verkeerde mannenmagneet?

18-03-2011 14:34 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige. Hoe gaan jullie ermee om?

al die mannen die ik tegen kom zijn maar uit op een ding, en nou juist dat ene waar ik niet zo'n behoefte aan heb.

Er zijn waarschijnlijk vast mensen die zullen zeggen je zult je er wel na kleden; Umh nee. Ik ben niet de slankste en loop dan ook het liefst op sportschoenen met een spijkerbroek en een pumatrui. Dus me aantrekkelijk kleden is er totaal niet bij
Wat grappig, maar hoe merkt je dat dan?

Je komt iemand tegen in de kroeg, je maakt een babbel

En zegt zo;n heerschap dan

Zeg meisje ga je mee naar huis om te neuken?

Want echt....dat heb ik nog nooit gehad!

Nee das niet waar, 1x

Ik stond in de kroeg een beetje te oogcontacten met een man

Flirtje hier, flirtje daar

Zijn eerste woorden waren:

Zeg mooie vrouw, we kunnen hier natuurlijk de hele avond gaan staan praten en door flirten, maar we kunnen ook gelijk naar huis gaan.

Ik zag er volgens mij net zo uit als een stripfiguur waarvan zijn onderkaak op de grond is gevallen van verbijstering na het plaatsen van die opmerking

Hij gaf me een knipoog en zei.

Das een grapje hoor, maar ik en mijn vrienden vroegen ons af of dat zou werken bij vrouwen, maar aan je gezicht te zien niet dus.

Wil je wat drinken voor de schrik?

Ik schudde nee, en nog in complete verbijstering liep ik terg naar mijn vrienden.

Om een kwartier later een fles rose voor mij en mijn vrienden kreeg aangeboden door de mannen aan de overkant

Het bleek inderdaad een grap te zijn

Ik ga nog wel eens met ze stappen nu
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb het ook maar 1 keer meegemaakt. Maar de jongen in kwestie(we waren 17 ofzo), was al over de halve stadsbevolking heen geweest(zowel de dames als de heren) en daar had ik geen trek in. En dan zeg ik dat gewoon, heel simpel.
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 14:51:

Een vent die wilt om wie ik ben. niet omdat hij DENKT sex met mij te kunnen hebben

Maar daar wil ie uiteindelijk OOK seks mee hoor

Tenminste ik hoop wel dat mijn vriend dat dacht vlak voor hij de eerste move maakte op me.

Niet meteen, maar das toch een deel van het versieren...
Ik heb een vriendin, en die ziet eruit als een seksbom, en daar heeft ze geen make-up voor nodig. Ze kleedt zich nooit echt sexy, altijd casual netjes. Maar zelfs op haar allerslonzigste dagen (brak in trainingsbroek en trui) wordt ze door mannen nog nagekeken, gefloten, uitgevraagd en krijgt ze opmerkingen over beschuitjes eten e.d..

Des te grappiger dat ze op vrouwen valt
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 14:49:

Nou meestal kom ik inderdaad iemand tegen die dan nogal leuk is

Maar als je dan echt een date hebt kom je er achter dat het alleen om seks draait dat ze willen dat je langskomtKies je dan wel de juiste types voor je dates?
@Summerdance, andersom werkte het heel goed, als ik dat tegen een jongen zei. Niet een nerdy tiepje maar eentje waarvan je zeg maar heel heel heel zeker weet dat ie niet net sinds vorige week maagd-af is.

@TO: Als je onzelfverzekerd bent dan ben je in principe een makkelijk prooi. Niet alleen voor mensen die seks met je willen maar voor iedereen die iets van je wil. Zorg dat je er zelfverzekerder bij loopt, dan wordt je ook niet meer beschouwd als makkelijk prooi. Ga rechtop lopen, tieten naar voren, kont achteruit, kijk mensen aan. Dan krijg je evenveel aandacht maar op een heel andere manier.
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 14:51:

[...]

Een vent die wilt om wie ik ben. niet omdat hij DENKT sex met mij te kunnen hebben

Hij zou zich moeten schamen!

Kijk kus_meisje (leuke nick voor iemand die niet wil), seks hoort bij het leven. Zelfs als een jongen tot over zijn oren verliefd op je is zal hij je willen neuken. Het hoort erbij. Voor de rest is het gewoon koren van het kaf scheiden. Die jongens die echt alleen maar willen neuken die pik je er zo uit. Die moet je links laten liggen, ook al zien ze er nog zo leuk uit.
quote:Summerdance schreef op 18 maart 2011 @ 14:54:

[...]

Maar daar wil ie uiteindelijk OOK seks mee hoor

Tenminste ik hoop wel dat mijn vriend dat dacht vlak voor hij de eerste move maakte op me.

Niet meteen, maar das toch een deel van het versieren...

Het is niet dat ik helemaal geen sex wil. maar niet met een vent die alleen daar op uit is. Tuurlijk zal dat gebeuren in een relatie. Dat mag ik ook wel hopen anders is er toch iets niet goed.

maar ik vind sex op de eerste (paar)dates toch niet echt noodzakelijk om uit te zoeken of dat hij vind dat je wel/.niet bij hem past. Dat vind ik gewoon bullshit

@ Primabella,

De jongen die ik op dit moment heel erg leuk vond heeft een tijd in een sportschool gewerkt. Na 3/4 maanden kwam hij ineens daar weer langs. Anyway na een paar berichten hebben we afgesproken.

Iedereen die de jongen zag zegt nu: dat had ik nooi achter hem gezocht. Dus schijnbaar ligt het niet alleen aan mij dat ik het van te voren neit doorhad?
quote:Vl43inder schreef op 18 maart 2011 @ 14:59:

@Summerdance, andersom werkte het heel goed, als ik dat tegen een jongen zei. Niet een nerdy tiepje maar eentje waarvan je zeg maar heel heel heel zeker weet dat ie niet net sinds vorige week maagd-af is.

.

Klopt want wij meiden hebben jaren later hetzelfde principe eens uitgetest.

Alleen hadden we een nog kortere openingszin

"neuken?"

Ook omdat we zo ontzettend benieuwd waren naar de reacties van de mannen.

Het grappige was dat de meeste mannen niet eens echt geschokt waren.

Ja, als bleek dat we een onderzoekje aan het houden waren en dus niet mee naar huis ginmgen
quote:Summerdance schreef op 18 maart 2011 @ 15:03:

Ja, als bleek dat we een onderzoekje aan het houden waren en dus niet mee naar huis ginmgen Wat gemeen summer!
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 15:01:

Het is niet dat ik helemaal geen sex wil. maar niet met een vent die alleen daar op uit is. Tuurlijk zal dat gebeuren in een relatie. Dat mag ik ook wel hopen anders is er toch iets niet goed.

maar ik vind sex op de eerste (paar)dates toch niet echt noodzakelijk om uit te zoeken of dat hij vind dat je wel/.niet bij hem past. Dat vind ik gewoon bullshit

@ Primabella,

De jongen die ik op dit moment heel erg leuk vond heeft een tijd in een sportschool gewerkt. Na 3/4 maanden kwam hij ineens daar weer langs. Anyway na een paar berichten hebben we afgesproken.

Iedereen die de jongen zag zegt nu: dat had ik nooi achter hem gezocht. Dus schijnbaar ligt het niet alleen aan mij dat ik het van te voren neit doorhad?

Maar nogmaals, hoe weet je dan dat ze alleen uit zijn op seks?

Tuurlijk is het jouw keus om niet op de eerste paar dates met een man naar bed te gaan

Maar laten ze je allemaal zitten dan als je eenmaal nee hebt gezegd?

Ik bedoel ermee, je can't blame the boy for trying toch?

Voor hetzelfde geld vind je seks op date 1 (2 of 3) niet erg dus dan was er ook geen probleem geweest
quote:JohnnyCake schreef op 18 maart 2011 @ 15:06:

[...]

Wat gemeen summer!Ik ben zo slecht Johnny (evil smile)
Lekker experimenteren, ik hou van je, SD!
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 15:01:

[...]

Dus dan laat je ze een beetje wachten. En dan? Kappen ze af?
Kus_meisje, als jij tot nu toe vooral seks gehad hebt tegen je zin, vind ik het niet raar dat je het niet ervaart als iets prettigs.

Echt, als jij het niet wilt, dan hoeft het niet.

Ook als je een man wel leuk vindt, mag je aangeven dat je niet meteen met m naar bed wilt. Als hij je leuk vindt dan wil hij best wachten.

Ik weet niet waar jij die mannen tegen komt, maar misschien moet je je eens in een heel andere omgeving gaan begeven.
quote:Summerdance schreef op 18 maart 2011 @ 15:06:

[...]

Maar nogmaals, hoe weet je dan dat ze alleen uit zijn op seks?

Tuurlijk is het jouw keus om niet op de eerste paar dates met een man naar bed te gaan

Maar laten ze je allemaal zitten dan als je eenmaal nee hebt gezegd?

Ik bedoel ermee, je can't blame the boy for trying toch?

Voor hetzelfde geld vind je seks op date 1 (2 of 3) niet erg dus dan was er ook geen probleem geweest

Nee I can't blame them. Als amn zou ik het waarschijnlijk ook proberen aangezien ze bijna allemaal hun ding achterna lopen.

Anyway die opmerken van als je niet komt vind je me niet leuk, ik ben daar niet alleen op uit maar wil het ook duiden er toch echt op. Zeker als de enige dingen die dan kunnen sturen is ik heb zin, ik ga je verwennen blablabla.

Het worod nee kennen ze niet, nee dan gaan ze je gewoon de hele avond bellen. (fijn zo'n trilfunctie die gewoon uitgezet kan worden en ik de telefoon niet meer hoor)

En idd wat ik merk als ze het niet krijgen zijn ze al snel hun interesse kwijt
Je kiest inderdaad de verkeerde mannen uit. De gemiddelde man toetst waarschijnlijk met trillende vingers een belachelijk sms-je in met de vraag of je uberhaupt met hem uit wil. Maar val jij wel op de gemiddelde man?
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 15:10:

Nee I can't blame them. Als amn zou ik het waarschijnlijk ook proberen aangezien ze bijna allemaal hun ding achterna lopen.

Daar hoef je geen man voor te zijn hoor

Ik heb ook een hele tijd achter mijn ding aangelopen

Gewoon omdat ik van seks hou maar geen relatie wilde

Anyway die opmerken van als je niet komt vind je me niet leuk, ik ben daar niet alleen op uit maar wil het ook duiden er toch echt op. Zeker als de enige dingen die dan kunnen sturen is ik heb zin, ik ga je verwennen blablabla.

Maar wat stuur je dan terug?

Want echt, ik had dat nooit

Tuurlijk wel een beetje de flirterige smsjes, maar nooit als je niet komt dan vind je me niet leuk.

Als ik dat had gekregen hadden ze per omgaande ook van me terug gekregen: dat klopt, u bent de zwakste schakel, tot ziens!

Het worod nee kennen ze niet, nee dan gaan ze je gewoon de hele avond bellen. (fijn zo'n trilfunctie die gewoon uitgezet kan worden en ik de telefoon niet meer hoor)

En idd wat ik merk als ze het niet krijgen zijn ze al snel hun interesse kwijt

Mag ik vragen op wat voor types je dan valt?

Want ik ken het slag mannen wel namelijk, ik besteed er alleen nooit aandacht aan, en mijn telefoonnummer krijgen ze dus al helemaal niet
quote:JohnnyCake schreef op 18 maart 2011 @ 15:13:

De gemiddelde man toetst waarschijnlijk met trillende vingers een belachelijk sms-je in met de vraag of je uberhaupt met hem uit wil.

Echt???

How cute
quote:Summerdance schreef op 18 maart 2011 @ 15:17:

[...]

Echt???

How cute Ik wel, en ik ben heel gemiddeld
quote:JohnnyCake schreef op 18 maart 2011 @ 15:18:

[...]

Ik wel, en ik ben heel gemiddeld

Nooit geweten joh!

Zijn jullie ook zo van het telefoon staren dan als je dan eindelijk zo'n smsje hebt verstuurd?
quote:JohnnyCake schreef op 18 maart 2011 @ 15:18:

[...]

Ik wel, en ik ben heel gemiddeld

dan zal ik wel niet op de gemiddelde man vallen.

Ik val op sportieve types
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 15:23:

Ik val op sportieve types

Oh ja, maar dan klopt het!

Dat zijn heuse bedmannen!

Ik heb een hele sportieve vriend maar daar lag ik ook op date 1 al na een paar uur mee in bed.

Al was dat meer op mijn initiatief dan op het zijne

Hij is er een week beduusd van geweest voor hij me weer durfde te smssen
quote:kus_meisje schreef op 18 maart 2011 @ 14:49:

[...]

Maar als je dan echt een date hebt kom je er achter dat het alleen om seks draait dat ze willen dat je langskomt

Spreek je dan met mannen thuis af?

Maar hoe vaak heb je dit meegemaakt? Ik hoor hier voorbij komen dat het wel eens is voorgekomen. Zo ook bij mij. Maar vaak staan date en ik gelijk aan elkaar en merk je snel genoeg of je je tot elkaar voelt aangetrokken. In dat geval kan er seks op volgen, omdat we dat beiden willen.

Op welk moment merk je voor jezelf dat het weer de verkeerde kant op gaat dan? In het contact vooraf? Bij de ontmoeting meteen als seksueel getinte opmerkingen? Op het moment dat jij laat merken hem wel te ziet zitten?
quote:Summerdance schreef op 18 maart 2011 @ 15:26:

[...]

Oh ja, maar dan klopt het!

Dat zijn heuse bedmannen!

Ik heb een hele sportieve vriend maar daar lag ik ook op date 1 al na een paar uur mee in bed.

Al was dat meer op mijn initiatief dan op het zijne

Hij is er een week beduusd van geweest voor hij me weer durfde te smssen

haha maar daar heb ik niet zoveel aan.

Mar inderdaad het woord zelfvertrouwen komt niet in mijn woordenboek voor.

Ben op de basisschool jaren lang door al mijn klasgenoten de grond ingetrapt omdat ik niet de dunste ben en mijn moeder lesbisch is.

Mijn vader ken ik niet dat is een eikel met een gokversalving.

Mijn moeder is alchohol verslaafd. (vind ik)

over gevoelens praten heb ik nooit geleerd

Ben een aantal keer gedwongen met handelingen op sexgebied.

Ben maanden lang aangerand omdat ik er niet over durfde te praten

Toen ik een eetstoornis had was ik slank en kreeg ik spontaan aandacht die ik jaren niet heb gehad

Het woord vrienden komt ook niet in mijn vocabulair voor. Wat zijn dat? Mensen die je altijd laten vallen op het moment dat je ze het hardst nodig hebt toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven