Verhuurmakelaar uit vragen?

26-04-2016 15:51 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zit een paar dagen in m'n oude huis, omdat het nog steeds leeg staat en ik wat sollicitaties in die buurt had.



M'n ex is bezig met te verhuren en er zijn dus bezichtigingen. Dit wist ik en daarom had ik een e-mailtje naar de makelaar gestuurd om ze ervan op de hoogte gesteld dat er iemand thuis kon zijn, en om te vragen of ze mij konden laten weten wanneer er iemand zou komen.



Nou blijkbaar is de communicatie in dat kantoor niet zo goed :-). Gisterenmiddag staat er ineens een superknappe man in m'n keuken :heart:!



Uiteraard was ik hier totaal niet op voorbereid en was eigenlijk ook niet erg kuis gekleed Haha. Ik denk dat we allebei evenveel schrokken, hij maakte zich snel uit de voeten en ging de voordeur uit om door een kier met me te communiceren. Ik vroeg om een paar minuten om het huis, en mezelf op orde te maken.



Toen kwam hij weer binnen met de mogelijke huurder deed z'n ronde en de huurder verliet het huis. Hij kwam terug en vroeg me om m'n nummer om zo'n verrassing in de toekomst te voorkomen.



Hij is gisteren nog twee keer geweest en het is echt een leuke vent! Hij komt over een uur weer en ik zit hier mooi in de make-up met het huis spic en span op hem te wachten :-).



Als hij nou weer zo leuk en voorkomend is straks, zal ik hem dan later een sms sturen met de vraag een drankje te doen? Of is dit echt not done? Het is natuurlijk z'n zakelijke telefoon nummer dat ik heb. En misschien is hij gewoon zo leuk en aardig omdat het z'n job is, niet omdat hij mij ziet zitten.



Wat zouden jullie doen?



Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 april 2016 @ 22:34:

[...]



Is t ook gelezen?Nee maar het vorige bericht dat ik hem stuurde en hij wel gelezen had bleef ook alleen als 'ontvangen' dus waarschijnlijk heeft hij die optie uitstaan.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Is het hem duidelijk dat die text van jou komt? En niet van de bejaarde vrouw op nr 31a?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:Erynn schreef op 26 april 2016 @ 22:37:

[...]



Hoezo lastig? Of hij vindt het leuk en wil wat drinken, of hij vindt het niet leuk en reageert gewoon niet.Mee eens, het is niet echt alsof TO 'm gevraagd heeft of 'ie morgen met d'r wil trouwen..............
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Erynn schreef op 26 april 2016 @ 22:37:

[...]



Hoezo lastig? Of hij vindt het leuk en wil wat drinken, of hij vindt het niet leuk en reageert gewoon niet.Lastig, omdat in het geval dat hij het helemaal niks vindt, hij haar wel weer onder ogen moet komen. Awkward. ..
Maar hij hoeft haar helemaal niet weer onder ogen te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 26 april 2016 @ 22:37:

[...]



Dat zou wel mooi zijn. Een topic hier.



Hello, this is Robert, I am a very handsum mister with a suit on. I am being gestalked by a very naked women who broked in a house I try to sell. What do I do now?



Run, Robert, run



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Hayek schreef op 26 april 2016 @ 22:39:

[...]



Mee eens, het is niet echt alsof TO 'm gevraagd heeft of 'ie morgen met d'r wil trouwen..............Nee. .maar hij snapt echt wel dat ze niet ff alleen een highteatje met hem wil doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 26 april 2016 @ 22:30:

[...]





Blijkbaar wil je graag antwoord. Als ik al lelijk ben geweest was het omdat ik waarschijnlijk emotioneel, en ja, menselijk was. Als ik echt zo vreselijk was geweest had ik mijn Nick al lang veranderd.

Ja, ik wou een antwoord.

Ik zei ook dat het menselijk is om emotioneel te zijn. Niet om dingen te negeren.



Het kopiëren kan ik niet doen. En je weet goed genoeg waarover ik praat



En 'al'? Serieus? Google is gratis, weet je?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Erynn schreef op 26 april 2016 @ 22:41:

Maar hij hoeft haar helemaal niet weer onder ogen te komen.

Dat weet hij toch niet?

Misschien is er morgen weer een bezichtiging. Is TO dan al weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 26 april 2016 @ 22:39:

Is het hem duidelijk dat die text van jou komt? En niet van de bejaarde vrouw op nr 31a?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 22:40:

[...]





Lastig, omdat in het geval dat hij het helemaal niks vindt, hij haar wel weer onder ogen moet komen. Awkward. ..Wanneer precies?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 22:41:

[...]





Nee. .maar hij snapt echt wel dat ze niet ff alleen een highteatje met hem wil doen.So fucking what? Er zijn toch genoeg mensen die een blauwtje hebben gelopen bij mensen die ze daarna nog vaker tegenkomen?
Oh dear, how sad, never mind.
Is het nodig om je issues hier op dit topic uit te vechten Dorothy? Blijkbaar zit je iets dwars. Bladora noemde de 'negeer' al. Lijkt me een prima oplossing als je iets tegen haar hebt.
Alle reacties Link kopieren
Moet dit nu? Is juist een leuk topic
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 26 april 2016 @ 22:36:

[...]





Gelukkig staan er alleen leuke foto's van me online, misschien helpt het na onze vorige encounter!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Hayek schreef op 26 april 2016 @ 22:44:

[...]



Wanneer precies?Dat zoeken ze samen maar uit
Wat een fijn topic weer Bla



Om even het hoofd koel te houden in deze roerige tijden... Denkt deze fijne jongeman dat hij je nog gaat aantreffen bij volgende bezoeken -en dan misschien zijn ongetwijfeld niet te geringe move kan maken-? Of denkt deze heerlijkheid misschien dat jij de eega van zijn klant bent?



Ik heb ook nog een alternatief voor ' showing all corners of the room' btw, zelf vind ik 'enough room to swing my pussy around the room' wel naughty and nice.



- straks kan de schat Nederlands lezen you never know!-
Alle reacties Link kopieren
quote:Erynn schreef op 26 april 2016 @ 22:45:

Is het nodig om je issues hier op dit topic uit te vechten Dorothy? Blijkbaar zit je iets dwars. Bladora noemde de 'negeer' al. Lijkt me een prima oplossing als je iets tegen haar hebt.Jij kan ook negeren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Hayek schreef op 26 april 2016 @ 22:45:

[...]



So fucking what? Er zijn toch genoeg mensen die een blauwtje hebben gelopen bij mensen die ze daarna nog vaker tegenkomen?Ga je ook al over in het Engels?
quote:DorothyParker schreef op 26 april 2016 @ 22:46:

[...]



Jij kan ook negeren Kan, maar ik heb niks tegen jou dus zie de noodzaak niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 26 april 2016 @ 22:42:

[...]



Ja, ik wou een antwoord.

Ik zei ook dat het menselijk is om emotioneel te zijn. Niet om dingen te negeren.



Het kopiëren kan ik niet doen. En je weet goed genoeg waarover ik praat



En 'al'? Serieus? Google is gratis, weet je?



Je mag geen tekst quoten. Wel een link plakken van het topic op die pagina.

Is maar een tip, hoor.

Ga ik even popcorn kopen terwijl jij je ding doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek morgen naar mijn eigen huis, dus hoef hem niet meer te zien. Ex hoopt dit huis per 1 maart verhuurd te hebben, dus als dat zo is ga ik hier ook niet meer zijn.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:Erynn schreef op 26 april 2016 @ 22:48:

[...]



Kan, maar ik heb niks tegen jou dus zie de noodzaak niet zo. Ik ook niet tegen Bladora. Zeg alleen dat het niet waar is.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 april 2016 @ 22:48:

[...]





Je mag geen tekst quoten. Wel een link plakken van het topic op die pagina.

Is maar een tip, hoor.

Ga ik even popcorn kopen terwijl jij je ding doet.Oh my, dorothy leef je uit! Ik hoop dat je m'n abortus topic even overslaat.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 april 2016 @ 22:48:

[...]





Je mag geen tekst quoten. Wel een link plakken van het topic op die pagina.

Is maar een tip, hoor.

Ga ik even popcorn kopen terwijl jij je ding doet.Zal even zoeken
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven