Verjaardag vriend
maandag 27 februari 2012 om 09:56
Hallo,
Mijn vriend is vandaag jarig, hij word er alweer 25. Maar nu is mijn vraag of iemand leuke tips of ideeen heeft om voor hem te doen of te kopen. Ik neem hem vanavond zoiezo mee uiteten. We brengen ons zoontje van 4,5 maand naar mijn ouders.
Ik ben zo ideeloos al de hele maand, hoop dus eigenlijk dat iemand leuke ideeen heeft!
Alvast bedankt
Mijn vriend is vandaag jarig, hij word er alweer 25. Maar nu is mijn vraag of iemand leuke tips of ideeen heeft om voor hem te doen of te kopen. Ik neem hem vanavond zoiezo mee uiteten. We brengen ons zoontje van 4,5 maand naar mijn ouders.
Ik ben zo ideeloos al de hele maand, hoop dus eigenlijk dat iemand leuke ideeen heeft!
Alvast bedankt
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
maandag 27 februari 2012 om 10:07
ik heb een soortgelijk probleem, man wordt over paar weekjes 30 jaar. ik ben hoog zwanger en krakkemikkig dus een flink feest plannen en uitvoeren zie ik niet zo zitten. al helemaal niet in ons eigen huis. we hebben bedacht het feest uit te stellen tot de zomer, dan is mijn verjaardag ook geweest, doen we een fuif-voor-2. maar ik wil op zijn eigen dag toch ook wel een kado of Iets doen, iemand ideeën?
maandag 27 februari 2012 om 10:11
quote:elninjoo schreef op 27 februari 2012 @ 10:08:
quad-rijden
4x4 rijden
slipcursus
dagje welness/sauna (met massages) voor jullie beiden
weekendje citytripZijn inderdaad hele leuke dingen maar die doen we tussendoor ook wel eens en moet eigenlijk iets hebben wat ik vandaag nog kan doen!
quad-rijden
4x4 rijden
slipcursus
dagje welness/sauna (met massages) voor jullie beiden
weekendje citytripZijn inderdaad hele leuke dingen maar die doen we tussendoor ook wel eens en moet eigenlijk iets hebben wat ik vandaag nog kan doen!
maandag 27 februari 2012 om 10:15
quote:prutske123 schreef op 27 februari 2012 @ 10:13:
ow mosterd....
vandaag nog? Wil je echt een cadeau kopen? of iets doen?
Dat nachtje in een suite zal het niet worden we hebben een baby en die wil ik nog niet ergens anders laten slapen...
Uhmzz ja eig.wou ik dat vandaag nog doen.... Ik weet een beetje heel erg laat maar ik ben zoiezo niet creatief in zon dingen en de situatie is de laatste 2 maanden ook niet zo geweldig geweest!
ow mosterd....
vandaag nog? Wil je echt een cadeau kopen? of iets doen?
Dat nachtje in een suite zal het niet worden we hebben een baby en die wil ik nog niet ergens anders laten slapen...
Uhmzz ja eig.wou ik dat vandaag nog doen.... Ik weet een beetje heel erg laat maar ik ben zoiezo niet creatief in zon dingen en de situatie is de laatste 2 maanden ook niet zo geweldig geweest!
maandag 27 februari 2012 om 10:25
Lastig met zo'n kleintje he, zat een maand geleden met precies hetzelfde! Eens even denken, je gaat al lekker uit eten.... Misschien daarvoor de stad in en simpelweg een nwe outfit halen? Heeftie een hobby? Altijd goed om daar iets voor te halen. Een leuke gadget doet het ook goed bij mannen, goeie camera/tablet/spelcomputer...
maandag 27 februari 2012 om 12:48
Kijk eens op vakantieveilingen.nl, daar hebben ze soms best leuke uitstapjes die het hele jaar geldig zijn. Dus als je er wel klaar voor bent om je kindje ergens te laten logeren kan je die bon dan alsnog gebruiken.
En het bieden is nog leuk ook! (vind ik dan )
Edit: als je gewonnen hebt krijg je de bon gewoon in je mail, uitprinten en je hebt op tijd een kado!
En het bieden is nog leuk ook! (vind ik dan )
Edit: als je gewonnen hebt krijg je de bon gewoon in je mail, uitprinten en je hebt op tijd een kado!