Verjaardag vriend

27-02-2012 09:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend is vandaag jarig, hij word er alweer 25. Maar nu is mijn vraag of iemand leuke tips of ideeen heeft om voor hem te doen of te kopen. Ik neem hem vanavond zoiezo mee uiteten. We brengen ons zoontje van 4,5 maand naar mijn ouders.

Ik ben zo ideeloos al de hele maand, hoop dus eigenlijk dat iemand leuke ideeen heeft!

Alvast bedankt
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
een vliegles, een parachutesprong o.i.d.?
Een heeeerlijke massage
Internagelaktisch
ik heb een soortgelijk probleem, man wordt over paar weekjes 30 jaar. ik ben hoog zwanger en krakkemikkig dus een flink feest plannen en uitvoeren zie ik niet zo zitten. al helemaal niet in ons eigen huis. we hebben bedacht het feest uit te stellen tot de zomer, dan is mijn verjaardag ook geweest, doen we een fuif-voor-2. maar ik wil op zijn eigen dag toch ook wel een kado of Iets doen, iemand ideeën?
Vliegles? parachutesprong? Hij heeft hoogtevrees dus dat word het niet!

Massage? Ohh ben ik zo slecht in!
quad-rijden

4x4 rijden

slipcursus

dagje welness/sauna (met massages) voor jullie beiden

weekendje citytrip
quote:elninjoo schreef op 27 februari 2012 @ 10:08:

quad-rijden

4x4 rijden

slipcursus

dagje welness/sauna (met massages) voor jullie beiden

weekendje citytripZijn inderdaad hele leuke dingen maar die doen we tussendoor ook wel eens en moet eigenlijk iets hebben wat ik vandaag nog kan doen!
Nachtje chique suite in een mooi hotel, racen op circuit, jij in een mooi setje ready-to-go, citytrip
ow mosterd....

vandaag nog? Wil je echt een cadeau kopen? of iets doen?
quote:prutske123 schreef op 27 februari 2012 @ 10:13:

ow mosterd....

vandaag nog? Wil je echt een cadeau kopen? of iets doen?

Dat nachtje in een suite zal het niet worden we hebben een baby en die wil ik nog niet ergens anders laten slapen...

Uhmzz ja eig.wou ik dat vandaag nog doen.... Ik weet een beetje heel erg laat maar ik ben zoiezo niet creatief in zon dingen en de situatie is de laatste 2 maanden ook niet zo geweldig geweest!
Lastig met zo'n kleintje he, zat een maand geleden met precies hetzelfde! Eens even denken, je gaat al lekker uit eten.... Misschien daarvoor de stad in en simpelweg een nwe outfit halen? Heeftie een hobby? Altijd goed om daar iets voor te halen. Een leuke gadget doet het ook goed bij mannen, goeie camera/tablet/spelcomputer...
een tegoedbon voor 'n citytrip in de maand mei o.i.d. dan heb je ook nog ruim de tijd om 'n logeeradres voor je baby te regelen
Wauw, ik dacht dat ik van het 'laatste moment cadeau moeten kopen' was, maar jij spant echt de kroon :-)

Succes!
Kijk eens op vakantieveilingen.nl, daar hebben ze soms best leuke uitstapjes die het hele jaar geldig zijn. Dus als je er wel klaar voor bent om je kindje ergens te laten logeren kan je die bon dan alsnog gebruiken.

En het bieden is nog leuk ook! (vind ik dan )

Edit: als je gewonnen hebt krijg je de bon gewoon in je mail, uitprinten en je hebt op tijd een kado!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven