Verkeerd ingeschat?

10-11-2019 09:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Mijn vorige relatie is net een tijdje uit. Ik ben niet perse op zoek naar een nieuwe, maar heb nu wel een heel leuk contact met een man.
Ik ken hem van mijn sport. Als we elkaar zien is hij altijd erg geïnteresseerd in me en maken we een gezellig praatje. We zijn nu na de sportles samen 2x anderhalf uur lang samen aan de bar blijven hangen na de les en hebben leuke gesprekken gehad. Hij lijkt dan ook een beetje tijd te rekken en gaat bv weer een drankje voor me bestellen als ik aangeef niet te lang te kunnen blijven. We hebben in ieder geval duidelijk een klik, andere mensen maakten er ook grapjes over.

Nu hebben we op donderdag ook geappt na de les. Het ging niet heel diep. We hebben iets van 4 keer iets met elkaar uitgewisseld over de sport en we appten tot vrijdag. Op mijn laatste berichtje heeft hij echter niet meer gereageerd na vrijdag. Het was ook niet echt een vraag die ik stuurde maar meer gewoon een soort mededeling die ik deed over zijn appje (ik zei 'dit lijkt me ook wel een moeilijke oefening die je stuurt').

Ik merk dat ik nu ga nadenken: als je iemand 'echt' leuk vind hou je het gesprek wel wat gaande via de app toch? Dat zou ik tenminste wel doen. Ik kan nu niet goed inschatten waarom hij niet meer reageert. Is hij toch niet geïnteresseerd en heb ik zijn 'signalen' verkeerd ingeschat? Ik zie hem overigens dinsdag gewoon weer op sport, dus misschien is het ook gewoon niet zo'n apper en denkt hij 'ik zie haar dinsdag wel weer en dan klets ik verder'. Ik vind het kortom, moeilijk om nu in te schatten hoe hij er in staat maar voel me ergens wel een beetje afgewezen (ik was degene die hem als eerste appte).
Alle reacties Link kopieren
Wat maf zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven