek op voor afstand om je heen voor jouw eigenwaarde.
Nooit meer bellen, ik mis je.
Je mist jezelf, dat is het!
Laat die man gaan, al ga je dood van binnen.
Ga je liefdesverdriet verwerken en daarna een leukerd zoeken, als je dat nog wil.
Geef de geadresseerde toch niet zoveel liefde.
Geef dat aan jezelf en aan de lieve mensen om je heen.
Anders blijf je dat gevoel aanmaken in je hoofd.
Trek een hek op voor afstand om je heen voor jouw eigenwaarde.
Nooit meer bellen, ik mis je.
Je mist jezelf, dat is het!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 16 januari 2018 om 14:17
10 jaar is niet niks en als je dan weer even hoop krijgt, doordat hij weer even bij je terugkomt, lijkt dat zwarte gat alleen maar dieper waar je dan in terugvalt.
Jij leest ; samenwonen, Spanje.. en koppelt daar rozengeur en maneschijn aan vast. Dat zal best wel zo zijn de eerste tijd, maar uiteindelijk blijft hij nog steeds die moeilijke man met borderline. Denk eens aan alle moeilijke tijden waar je vast met hem doorheen bent gegaan. Tijden die je nu waarschijnlijk voor lief zou nemen... Maar wees op die momenten realistisch; verdien jij om zo tot 2x toe aan de kant gezet te worden? Haal daar je overtuiging uit. Hij is nu háár probleem.
dinsdag 16 januari 2018 om 14:19
dinsdag 16 januari 2018 om 14:21
Ik begrijp de reacties wel. Het is opbeurend bedoeld. En iedereen begrijpt denk ik wel dat je een investering van 10 jaar niet binnen 10 dagen vergeet. Dan zou TO net zo makkelijk een relatie weggooien als haar ex-vriend.
dinsdag 16 januari 2018 om 14:33
Oef..klinkt niet als een makkelijke man. Ik snap dat het heel erg kwetsend is dat hij na 10 jaar op zo'n manier de relatie beeindigd. Maar ik ben het eens met mijn voorgangers..blok hem op alle mogelijke manieren uit je leven en ga door het rouwproces die bij het verbreken van een relatie hoort...
Laat je inieder geval niet als "speelbal" gebruiken.
dinsdag 16 januari 2018 om 14:38
Dit dus. Rot voor je.Dobbel123 schreef: ↑16-01-2018 14:33Oef..klinkt niet als een makkelijke man. Ik snap dat het heel erg kwetsend is dat hij na 10 jaar op zo'n manier de relatie beeindigd. Maar ik ben het eens met mijn voorgangers..blok hem op alle mogelijke manieren uit je leven en ga door het rouwproces die bij het verbreken van een relatie hoort...
Als je toch contact blijft houden, of de mogelijkheid open houdt dat hij contact met jou kan maken, blijft ie misschien terugkomen als het weer 's niet lekker loopt met die dame omdat hij weet dat ie bij jou een voet tussen de deur heeft. Heb je hetzelfde liedje steeds weer.
Sterkte
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 16 januari 2018 om 15:12
Oh, dat is vreselijk om na 10 jaar zo aan de kant gezet te worden. Neem alle adviezen van blokkeren, e.d. Ter harte en dompel je onder in het verdriet. Daarna kruip je er weer uit en ga je op zoek naar een leuke vent zonder issues. Kijk terug op de goede tijden die je samen had en ga beginnen aan de rest van je leven. Je kunt het!
Find people who will make you better (M. Obama)
donderdag 18 januari 2018 om 14:19
Het is afschuwelijk om zo aan de kant te worden gezet, en dan komt ie weer terug, en dan gaat hij weer weg naar haar!
Ik zou vooral heel erg boos zijn! En dat mag hij weten ook. Volgende keer als hij met hangende pootjes komt dan laat je hem er niet in hoor!
Als hij echt borderline heeft dan is de kans dat hij met die ander een stabiele relatie opbouwt erg klein. Hij zal dan bij minste of geringste tegenslag jou opzoeken.
Maar dat doet hij dus niet om jou...
Ik zou vooral heel erg boos zijn! En dat mag hij weten ook. Volgende keer als hij met hangende pootjes komt dan laat je hem er niet in hoor!
Als hij echt borderline heeft dan is de kans dat hij met die ander een stabiele relatie opbouwt erg klein. Hij zal dan bij minste of geringste tegenslag jou opzoeken.
Maar dat doet hij dus niet om jou...