Verjaardag (creatievelingen gevraagd)

21-04-2010 22:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of ik op dit subforum goed zit, maar dat vinden we zo wel uit haha.

Mijn vriend is binnekort jarig en ik heb hem iets beloofd wat ie ook leuk en mooi en magisch zou vinden. Nu kan je zeggen, well missy waarom doe je dat dan niet met hem..nou het gaat om een event wat helaas pas in oktober ofzo begint en dat is elk jaar op een andere datum. Dus nu weet ik effe niet wat ik voor leuks kan verzinnen voor zijn verjaardag. Ik wil sowieso nog naar dat event met hem, dus hoeft het nu niet groots aangepakt te worden.

Ik maak het nog leuker, stel je had op dit moment meer rood dan geld op je bank staan en je wil toch iets leuks voor of met je vriend doen, wat zou dan jouw idee zijn? (leuke en lekkere taart heb ik al besteld, veel kaarsjes zodat ie zich de pleuris kan blazen, just for the fun of it :p)

Iets symbolisch kan ook, ik sta voor alle ideëen open..
Zonsondergang op het strand met champagne, hapjes etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jezelf in een mummypak hijsen en het hem uit laten pakken

Stukjes mummypak later gebruiken om de kleffe bende op te ruimen
bonnenboekje: elke bon goed voor 1 x pijpen
Chocolade bodypaint

(verwarmde euroshopper-nutella doet het ook)
Projectboek 'magisch evenement' maken waardoor ie meer voorpret heeft
Hahaha ga door, dit is leuk.
Bieden op vakantieveiling.nl en een heel goedkoop nachtje weg scoren
Een blog aanmaken en daar leuke verhaaltjes over hem en jullie opzetten, met foto's
Stiekem een twitteraccount opzetten en daar alleen maar over hem twitteren. Dan voor hem een twitteraccount maken waarbij hij je followed.
Op google maps foto's zoeken van zijn geboorteplek, eerste zoen, eerste eigen huisje, waar jullie samenwoonden, etc
Je kan een mega grote "tegoed/belofte bon" voor dat evenement ,voor hem maken.

Leuk als hij nu nog niet weet dat je er met hem heen wilt.

Je kan dat ook uitgebreider aanpakken door kleine hint-cadeautjes te geven voordat je het bekend maakt.

Of/en er bijv. een extra bedrag aantevoegen dat hij vrij mag besteden aan spullen op dat evenement, (werkt niet op de autorai, tenzij je hem al blij maakt met een bedrag voor een lamborgini-sleutelhanger :-)
Hmm..een lekkere picknick misschien..

tegoedbonnen zijn leuk, maar ben bang dat ie ze meteen wil gebruiken haha, don't want that.
Ja dat event heeft iets met vliegtuigies te maken.
Koop twee treintickets voor één dag, naar een bestemming die jij kiest, bvb naar een bezienswaardigheid of een speciale tentoonstelling. Bespreek vooraf twee plaatsen in een knus restaurantje ginder.

Laat hem niets weten, maar neem hem mee naar de trein, zonder te zeggen wat de verrassing inhoud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven