Verlangens naar iets anders
donderdag 12 juli 2018 om 21:55
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2018 22:46
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
0.00% gewijzigd
donderdag 12 juli 2018 om 21:57
Gelukkig kan ik heel goed met mijn vriend praten en heb deze gevoelens dan ook al aan hem kunnen vertellen. Hij is hier wel van verschoten maar dat was het dan ook. Hij toont geen ongerustheid, inzet of wat dan ook, wat ik precies wel zou verwachten.
Rare verwachtingen heb jij. Jij bent verliefd op een ander en dan moet hij extra inzet tonen?
Koekkoek.
Lekekr voor je vriend. Huis kopen omdat jij dat wil en nu wil je liever een ander neuken. En hij toont niet genoeg inzet.
Rare verwachtingen heb jij. Jij bent verliefd op een ander en dan moet hij extra inzet tonen?
Koekkoek.
Lekekr voor je vriend. Huis kopen omdat jij dat wil en nu wil je liever een ander neuken. En hij toont niet genoeg inzet.
donderdag 12 juli 2018 om 22:01
Lastig. Ik zou even afstand van beiden nemen. Kan je niet een maandje in je eentje / met een vriendin op vakantie ? Eventueel werkvakantie... Of op een andere manier letterlijk afstand nemen? Ik heb eenzelfde situatie gehad toen ik 26 was en samenwoonde (alleen er was geen andere man in het spel). Ik ging in mijn eentje naar Frankrijk, binnen drie weken was het voor mij duidelijk en heb ik het beëindigd. Nadat ik overigens gevoelens kreeg voor een ander (werd niks, vond ik wel een teken)
donderdag 12 juli 2018 om 22:03
JIJ bent verliefdLucifer2018 schreef: ↑12-07-2018 21:57
Koekkoek.
JIJ bent niet gelukkig
JIJ piekert teveel
En je vindt dat HIJ inzet moet tonen
Ja koekkoek
donderdag 12 juli 2018 om 22:04
De jongen op wie je verliefd geworden bent is 5 jaar jonger, dus 21. Krap aan volwassen dus. Wil je je relatie op het spel zetten voor iemand die net begonnen is met de wereld ontdekken? Jij en je vriend hebben grote stappen gezet, volwassen stappen zeg maar. Kan het zijn dat dat je ook wat beangstigt? Het gevoel nu aan mensen en zaken, zoals een huis en hypotheek, vast te zitten?
donderdag 12 juli 2018 om 22:40
vrijdag 13 juli 2018 om 06:11
Wel een ander pilletjeMadeliefjees schreef: ↑12-07-2018 22:26Niet op Blondie letten, die heeft haar pilletje nog niet gehad.
I’m all about the fairytail baby