Verleden vriendin

01-09-2019 14:55 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben zelf 20 en heb een vriendin die al wat ouder is. We kennen elkaar van een studentenvereniging, ik was eerste jaars en zij was 5e toen we begonnen te daten. We hebben een hele leuke relatie en ik vertrouw haar volledig. Zij is echter al iets langer in de stad en heeft daardoor met redelijk wat andere mannen dingen gedaan. Dit kan ik haar natuurlijk niet kwalijk nemen aangezien dit voor onze relatie was. Toch zit me dit heel erg dwars en denk ik er zelfs tijdens de seks soms aan. Het zijn ook wel een paar mannen die ik wat beter ken. Ik merk dat ik er soms chagrijnig van wordt als ik weer iets nieuws voorbij hoor komen. Ik wil absoluut geen problemen met mijn vriendin en daarom dit graag achter me laten maar dit lukt me niet. Ik zie het soms gewoon voor me. Ik hoop dat iemand tips heeft om dit te verhelpen.
Alvast bedankt!
1. Verhuizen naar een andere stad.
2. Uitmaken
3. Jezelf opsluiten zodat je niets meer hoort
4. Volwassen worden en accepteren dat je vriendin een verleden heeft.

En met de hoogste waarschijnlijkheid: je bent 20! Leef voordat je je vastlegt voor je leven. Zij heeft dat iig wel gedaan ;-)
Ik denk hoop niet dat dit je partner voor het leven is.
machutookunbietjemeerzijn wijzigde dit bericht op 01-09-2019 20:17
1.88% gewijzigd
Nope
Je bent pas 20 dus de kans is groot dat dit niet de vrouw is met wie je gaat trouwen. Dat betekent dat jij ook met andere dames het bed in zal duiken. Zou jij het ok vinden als je toekomstige vriendin een probleem maakt van je vroegere bedpartners? En waarom is het een probleem? Ben je bang dat ze gaat vergelijken? Vergelijk jij ook je vriendinnen?
Creativity is intelligence having fun
Toch een beetje last van je ego he, TO....
Er is 1 ding dat je niet kunt veranderen en dat is het verleden....

Vraag je er naar of zijn het haar spontane ontboezemingen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kunt niks veranderen aan de realiteit, ze is ouder en door meerdere gasten geneukt voordat ze jou ontmoette. Dát is de realiteit. En je zult dat ofwel moeten accepteren, of een vrouw zoeken die minder bedpartners heeft gehad. Naarmate je ouder wordt zal dit trouwens alleen maar meer worden, want vrouwen schijnen ook wel eens seks te hebben. 🤔

Dit alles heeft trouwens helemaal niks met jou te maken, geniet ervan dat ze het nu met jou doet.
Heb je sletvrees, ben je jaloers, ben je bang dat zij beter waren?
Niks mis met een beetje ervaring toch?

En nu heeft ze jou, dus geen reden tot jaloezie.
Hoe komt dit soort dingen überhaupt ter sprake? Ik heb het globaal wel eens over mijn verleden op dat gebied gehad met mijn vriend, maar waarom met namen en rugnummers? Vertellen die mannen jou dat? Vraag ze om hun mond te houden. Vertelt zij jou dat? Dat zou ik wel apart vinden, misschien zelfs wat neigen naar opscheppen...En als jij het zelf vraagt: stel geen vragen waarop je het antwoord niet wilt horen.
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
01-09-2019 18:43
1. Verhuizen naar een andere stad.
2. Uitmaken
3. Jezelf opsluiten zodat je niets meer hoort
4. Volwassen worden en accepteren dat je vriendin een verleden heeft.
Ik vind de volgorde raar
Koop een maagd.
Je bent gewoon een beetje jaloers en onzeker. Dat hebben wel meer mensen. Ik snap het wel. Je bent jong en zij heeft meer ervaring.
Ik zou er met haar over praten, niet als verwijt! Gewoon aangeven dat je soms onzeker bent. Dat lucht op en je groeit daardoor zelf. Als je binnen een relatie over alles kan praten is dat zo verbindend. Hopelijk leer je het dan los te laten. Ze is niet voor niets met jou he.
Je schrijft dat je chagrijnig wordt als je weer wat nieuws voorbij hoort komen. En dat je een aantal van haar ex lovers kent. Vind je het vervelend dat andere mannen, die jij kent, weten hoe ze ik bed is? Praten zij daarover met jou?
Je moet wat doen met je jaloezie of onzekerheid
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
02-09-2019 14:27
Je moet wat doen met je jaloezie of onzekerheid
Iets creatiefs?
Murrmurr schreef:
02-09-2019 15:10
Iets creatiefs?
Een mooie verjaardagskalender maken van alle mannen die ze gehad heeft😁.

Ze heeft nu eenmaal een verleden, snap dat dat niet altijd lekker zit en ik hoef het bedverleden van mijn vriend ook niet te weten, maar aan de andere kant is het wel fijn dat hij al wat ervaren is, want ik knap toch op mannen af die 35+ zijn en nog nooit sex hebben gehad😁.
Murrmurr schreef:
02-09-2019 15:10
Iets creatiefs?
Een mooie verjaardagskalender maken van alle mannen die ze gehad heeft😁.

Ze heeft nu eenmaal een verleden, snap dat dat niet altijd lekker zit en ik hoef het bedverleden van mijn vriend ook niet te weten, maar aan de andere kant is het wel fijn dat hij al wat ervaren is, want ik knap toch op mannen af die 35+ zijn en nog nooit sex hebben gehad😁.
Bedenk jezelf dat niemand haar neukt zoals jij.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
02-09-2019 21:04
Bedenk jezelf dat niemand haar neukt zoals jij.
Precies. Misschien kun je haar dat ook laten zeggen tijdens de seks: "Oh schatje, jij bent de beste van allemaal." Er is een topic over hoe je je vriendin meer kan laten praten tijdens het neuken, zoek dat even op.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven